Was de verliezer Soundos toen niet een keer gespiegeld in de intro?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Was dit niet ook al eens in xx seizoenen geleden ?
En de hint is net iets te duidelijk aangezien het eerste waar je op let dat scherm is.
Volgens mij was hiervom het hoekje wel een rode streep, die ff later door evelien wel werd gespotquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Loopt Chris hier een stukje rode streep voorbij zonder iets te zeggen, of zou het rood afval zijn?
[ afbeelding ]
Ik bespeur een klein beetje een tunnelvisie.quote:
Ze zat met Victor in dezelfde kamer en ze kwam naar binnen stormen met een tas! En tja... ik hoop niet dat het tunnelvisie isquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bespeur een klein beetje een tunnelvisie.
Ze kan ook de jokers hebben gevonden, naar haar eigen kamer gelopen zijn en ze in haar tas gestopt hebben en die mee naar beneden hebben genomen? Kan me er iets bij voorstellen dat ze ze niet in haar broekzak stopte en ook dat ze ze liever niet in de hotelkamer achterliet?
Kan toch? Dat ze na het vinden van de jokers gewoon nog even naar beneden is gegaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:47 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ze zat met Victor in dezelfde kamer en ze kwam naar binnen stormen met een tas! En tja... ik hoop niet dat het tunnelvisie is
Viel mij ook op! Ze lijkt wel wat op een van die station vrouwen!quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:16 schreef Wiehoe het volgende:
iemand nog theoriën over de vrouw die op 53:40 ineens achter Art staat en wegloopt? Of is dit gewoon raar knipwerk of toeval?
Waarom zou de mol zich bezighouden met jokers? Het doel van de mol is zo weinig mogelijk geld in de pot, die jokers boeit allemaal niet zoveel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan toch? Dat ze na het vinden van de jokers gewoon nog even naar beneden is gegaan?
Ik denk helemaal niet dat Marlijn de mol is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom zou de mol zich bezighouden met jokers? Het doel van de mol is zo weinig mogelijk geld in de pot, die jokers boeit allemaal niet zoveel.
Als de mol zich daarmee bezig gaat houden maakt hij/zij zich alleen maar verdacht
Of haar medekamergenoot.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom zou de mol zich bezighouden met jokers? Het doel van de mol is zo weinig mogelijk geld in de pot, die jokers boeit allemaal niet zoveel.
Als de mol zich daarmee bezig gaat houden maakt hij/zij zich alleen maar verdacht
Dit ja, zou me niks verbazen als het één van die twee is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:05 schreef Amarantha het volgende:
Tot nu toe twijfel ik bij Chris en Evelien.
Wat wel voor hem pleit, is dat hij nu al 1 van zijn vrijstellingen heeft verbruikt, terwijl als je ver wilt komen dat nogal zonde is in deze fase van de strijd. Ik bedoel: als je de test een beetje handig invult, kun je vrijwel zeker minstens één iemand achter je houden die te sterk heeft ingezet op een verkeerde kandidaat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste guttfeeling gaat naar Ajouad, vanwege de snelle vrijstellingen en het wegtikken van die camera. Al zegt iets in mijn achterhoofd dat het voor een Mol wellicht niet zo slim is om al meteen zo nadrukkelijk in beeld te komen. De groep verdenkt hem in ieder geval nog niet.
Nogal aparte theorie, zeker aangezien de letters random gekozen worden uit de naamquote:Als je de namen van de deelnemers achter elkaar zet op volgorde van hun bekendmaking, kun je de tekst ‘Rik is de Mol’ vormen. Volgens dagblad Metro kwamen de deelnemers ook in deze volgorde het podium op bij de perspresentatie.
Ik weet niet hoe ik je een PB kan sturen maar zou graag mee willen doen in de poule.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:33 schreef Droathoah het volgende:
Mensen die mee willen doen met de WIDM app poule kunnen mij een DM of PB met de naam sturen zodat ik iedereen kan uitnodigen.
De uitnodiging is verstuurd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef Fionaaaa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik je een PB kan sturen maar zou graag mee willen doen in de poule.
Gebruikersnaam is ikbendem0l.
Als dit klopt zou het echt grappig zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:21 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nogal aparte theorie, zeker aangezien de letters random gekozen worden uit de naam
(van http://www.widm.nl/hints.html)
Nee, daar staat gewoon Alamo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Schijnbaar kon je uit Chris zijn shirt ook de tekst halen : I am mol
[ afbeelding ]
Ik heb hier geen geluid beschikbaar, wat zegt ze? Gaat het om dat screenshot van Chris?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:54 schreef Bolletje... het volgende:
Zo, klaar! http://www.radio1.nl/item(...)de%20mol%20is?_html=
Dat Chris in zijn uitzending zei, "ik ben de mol op de koningsbrug"quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb hier geen geluid beschikbaar, wat zegt ze? Gaat het om dat screenshot van Chris?
Die mevrouw van Rijk, nu heeft ze voor iedereen dit seizoen van Wie is de Mol verpest.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:54 schreef Bolletje... het volgende:
Als ik een beetje rond-Google, denken veel mensen aan de camera-opdracht uit aflevering 1 waarbij Margriet tegen Evelien zegt dat ze de camera terug moet brengen. Eén van die twee zou het dus kunnen worden.quote:When I think back
On all the crap I learned in high school
It's a wonder
I can think at all
And though my lack of education
Hasn't hurt me none
I can read the writing on the wall
Kodachrome
You give us those nice bright colors
You give us the greens of summers
Makes you think all the world's a sunny day, oh yeah!
I got a Nikon camera
I love to take a photograph
So Mama, don't take my Kodachrome away
If you took all the girls I knew
When I was single
And brought them all together for one night
I know they'd never match
My sweet imagination
And everything looks worse in black and white
Kodachrome
You give us those nice bright colors
You give us the greens of summers
Makes you think all the world's a sunny day, oh yeah!
I got a Nikon camera
I love to take a photograph
So Mama, don't take my Kodachrome away
Mama, don't take my Kodachrome away
Mama, don't take my Kodachrome
Mama, don't take my Kodachrome (away)
(Leave your boy so far from home)
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik ga nu de aflevering terugkijken om te checken wat die echt zegthttp://www.npo.nl/3-op-reis/02-11-2014/BNN_101369694
Net even dat fragment bekeken, maar wtf manquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Dit vond ik trouwens al meteen verdacht tijdens 3 op reis, Chris zijn aankondiging dat die mee doet:
[ afbeelding ]
Er staat gewoon de mol i.p.v wie is de mol.
Dat ligt er veels te dik bovenopquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
Net even dat fragment bekeken, maar wtf man![]()
Was dat jaren geleden ook niet met Patrick Stoof? Toen was er vooraf ook ergens een fragment waarbij uit iets zou blijken dat hij de mol was, toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:17 schreef Amarantha het volgende:
Zie mijn printscreen van 3 op reis. Als Chris het is dan zou het heel slecht zijn eigenlijk want daar staat het ook letterlijk
Dat is toch gewoon het logo van het programma?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Dit vond ik trouwens al meteen verdacht tijdens 3 op reis, Chris zijn aankondiging dat die mee doet:
[ afbeelding ]
Er staat gewoon de mol i.p.v wie is de mol.
Werkt die link nog? Ik kan de player niet aanzetten. Iemand die weet wat er gezegd is?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:54 schreef Bolletje... het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |