abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148222296

Welkom Charlotte *O*

En hier zijn al je hoogte punten van 2014

UTO / Charlotte: Ieder pondje gaat door het mondje #6

[ Bericht 16% gewijzigd door tipiewan op 01-01-2015 19:35:23 ]
pi_148222355
_O-
Charlotte gaat naar het Utopia van haar fadur, de Dikke Muis. Totdat de tent failliet gaat, dan moet Lot hamburgers bakken bij de Mac om haar stapavonden te betalen.
pi_148222391
*O* *O* *O* *O* *O*
I will do what i must !!
pi_148222583
Welkom hier Charlotte Muis! Door jouw geniepige gedrag en al je gemanipuleer heb je het hele programma (samen met Vanas en je lakei Lau) verpest. Je bent gemeen en achterbaks, lult over iedereen maar wel achter iedereen's rug. In het gezicht zelf verdraai je steeds de boel.
Je hebt jezelf vol gevreten en je hebt Lau gebruikt als dienstmeisje.
Je hele leven draait om centjuhs en kleertjuhs. je draait alles precies zoals het jou uitkomt. Je gaat doorzeuren tot iedereen helemaal genoeg van je heeft en je uiteindelijk dan toch maar je zin geeft.
Doen ze niet wat je wil dan gooi je met kopjes of ga je slaan met bezems.

Jij bent geen gepest meisje maar een trol die zelf alles en iedereen pest als het niet gaat zoals jij wil. Dat jij die stichting pesten hebt laten komen is het lachertje van het jaar.

Het singletje van Yesr (ja niet jouw single maar die van hem!) is net een kinderliedje met het niveau K3. Hou jij het maar bij zingen in de douche want niemand zit te wachten op jouw zangkunsten, begin maar eerst eens met echt te oefenen en de tekst uit je hoofd te leren.

Jij dacht dat elke man je wilde, je kon alleen een volgekliederde pot krijgen en ook dat kwam maar van één kant.

Je bent een jaloers kreng die alles moet hebben wat een ander ook heeft, niet goedschiks dan maar kwaadschiks. We hebben je allemaal horen zeggen hoe je anderen afstuurt op de mensen waar je problemen mee hebt. Zo ging je ook iemand op Joey's zusje afsturen, overal zijn filmpjes van dus wat mij betreft mag je dit tot je 75e blijven achtervolgen.

Je moet je schamen voor je gedrag vieze dikke Muis! :r :r :r
pi_148222587
En nu maar hopen dat ze het leest ^O^ :6
pi_148223262
Kijk uit dames en heren. Blijkbaar is het strafbaar als je iets plaats of zegt van Charlotte. :{w

http://www.stoppestennu.n(...)harlotte-muis-utopia
pi_148224546
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:36 schreef doodmoe het volgende:
En nu maar hopen dat ze het leest ^O^ :6
Zoveel waarheid _O_
pi_148225348
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 19:06 schreef Hicham. het volgende:
Kijk uit dames en heren. Blijkbaar is het strafbaar als je iets plaats of zegt van Charlotte. :{w

Wat een helden!

"Maar wanneer pesten zover gaat dat je beledigd of bedreigd wordt, kun je daar aangifte van doen. Dat is wel strafbaar. Ga daarvoor naar het politiebureau bij .."

Kennelijk is het aangifte doen strafbaar. _O_ _O_ _O-

Ook geniaal dat ze voor de zekerheid de in hun ogen strafbare uitlatingen ook even op hun pagina hebben gekopieerd. ^O^
pi_148227945
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:35 schreef doodmoe het volgende:
Welkom hier Charlotte Muis! Door jouw geniepige gedrag en al je gemanipuleer heb je het hele programma (samen met Vanas en je lakei Lau) verpest. Je bent gemeen en achterbaks, lult over iedereen maar wel achter iedereen's rug. In het gezicht zelf verdraai je steeds de boel.
Je hebt jezelf vol gevreten en je hebt Lau gebruikt als dienstmeisje.
Je hele leven draait om centjuhs en kleertjuhs. je draait alles precies zoals het jou uitkomt. Je gaat doorzeuren tot iedereen helemaal genoeg van je heeft en je uiteindelijk dan toch maar je zin geeft.
Doen ze niet wat je wil dan gooi je met kopjes of ga je slaan met bezems.

Jij bent geen gepest meisje maar een trol die zelf alles en iedereen pest als het niet gaat zoals jij wil. Dat jij die stichting pesten hebt laten komen is het lachertje van het jaar.

Het singletje van Yesr (ja niet jouw single maar die van hem!) is net een kinderliedje met het niveau K3. Hou jij het maar bij zingen in de douche want niemand zit te wachten op jouw zangkunsten, begin maar eerst eens met echt te oefenen en de tekst uit je hoofd te leren.

Jij dacht dat elke man je wilde, je kon alleen een volgekliederde pot krijgen en ook dat kwam maar van één kant.

Je bent een jaloers kreng die alles moet hebben wat een ander ook heeft, niet goedschiks dan maar kwaadschiks. We hebben je allemaal horen zeggen hoe je anderen afstuurt op de mensen waar je problemen mee hebt. Zo ging je ook iemand op Joey's zusje afsturen, overal zijn filmpjes van dus wat mij betreft mag je dit tot je 75e blijven achtervolgen.

Je moet je schamen voor je gedrag vieze dikke Muis! :r :r :r
Je zo ergeren aan een programma, maar het gezien je postgeschiedenis, wel de hele dag volgen. Dan is er oprecht iets mis met je. Je zou je tijd beter kunnen besteden, bijvoorbeeld aan een cursus Nederlands.
pi_148228008
quote:
10s.gif Op donderdag 1 januari 2015 20:19 schreef Recce het volgende:

[..]

Wat een helden!

"Maar wanneer pesten zover gaat dat je beledigd of bedreigd wordt, kun je daar aangifte van doen. Dat is wel strafbaar. Ga daarvoor naar het politiebureau bij .."

Ook geniaal dat ze voor de zekerheid de in hun ogen strafbare uitlatingen ook even op hun pagina hebben gekopieerd. ^O^
Nou ja, zo een pagina is wel bijzonder treurig.
pi_148228051
quote:
9s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:24 schreef Travel. het volgende:

[..]

Je zo ergeren aan een programma, maar het gezien je postgeschiedenis, wel de hele dag volgen. Dan is er oprecht iets mis met je. Je zou je tijd beter kunnen besteden, bijvoorbeeld aan een cursus Nederlands.
Perfecte reactie.
pi_148228165
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:27 schreef isax het volgende:

[..]

Perfecte reactie.
Ik weet niet of je sarcastisch bent of serieus, maar het valt me op dat eigenlijk niemand het leuk vindt, maar ze het wel 24/7 kijken, zelfs tijdens de jaarwisseling. Dan is er echt iets goed fout hoor.
pi_148228354
quote:
10s.gif Op donderdag 1 januari 2015 20:19 schreef Recce het volgende:

[..]

Wat een helden!

_O-
pi_148228378
quote:
9s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:29 schreef Travel. het volgende:

[..]

Ik weet niet of je sarcastisch bent of serieus, maar het valt me op dat eigenlijk niemand het leuk vindt, maar ze het wel 24/7 kijken, zelfs tijdens de jaarwisseling. Dan is er echt iets goed fout hoor.
Hoi W, hoe smaakt het mokkagrotje?
pi_148228783
quote:
9s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:29 schreef Travel. het volgende:

[..]

Nee ik ben hartstikke serieus :D ik vind het achterlijk om 24/7 naar iets te kijken alleen om te zeiken. En er is niets mis met Charlotte. Dat is de beste grap van alles.
pi_148228955
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef isax het volgende:

[..]

Nee ik ben hartstikke serieus :D ik vind het achterlijk om 24/7 naar iets te kijken alleen om te zeiken. En er is niets mis met Charlotte. Dat is de beste grap van alles.
Niets mis is overdreven, maar ze wordt op dit forum wel heel erg gehaat.

Charlotte zorgde wel voor leuke streams.

Ik had liever gezien dat Ivan, Nicole, Laura B, Patrick en Colinda vertrekken.
pi_148228984
quote:

Ach, jatten, liegen, stoken, pesten dat mag allemaal wel.
Van actie komt reactie
pi_148229101
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:46 schreef regenworm het volgende:

[..]

Van actie komt reactie
quote:

Die club is ook al in de loods geweest op verzoek van Lot. Zou de familie Muis achter die stichting zitten?
pi_148229130
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Niets mis is overdreven, maar ze wordt op dit forum wel heel erg gehaat.

Charlotte zorgde wel voor leuke streams.

Ik had liever gezien dat Ivan, Nicole, Laura B, Patrick en Colinda vertrekken.
Ze is 22 ofzo toch? Behoorlijk normaal meisje dan. En waarscheinlijk is ze heel anders buiten die poort. Utopia is een grote mind fuck.
pi_148229141
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:46 schreef regenworm het volgende:

[..]

Van actie komt reactie
Ze plaatsen het zelf ook, wat een amateurs. :')
pi_148229162
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:49 schreef isax het volgende:

[..]

Ze is 22 ofzo toch? Behoorlijk normaal meisje dan. En waarscheinlijk is ze heel anders buiten die poort. Utopia is een grote mind fuck.
Waarscheinlijk ja. _O-
pi_148229180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

[..]

Die club is ook al in de loods geweest op verzoek van Lot. Zou de familie Muis achter die stichting zitten?
Dit was alleen maar om zieltjes te winnen.
pi_148229246
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:49 schreef isax het volgende:

[..]

12 maanden een rolletje spelen, dat lukt haar niet.
Je hebt de ware Lot gezien
pi_148229252
quote:
10s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:50 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Waarscheinlijk ja. _O-
Cursus Nederlands lijkt me voor jou ook niet verkeerd.
pi_148229330
quote:
9s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:52 schreef Travel. het volgende:

[..]

Cursus Nederlands lijkt me voor jou ook niet verkeerd.
HE, dit soort flauwe opmerkingen zijn zeer ongepast op een forum. :( :( :(
De regel is wees lief voor elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')