Was de verliezer Soundos toen niet een keer gespiegeld in de intro?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Was dit niet ook al eens in xx seizoenen geleden ?
En de hint is net iets te duidelijk aangezien het eerste waar je op let dat scherm is.
Volgens mij was hiervom het hoekje wel een rode streep, die ff later door evelien wel werd gespotquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Loopt Chris hier een stukje rode streep voorbij zonder iets te zeggen, of zou het rood afval zijn?
[ afbeelding ]
Ik bespeur een klein beetje een tunnelvisie.quote:
Ze zat met Victor in dezelfde kamer en ze kwam naar binnen stormen met een tas! En tja... ik hoop niet dat het tunnelvisie isquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bespeur een klein beetje een tunnelvisie.
Ze kan ook de jokers hebben gevonden, naar haar eigen kamer gelopen zijn en ze in haar tas gestopt hebben en die mee naar beneden hebben genomen? Kan me er iets bij voorstellen dat ze ze niet in haar broekzak stopte en ook dat ze ze liever niet in de hotelkamer achterliet?
Kan toch? Dat ze na het vinden van de jokers gewoon nog even naar beneden is gegaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:47 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ze zat met Victor in dezelfde kamer en ze kwam naar binnen stormen met een tas! En tja... ik hoop niet dat het tunnelvisie is
Viel mij ook op! Ze lijkt wel wat op een van die station vrouwen!quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:16 schreef Wiehoe het volgende:
iemand nog theoriën over de vrouw die op 53:40 ineens achter Art staat en wegloopt? Of is dit gewoon raar knipwerk of toeval?
Waarom zou de mol zich bezighouden met jokers? Het doel van de mol is zo weinig mogelijk geld in de pot, die jokers boeit allemaal niet zoveel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan toch? Dat ze na het vinden van de jokers gewoon nog even naar beneden is gegaan?
Ik denk helemaal niet dat Marlijn de mol is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom zou de mol zich bezighouden met jokers? Het doel van de mol is zo weinig mogelijk geld in de pot, die jokers boeit allemaal niet zoveel.
Als de mol zich daarmee bezig gaat houden maakt hij/zij zich alleen maar verdacht
Of haar medekamergenoot.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom zou de mol zich bezighouden met jokers? Het doel van de mol is zo weinig mogelijk geld in de pot, die jokers boeit allemaal niet zoveel.
Als de mol zich daarmee bezig gaat houden maakt hij/zij zich alleen maar verdacht
Dit ja, zou me niks verbazen als het één van die twee is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:05 schreef Amarantha het volgende:
Tot nu toe twijfel ik bij Chris en Evelien.
Wat wel voor hem pleit, is dat hij nu al 1 van zijn vrijstellingen heeft verbruikt, terwijl als je ver wilt komen dat nogal zonde is in deze fase van de strijd. Ik bedoel: als je de test een beetje handig invult, kun je vrijwel zeker minstens één iemand achter je houden die te sterk heeft ingezet op een verkeerde kandidaat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste guttfeeling gaat naar Ajouad, vanwege de snelle vrijstellingen en het wegtikken van die camera. Al zegt iets in mijn achterhoofd dat het voor een Mol wellicht niet zo slim is om al meteen zo nadrukkelijk in beeld te komen. De groep verdenkt hem in ieder geval nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |