Vorig jaar zat er bij Susan een hint in haar introductiefilmpje. Dus of het logisch is dat ze het twee jaar achter elkaar doen?quote:Ik hou van een stout gesprek. Wat is een stout gesprek? Dat je mensen op het verkeerde been probeert te brengen.
Doet 't niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:54 schreef Bolletje... het volgende:
Zo, klaar! http://www.radio1.nl/item(...)de%20mol%20is?_html=
Ja? Wat was de hint danquote:Op zondag 4 januari 2015 16:31 schreef KoningPils het volgende:
Vorig jaar zat er bij Susan een hint in haar introductiefilmpje.
Volgens die logica kun je net zo goed naar de kleren van Carolina kijkenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:37 schreef Clola het volgende:
De ronde bril van Evelien tijdens de uitleg van de eerste opdracht lijkt erg veel op die van Henk, de vader van Alfred J. Kwak. Henk is een molik zou het een leuke hint vinden!
ach, ik heb al meer te vergezochte hints gezien hierquote:Op zondag 4 januari 2015 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens die logica kun je net zo goed naar de kleren van Carolina kijken
I can read the writing on the wallquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:44 schreef Lemming22 het volgende:
Iemand al nagedacht over de muzikale hint voor de volgende afvaller? Het nummer is Kodachrome van Paul Simon. En de tekst:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:18 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Bij de filmopdracht viel mij een shot op met Chris. Op de muur stond groot in een cirkel 'C15'. Chris = mol 15?
In het begin met zoveel kandidaten is het meestal nogal rommelig, omdat er altijd een stel willen mollen.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
Die prima geregisseerde chaos bij elk spel maakt het zo goed als onmogelijk een beetje fatsoenlijk mee te denken.. ik hoop dat ze dat in de komende afleveringen wat meer aan de kijkers denken
Zou wel een grappig idee zijn, 2 mollenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef Rmco87 het volgende:
Net iemand de 'leader' van de KRO gezien net voor Boer zoekt Vrouw? Daar was als laatste Art Rooijakkers, die eerst 1 en toen 2 vingers opstak en wat ik kon liplezen 'Niet 1 maar 2 mollen' zei. Zouden er dit jaar twee mollen zijn?
Jeetje ja, het lijkt inderdaad wel of iedereen wil meedoen om de chaos zo groot mogelijk te houdenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het begin met zoveel kandidaten is het meestal nogal rommelig, omdat er altijd een stel willen mollen.
Ik heb misch iets gemist, maar hoe kan ik een kraai als hint zien? Hoe leidt dat tot de mol?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:25 schreef sonnyspek het volgende:
In de hele eerste aflevering zag je steeds kraaien terugkomen. Nu zie je op 0:35 bij Margriet een kraai op de achtergrond naar beneden springen...Margriet was ook diegene die vertelde dat ze een boek had geschreven dus 'Lezen en schrijven'. Tevens had de presentatrice bij Editie NL toen Pieter Derks er zat kleding aan met een vogel.Je mag me paranoïde noemen. http://www.rtlxl.nl/#!/ed(...)63-9680-9a0fa8481dd7
Ermahgerd kan iemand hier een filmpje/gifje van maken/vinden?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef Rmco87 het volgende:
Net iemand de 'leader' van de KRO gezien net voor Boer zoekt Vrouw? Daar was als laatste Art Rooijakkers, die eerst 1 en toen 2 vingers opstak en wat ik kon liplezen 'Niet 1 maar 2 mollen' zei. Zouden er dit jaar twee mollen zijn?
denk dezequote:Op zondag 4 januari 2015 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ermahgerd kan iemand hier een filmpje/gifje van maken/vinden?
Die kraai kwam erg vaak voor in de aflevering. Verder ben ik er nog niet achter. Maar opvallend is het wel! Zeker niet toevallig.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:35 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ik heb misch iets gemist, maar hoe kan ik een kraai als hint zien? Hoe leidt dat tot de mol?
Hij steekt daar 3 vingers op.quote:
En hier ook al..quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Margriet heeft op de groepsfoto van aflevering 1 wel een heel onnatuurlijke houding met haar rechterarm
Twee andere opties:quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:44 schreef Lemming22 het volgende:
Iemand al nagedacht over de muzikale hint voor de volgende afvaller? Het nummer is Kodachrome van Paul Simon. En de tekst:
[..]
Als ik een beetje rond-Google, denken veel mensen aan de camera-opdracht uit aflevering 1 waarbij Margriet tegen Evelien zegt dat ze de camera terug moet brengen. Eén van die twee zou het dus kunnen worden.
Maar wellicht heeft één van de kandidaten fotograferen als hobby, dat kan natuurlijk ook
Ajouad El Miloudi is de enige waarvan ik niet kan vinden of (en zoja wat) hij gestudeerd heeft.quote:I can think at all
And though my lack of education
Hasn't hurt me none
I can read the writing on the wall
Chris Zegers wegens 3 op Reis ofzo?quote:You give us those nice bright colors
You give us the greens of summers
Makes you think all the world's a sunny day, oh yeah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |