Wat een helden!quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:06 schreef Hicham. het volgende:
Kijk uit dames en heren. Blijkbaar is het strafbaar als je iets plaats of zegt van Charlotte.![]()
http://www.stoppestennu.n(...)harlotte-muis-utopia
Je zo ergeren aan een programma, maar het gezien je postgeschiedenis, wel de hele dag volgen. Dan is er oprecht iets mis met je. Je zou je tijd beter kunnen besteden, bijvoorbeeld aan een cursus Nederlands.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:35 schreef doodmoe het volgende:
Welkom hier Charlotte Muis! Door jouw geniepige gedrag en al je gemanipuleer heb je het hele programma (samen met Vanas en je lakei Lau) verpest. Je bent gemeen en achterbaks, lult over iedereen maar wel achter iedereen's rug. In het gezicht zelf verdraai je steeds de boel.
Je hebt jezelf vol gevreten en je hebt Lau gebruikt als dienstmeisje.
Je hele leven draait om centjuhs en kleertjuhs. je draait alles precies zoals het jou uitkomt. Je gaat doorzeuren tot iedereen helemaal genoeg van je heeft en je uiteindelijk dan toch maar je zin geeft.
Doen ze niet wat je wil dan gooi je met kopjes of ga je slaan met bezems.
Jij bent geen gepest meisje maar een trol die zelf alles en iedereen pest als het niet gaat zoals jij wil. Dat jij die stichting pesten hebt laten komen is het lachertje van het jaar.
Het singletje van Yesr (ja niet jouw single maar die van hem!) is net een kinderliedje met het niveau K3. Hou jij het maar bij zingen in de douche want niemand zit te wachten op jouw zangkunsten, begin maar eerst eens met echt te oefenen en de tekst uit je hoofd te leren.
Jij dacht dat elke man je wilde, je kon alleen een volgekliederde pot krijgen en ook dat kwam maar van één kant.
Je bent een jaloers kreng die alles moet hebben wat een ander ook heeft, niet goedschiks dan maar kwaadschiks. We hebben je allemaal horen zeggen hoe je anderen afstuurt op de mensen waar je problemen mee hebt. Zo ging je ook iemand op Joey's zusje afsturen, overal zijn filmpjes van dus wat mij betreft mag je dit tot je 75e blijven achtervolgen.
Je moet je schamen voor je gedrag vieze dikke Muis!![]()
![]()
Nou ja, zo een pagina is wel bijzonder treurig.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een helden!
"Maar wanneer pesten zover gaat dat je beledigd of bedreigd wordt, kun je daar aangifte van doen. Dat is wel strafbaar. Ga daarvoor naar het politiebureau bij .."
Kennelijk is het aangifte doen strafbaar.![]()
![]()
Ook geniaal dat ze voor de zekerheid de in hun ogen strafbare uitlatingen ook even op hun pagina hebben gekopieerd.![]()
Perfecte reactie.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je zo ergeren aan een programma, maar het gezien je postgeschiedenis, wel de hele dag volgen. Dan is er oprecht iets mis met je. Je zou je tijd beter kunnen besteden, bijvoorbeeld aan een cursus Nederlands.
Ik weet niet of je sarcastisch bent of serieus, maar het valt me op dat eigenlijk niemand het leuk vindt, maar ze het wel 24/7 kijken, zelfs tijdens de jaarwisseling. Dan is er echt iets goed fout hoor.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een helden!
"Maar wanneer pesten zover gaat dat je beledigd of bedreigd wordt, kun je daar aangifte van doen. Dat is wel strafbaar. Ga daarvoor naar het politiebureau bij .."
Kennelijk is het aangifte doen strafbaar.![]()
![]()
Ook geniaal dat ze voor de zekerheid de in hun ogen strafbare uitlatingen ook even op hun pagina hebben gekopieerd.![]()
Hoi W, hoe smaakt het mokkagrotje?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je sarcastisch bent of serieus, maar het valt me op dat eigenlijk niemand het leuk vindt, maar ze het wel 24/7 kijken, zelfs tijdens de jaarwisseling. Dan is er echt iets goed fout hoor.
Nee ik ben hartstikke serieusquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je sarcastisch bent of serieus, maar het valt me op dat eigenlijk niemand het leuk vindt, maar ze het wel 24/7 kijken, zelfs tijdens de jaarwisseling. Dan is er echt iets goed fout hoor.
Niets mis is overdreven, maar ze wordt op dit forum wel heel erg gehaat.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef isax het volgende:
[..]
Nee ik ben hartstikke serieusik vind het achterlijk om 24/7 naar iets te kijken alleen om te zeiken. En er is niets mis met Charlotte. Dat is de beste grap van alles.
Ach, jatten, liegen, stoken, pesten dat mag allemaal wel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:06 schreef Hicham. het volgende:
Kijk uit dames en heren. Blijkbaar is het strafbaar als je iets plaats of zegt van Charlotte.![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ach, jatten, liegen, stoken, pesten dat mag allemaal wel.
Van actie komt reactie
Die club is ook al in de loods geweest op verzoek van Lot. Zou de familie Muis achter die stichting zitten?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:06 schreef Hicham. het volgende:
Ze is 22 ofzo toch? Behoorlijk normaal meisje dan. En waarscheinlijk is ze heel anders buiten die poort. Utopia is een grote mind fuck.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niets mis is overdreven, maar ze wordt op dit forum wel heel erg gehaat.
Charlotte zorgde wel voor leuke streams.
Ik had liever gezien dat Ivan, Nicole, Laura B, Patrick en Colinda vertrekken.
Ze plaatsen het zelf ook, wat een amateurs.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ach, jatten, liegen, stoken, pesten dat mag allemaal wel.
Van actie komt reactie
Waarscheinlijk ja.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:49 schreef isax het volgende:
[..]
Ze is 22 ofzo toch? Behoorlijk normaal meisje dan. En waarscheinlijk is ze heel anders buiten die poort. Utopia is een grote mind fuck.
Dit was alleen maar om zieltjes te winnen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
[..]
Die club is ook al in de loods geweest op verzoek van Lot. Zou de familie Muis achter die stichting zitten?
12 maanden een rolletje spelen, dat lukt haar niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:49 schreef isax het volgende:
[..]
Ze is 22 ofzo toch? Behoorlijk normaal meisje dan. En waarscheinlijk is ze heel anders buiten die poort. Utopia is een grote mind fuck.
HE, dit soort flauwe opmerkingen zijn zeer ongepast op een forum.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Cursus Nederlands lijkt me voor jou ook niet verkeerd.
Cursus begrijpend lezen voor jou ook niet aangezien ik dat extra deed quoten om de verkeerde spelling.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Cursus Nederlands lijkt me voor jou ook niet verkeerd.
Wederom niet correct.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:54 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Cursus begrijpend lezen voor jou ook niet aangezien ik dat extra deed quoten om de verkeerde spelling.
Nu terug de keuken in jij
12 maanden lang 24/7 toneelspelen? Al zou je Han Bentz van den Berg of Theo Mann-Bouwmeester heten, zou je dat nog niet lukken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:49 schreef isax het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
12 maanden een rolletje spelen, dat lukt haar niet.
Je hebt de ware Lot gezien
Lees: Utopia is een grote mind fuck.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
12 maanden lang 24/7 toneelspelen? Al zou je Han Bentz van den Berg of Theo Mann-Bouwmeester heten, zou je dat nog niet lukken.
Ik stap je niet zo al is het grote mind fuck je bent wel verantwoordelijke voor je eigen gedrag.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:15 schreef isax het volgende:
[..]
Lees: Utopia is een grote mind fuck.
Je vond het interessant genoeg om mijn postgeschiedenis na te kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je zo ergeren aan een programma, maar het gezien je postgeschiedenis, wel de hele dag volgen. Dan is er oprecht iets mis met je. Je zou je tijd beter kunnen besteden, bijvoorbeeld aan een cursus Nederlands.
De komma voor maar, ik vind hem er stijltechnisch niet uitzien.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee, Utopia was altijd StreamLocks in aan het zetten als ze weer eens te ver ging in haar haatzaaierij.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:15 schreef isax het volgende:
[..]
Lees: Utopia is een grote mind fuck.
Ja dat is een kleine klik en maakt een hoop duidelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 07:25 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Je vond het interessant genoeg om mijn postgeschiedenis na te kijken![]()
Ik vind jou op zijn zachts gezegd boeiend.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 07:25 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Je vond het interessant genoeg om mijn postgeschiedenis na te kijken![]()
Mocht je verder onderzoek naar mij op prijs stellen dan stuur me maar een DMquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik vind jou op zijn zachts gezegd boeiend.
Daar kan ze zelf ook wel over meepraten. Hoe haatdragend was ze niet tegenover Isabella ?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:36 schreef Pavement het volgende:
Mensen die zo haatdragend zijn naar iemand uit een tv programma zijn echt zielig.
Een topic met de bedoeling om iemand compleet belachelijk te maken? En het is bedoeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:21 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mocht je verder onderzoek naar mij op prijs stellen dan stuur me maar een DM![]()
Dan kan dit topic gebruikt worden waarvoor het bedoelt is.
Er staat namelijk niet Welkom Doodmoe in de titel![]()
Geen idee wat ze heeft gedaan, maar als ik soms een TV-uitzending zie, kan ik die Isabella ook niet uitstaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:56 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Daar kan ze zelf ook wel over meepraten. Hoe haatdragend was ze niet tegenover Isabella ?
Dat heeft haar uiteindelijk de kop gekost.
tring tring halleauquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:56 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Daar kan ze zelf ook wel over meepraten. Hoe haatdragend was ze niet tegenover Isabella ?
Dat heeft haar uiteindelijk de kop gekost.
Lot komt hier misschien wel lezen maar gaat hier echt niet in de verdediging, daar heeft ze haar hulpjes voorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
En nu maar hopen dat lot gaat roepen dat ze eigenlijk heeeeeelllll aardig is en alles moest spelen van ome John. Ome john die dan weer kan roepen dat ze gefrustreerd is.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
En nu maar hopen dat lot gaat roepen dat ze eigenlijk heeeeeelllll aardig is en alles moest spelen van ome John. Ome john die dan weer kan roepen dat ze gefrustreerd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |