Second Son vond ik ook vet! Terwijl ik geen verwachtingen had..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik heb alleen SS en FIrst LIght gespeeld. En ik vond ze fucking vet. Beide platinum.
Heeft iemand die code al gehad? Of komt dat nog?quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:29 schreef poker4lifee het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)al_20150101_38164967
dit dus:
by offering all PlayStation Plus members that had an active membership or free trial on December 25th a membership extension of five days
In addition, sometime this month we will announce that for a limited time, we will be offering a 10 percent discount code good for a one-time discount off a total cart purchase in the PlayStation Store as a thank you to ALL PSN members.
Komt nogquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:05 schreef Morri het volgende:
[..]
Heeft iemand die code al gehad? Of komt dat nog?
Eeehhh Injustice?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:51 schreef Fokker101 het volgende:
Infamous in PSN? Ow, voor het eerst een normale game in PSN na dik een jaar HOERA!
Hij zei normale gamequote:
LBP is wel wat voor jou.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:36 schreef poker4lifee het volgende:
komen er nog leuke 4 player coop games uit dan binnenkort?
Beter wordt Evolve wat, hoor je ook amper meer wat over
Ga ik wel halen, maar speelduur lijkt mij niet zo langquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:36 schreef poker4lifee het volgende:
Allemaal in een paar seconde opgezocht...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:49 schreef elshaarawy92 het volgende:
woensdag weer nieuwe gratis games?(zeker rot)
En wanneer vijf dagen PS+ en 10% code?
Weet iemand een site waar je je controller kunt pimpen(lightbar en skin?) die snel levert?
Waar kun je checken wanneer je PS+ abbo verloopt? 1000 keer vraag gesteld maar geen antwoord gezien.Alvast bedankt. Kaas.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Allemaal in een paar seconde opgezocht...
Wat moet je er over horen dan? Pas is er nog een nieuwe monster aangekondigdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:36 schreef poker4lifee het volgende:
Speelduur van LBP is idd ontzettend kort..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga ik wel halen, maar speelduur lijkt mij niet zo lang
Je hebt volgens mij maar 3 monsters
Dying light daarentegen
En ook co-op, dus als de connectie niet zo kut net als bij Dead Island dan
beetje reclame/hype ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat moet je er over horen dan? Pas is er nog een nieuwe monster aangekondigd
ohja dat zag er ook wel tof uitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga ik wel halen, maar speelduur lijkt mij niet zo lang
Je hebt volgens mij maar 3 monsters
Dying light daarentegen
En ook co-op, dus als de connectie niet zo kut net als bij Dead Island dan
LBP? Ik had het over Evolvequote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:35 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Speelduur van LBP is idd ontzettend kort..
deze maand komt de pers bijeen voor die gamequote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:36 schreef poker4lifee het volgende:
het zijn multiplayer map, hoe kan dat kort zijn? Alleen de verhaalmissies doen is een beetje raarquote:
Ja oke maar om steeds alleen maar achter één van de drie monsters te gaan wordt op den duur gewoon saaiquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zijn multiplayer map, hoe kan dat kort zijn? Alleen de verhaalmissies doen is een beetje raar
vier monsters zijn er aangekondigd. En meerdere mappen, klassen etc. Of dat genoeg is om te variëren merken we wel. En ik ga nog wel uit van iets dat ze achter de hand houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja oke maar om steeds alleen maar achter één van de drie monsters te gaan wordt op den duur gewoon saai
Volgens mij heb je niks anders toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |