Kom haxballquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:02 schreef voederbietel het volgende:
Jullie hebben allemaal boter op het hoofd. Als ik hier trots zou vermelden dat ik mij heb laten neuken door een grote neger zouden jullie daar ook over vallen.
Aha, nooit gehoord.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze rapt
Gelukkig nieuwjaar trouwens nog
WHAT'S THAT SUPPOSED TO MEAN????quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:37 schreef ntm het volgende:
Ik vond haar leuker toen ze nog rood haar had.
[ afbeelding ]
Ehh dat ik rood haar leuk vind staan bij haar?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:46 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
WHAT'S THAT SUPPOSED TO MEAN????
Staat leuk inderdaad:quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Ehh dat ik rood haar leuk vind staan bij haar?
Ze zei die zin heel vaak in het eerste seizoen van Victorious.En ja, het staat echt geweldig, maar ze verfde in het begin elke week haar haar, tot ze een goede pruik had die op haar echte haar leek.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:38 schreef Fushia2 het volgende:
Als je haar geil vindt ben je sowieso pedo, waar zijn haar borsten en billen?
Moet verwarrend voor haar zijn, om dagelijks te horen dat ze zoveel lijkt op een Nederlands meisje dat zij niet kent.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:54 schreef RoW_0 het volgende:
Ze lijkt echt belachelijk veel op m'n zusje. Ze krijgt het echt zowat dagelijks te horen.
En nee, geen pics.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:10 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Moet verwarrend voor haar zijn, om dagelijks te horen dat ze zoveel lijkt op een Nederlands meisje dat zij niet kent.
Turksquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:10 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Moet verwarrend voor haar zijn, om dagelijks te horen dat ze zoveel lijkt op een Nederlands meisje dat zij niet kent.
Ariana's hoofd is mooier, Iggy's lichaam is mooier. Als ik kan kiezen ga ik toch voor een mooier hoofd.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is Iggy Azalea.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |