wauw 10% zoveel wow.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:29 schreef poker4lifee het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)al_20150101_38164967
dit dus:
by offering all PlayStation Plus members that had an active membership or free trial on December 25th a membership extension of five days
In addition, sometime this month we will announce that for a limited time, we will be offering a 10 percent discount code good for a one-time discount off a total cart purchase in the PlayStation Store as a thank you to ALL PSN members.
En dan zijn ze nog steeds duurder dan retailquote:
Ebay heeft zat; anders amazon.de welquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Iemand een site waar je die controller stickers kan bestellen?Voor op de verlichting
miniinthebox is altijd wel snel met leverenquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Iemand een site waar je die controller stickers kan bestellen?Voor op de verlichting
ethernetkabel erin steken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:08 schreef HansvanOchten het volgende:
Heeft iemand tips om de netwerk performance van de PS4 te verbeteren?
Via de test op de PS4 krijg ik echt hele lage snelheden.
Ik ben al bezig geweest met MTU, dns aanpassingen....
Helaas zit ik gebonden aan wifi
ditquote:
de hele series vind ik topquote:
ltijd alles bekabelen, anders zn extender kopen, en die met een kabel naar de ps4 laten gaan, dat wil ook nog wel eens werkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:08 schreef HansvanOchten het volgende:
Heeft iemand tips om de netwerk performance van de PS4 te verbeteren?
Via de test op de PS4 krijg ik echt hele lage snelheden.
Ik ben al bezig geweest met MTU, dns aanpassingen....
Helaas zit ik gebonden aan wifi
Oh een DLC..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de hele series vind ik top
maar first light is de PS+
quote:Xbox- en PlayStation-hackers opgepakt
De Britse politie heeft een jongen opgepakt die wordt verdacht van betrokkenheid bij de aanvallen op gamenetwerken Xbox Live en PlayStation Network rond de kerstdagen.
Beveiligingsonderzoeker Brian Krebs wist de hand te leggen op een borgdocument waaruit blijkt dat de 22-jarige Vinnie Omari is opgepakt en inmiddels weer op borg is vrijgelaten. Oorspronkelijk zou Omari zijn opgepakt om betrokkenheid bij hacks van betaaldienst Paypal, maar ook zou er zijn gezocht naar bewijs omtrent de hackaanval.
Krebs wist ook te achterhalen dat de Finse politie onderzoek doet naar een 16- of 17-jarige jongen die ook gelinkt wordt aan de aanval. Deze jongen zou 30.000 gestolen creditcardnummers in zijn bezit hebben gehad en wordt door de FBI onderzocht.
De netwerken voor de Xbox- en PlayStation-spelcomputers waren rond de kerstdagen offline. Gamers konden hun favorieten spellen niet online spelen. Een hackersgroep die zichzelf The Lizard Squad noemt, heeft de verantwoordelijkheid geclaimd.
http://www.telegraaf.nl/d(...)kers_opgepakt__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |