Hier praten we live mee met de uitzendingquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef Fylax het volgende:
Wat is het verschil tussen deze en
RLS / Wie is de mol? 2015 #2 Nog twee kandidaten te gaan
#durftevragen
En die ander?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier praten we live mee met de uitzending
Ah oke bedankt duidelijk:)quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef Amarantha het volgende:
Andere topic praten we de rest van de week over WIDM
Dat maakt niet uit!quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:18 schreef Stickertje het volgende:
de helft missen omdat je zit te fok!ken
Dit jaquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:18 schreef Stickertje het volgende:
de helft missen omdat je zit te fok!ken
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:22 schreef Amarantha het volgende:
Heeft Floortje Dessing al een keer mee gedaan? Zo nee dan zie ik die graag nog een keer meedoen.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:27 schreef Stickertje het volgende:
is dit alleen kandidaten voorstellen of begint het nu echt?
Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:27 schreef Stickertje het volgende:
Begint echt als het goed is. Voorstellen is al gebeurd nmlquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:27 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:30 schreef Stickertje het volgende:
ben speciaal voor WIDM naar een HD kanaal gezapt voor hints enzo.. art wordt er niet mooier op in HD
Ik kijk via internet dus hier is kwaliteit best baggerquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:30 schreef Stickertje het volgende:
ben speciaal voor WIDM naar een HD kanaal gezapt voor hints enzo.. art wordt er niet mooier op in HD
Hahaquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:30 schreef Moira. het volgende:
Kutzooiik zat op NPO 3 te wachten
Is 't op 1 gewoon al begonnen
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:30 schreef Moira. het volgende:
Rik ook nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:31 schreef Rockiejj het volgende:
Ajouad heeft geen bril op, een mol ook niet.....
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:30 schreef Moira. het volgende:
Herkenbaar... nog iets gemist voor de intro?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:30 schreef Moira. het volgende:
Maastricht werd uitbundig in beeld genomenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... nog iets gemist voor de intro?.
Jennifer Hoffgodquote:
Nog steedsquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wel top kandidaten, ik ken niemand op 1 na
Ja kut wijfquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Margriet, dat is die halve vent, toch?
Is te hopen dat ze er na 2 afleveringen uit ligtquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Margriet, dat is die halve vent, toch?
Wie is de mol.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:37 schreef Tommeke het volgende:
Die muziek op het begin, waar is dat ook alweer van?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
Een marokkaan op een druk station, dat is de goden verzoeken.
Dat bedacht ik dus ook.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:40 schreef Mathijz het volgende:
Af en toe vraag ik me af, is het niet handiger om de cameraman te volgen...
Hier moet je later ff een screenshot van postenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:40 schreef DaMart het volgende:
Naast dat hoofd van die man (ik moet de namen nog een beetje leren) bij de trein stond 'De Mol' duidelijk op het papiertje...
Dit dus... ik probeer wat dingen op te schrijven, maar ken die namen allemaal nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:41 schreef svann het volgende:
Wat een chaos, en dan al die onbekende kandidaten!
Gelukkig vallen ze wel op tussen al die aziatenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:41 schreef svann het volgende:
Wat een chaos, en dan al die onbekende kandidaten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |