SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
![]()
Hurt. Ik vind het origineel toch mooier. Johnny Cash had er geen christelijk tintje aan toe hoeven te voegen van me![]()
![]()
fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2014 20:44 schreef DeJori het volgende:
Ik moet hier de boel gaan afsluiten, daarna ga ik naar een feestje.
Het was me een waar genoegen met jullie de top 2000 af te zeiken en een hoop oude, flauwe grappen veel te vaak te herhalen.
Pas op de vingers vanavond en drink vooral veel te veel champagne zodat je 2015 met een kater begint.
Houdoe en tot volgend jaar![]()
![]()
Ze smelten de kazen!![]()
Objectief vind ik dat het niet zo hoog zou moeten staan.
Toch vind ik het elke keer mooi.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ik ga er ook zo van door. Iedereen een fijne jaarwisseling en het was me weer een genoegen. Tot volgend jaar!!Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:53 schreef LDS het volgende:
Ik ga er ook zo van door. Iedereen een fijne jaarwisseling en het was me weer een genoegen. Tot volgend jaar!!![]()
![]()
Idereen die gaaten veel plezier!
Ik pak nog een paar nummertjes mee tot het hier binnenvalt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik ben er ook vandoorHet was gezellig om met jullie de top 2000 te bespreken. Toch weer een aantal nieuwe liedjes ontdekt, hopelijk wordt het volgend jaar weer zo'n succes!
Fijne avond allemaal.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben er ook vandoorHet was gezellig om met jullie de top 2000 te bespreken. Toch weer een aantal nieuwe liedjes ontdekt, hopelijk wordt het volgend jaar weer zo'n succes!
Fijne avond allemaal.![]()
![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2014 20:53 schreef LDS het volgende:
Ik ga er ook zo van door. Iedereen een fijne jaarwisseling en het was me weer een genoegen. Tot volgend jaar!!Tot volgend jaar.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Fijne avond allemaal.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Fijne avond allemaal.Fijne jaarwisseling. Tot volgend jaar.
fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2014 20:53 schreef LDS het volgende:
Ik ga er ook zo van door. Iedereen een fijne jaarwisseling en het was me weer een genoegen. Tot volgend jaar!!
fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2014 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Fijne avond allemaal.
Het wordt een moeilijk uurtje met Happy, 2x Coldplay en Claudia de Beij, dus mooi even de tijd. Ik ga wat spullen klaarzetten en alles. De rest hoor ik op de radio.
Het was top en gezellig! Prettige jaarwisseling allemaal!
Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:02 schreef Zorro het volgende:
Het wordt een moeilijk uurtje met Happy, 2x Coldplay en Claudia de Beij, dus mooi even de tijd. Ik ga wat spullen klaarzetten en alles. De rest hoor ik op de radio.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:02 schreef Zorro het volgende:
Fijne jaarwisseling. Tot volgend jaar.
fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2014 21:02 schreef Zorro het volgende:
27 Dire Straits Sultans Of Swing![]()
26 Golden Earring Radar Love![]()
25 Pharrel Williams Happy![]()
24 AC/DC Thunderstruck![]()
23 Coldplay Viva La Vida![]()
22 U2 One![]()
21 Racoon Oceaan![]()
20 Coldplay Clocks![]()
19 Claudia De Breij Mag Ik Dan Bij Jou![]()
18 Metallica One![]()
17 Meat Loaf Paradise By The Dashboard Light
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Leuk bandje toch dat Dire Straits. Kan best wat worden met die knul op gitaar.
Misschien nog wat toetsen toevoegen![]()
![]()
Lekker dit. Alleen gaat ook hier het einde weggedraaid/afgekapt worden...Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Na Golden Earring ben ik weer weg, kutnummers. Spetterend uiteinde allemaal!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ik weet t niet. Zal wel weer zo'n eendagsvlieg zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Leuk bandje toch dat Dire Straits. Kan best wat worden met die knul op gitaar.
Misschien nog wat toetsen toevoegen#FreeHat![]()
Die z'n dag niet heeftquote:Op woensdag 31 december 2014 21:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik weet t niet. Zal wel weer zo'n eendagsvlieg zijn.![]()
Nu ben ik er echt, echt af. Sla overschat Radar Love ook over.
Het beste allemaal!
Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
oh, ik ga.. er zijn toch meer mensen hier dan ik verwacht had![]()
fijne jaarwisseling allemaal, en hopelijk tot volgend jaar in het nieuwe top 2000 topic
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef Bugno het volgende:
Nu ben ik er echt, echt af. Sla overschat Radar Love ook over.
Het beste allemaal!![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:08 schreef Stickertje het volgende:
fijne jaarwisseling allemaal, en hopelijk tot volgend jaar in het nieuwe top 2000 topic
![]()
![]()
byebyequote:Op woensdag 31 december 2014 21:08 schreef Stickertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Pidiepiieee sultans of swing!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef Amoeba het volgende:
Sticker, ga mee naar Knopfler in 2015topconcert
![]()
Hij noemt die solo dus terwijl die niet te horen wasquote:Op woensdag 31 december 2014 21:10 schreef nipeng het volgende:
Een geweldige en afgekapte gitaarsolo.![]()
![]()
Cesar Zuiderwijk
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:08 schreef Stickertje het volgende:
![]()
Fijne jaarswisseling.
Ditquote:Op woensdag 31 december 2014 21:17 schreef asco het volgende:
Nummer 1025 was prima geweest. 3 jaartjes wachten maar.![]()
Meh, mn bezoek valt tegen.
Dan maar AC/DC wat harder:
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:27 schreef nipeng het volgende:
Iedereen is al weg?
Dan doe ik het maar: Coldplayovergewaardeerd
klinkt altijd hetzelfde
blaat
![]()
![]()
Ik luister niet meer, maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 31 december 2014 21:27 schreef nipeng het volgende:
Iedereen is al weg?
klinkt altijd hetzelfde
blaat
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Bij dezen wens ik jullie allemaal alvast het beste voor 2015
Het was weer gezellig! Graag tot volgend jaar!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Beste wensen, Ferdo.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:32 schreef Ferdo het volgende:
Het was weer gezellig! Graag tot volgend jaar!![]()
U2quote:Op woensdag 31 december 2014 21:32 schreef Ferdo het volgende:
Het was weer gezellig! Graag tot volgend jaar!![]()
![]()
Ik ben allergisch voor de stem van Bono. Ieder nummer dat door hem wordt gezongen, wordt per definitie een zeiknummer (doe ik toch nog even mee met de bingo)Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Fijne jaarwisseling. Tot volgend jaarquote:Op woensdag 31 december 2014 21:32 schreef Ferdo het volgende:
Het was weer gezellig! Graag tot volgend jaar!
Hoe komt dit nummer zo hoog?quote:Op woensdag 31 december 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Even muten voor de meest kleurloze muziek van de Nederlanders voortgebracht/Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Die mooie nummers hebben misschien een Oceaan nodig om boven te kunnen drijvenquote:Op woensdag 31 december 2014 21:34 schreef Grutsk het volgende:
Oceaan![]()
De rest van de nummers wordt gelukkig grotendeels genieten
[/geneuzel]![]()
Uit welke Blof-plaat komt deze quote?quote:Op woensdag 31 december 2014 21:37 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Die mooie nummers hebben misschien een Oceaan nodig om boven te kunnen drijven
[/geneuzel]Fitter. Happier. More productive
Ah, was jij dat...quote:Op woensdag 31 december 2014 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
Clocks![]()
![]()
Hier heb ik op gestemd
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "![]()
Voor de Coldplay haters waren ze toen al kut hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:37 schreef Grutsk het volgende:
Ah, Clocks. Toen Coldplay nog goed wasReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Correct.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor de Coldplay haters waren ze toen al kut hoor.![]()
Zelfs bij Orange gaan mijn haren overeind staan.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor de Coldplay haters waren ze toen al kut hoor.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "![]()
Maar voor mij nietquote:Op woensdag 31 december 2014 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor de Coldplay haters waren ze toen al kut hoor.Deze vind ik nog mooi. Voor mij is het na Viva la Vida misgegaan.
![]()
Blof - Geneuzelquote:Op woensdag 31 december 2014 21:37 schreef Bugno het volgende:
[..]
Uit welke Blof-plaat komt deze quote?![]()
quote:Dan moet dit nieuwe nummer jullie toch wel aanspreken.quote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
mooie foto in het dartstopic geplaatst.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Dan moet dit nieuwe nummer jullie toch wel aanspreken.![]()
Ah, dat is een van de beterenquote:Fitter. Happier. More productive
Claudia op 19 en Nightswimming op 616. Ik snap het niet. Ik heb hier niet op gestemd en zou het nooit doen.
Dit nummer![]()
![]()
Dit is met afstand het aller-aller-slechtste nummer in de Top 2000.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nightswimming was zo mooi. Echt eentje die ik heb ontdekt door de top 2000.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:42 schreef MarijeH het volgende:
Claudia op 19 en Nightswimming op 616. Ik snap het niet. Ik heb hier niet op gestemd en zou het nooit doen.
Dit nummer![]()
![]()
![]()
OMG KIJK DAT KLEFFE GEZINNETJE OP DE STREAM!!!!!!!!!!!!!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is het een soort stempact? Worden er ergens geheime afspraken gemaakt om massaal op dit nummer te stemmen?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ja, maar op stemmen, want VARA en DWDD en dat soort semi-intellectuele enge clubjes.
Oh, Matthijs heeft hier op gestemd denk ik.Fitter. Happier. More productive
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Dit is met afstand het aller-aller-slechtste nummer in de Top 2000.![]()
![]()
Was ook al nummer 3 meest aangevraagd bij Serious Request..quote:Op woensdag 31 december 2014 21:43 schreef livelink het volgende:
Is het een soort stempact? Worden er ergens geheime afspraken gemaakt om massaal op dit nummer te stemmen?![]()
De linkse kerkquote:Op woensdag 31 december 2014 21:43 schreef livelink het volgende:
Is het een soort stempact? Worden er ergens geheime afspraken gemaakt om massaal op dit nummer te stemmen?![]()
![]()
Dit nummer wordt vooral veel op begrafenissen gedraaid en werd ook gedraaid met die MH17-herdenking heb ik gehoord.![]()
Dat zou eigenlijk walgelijk zijn om daar dood te liggen en dan wordt Claudia op je begrafenis gedraaid.![]()
Ik ga het nog één keer zeggen: best aardig, dat liedje van Coldplay, ik snap alleen niet waarom het zo váák in de top 2000 staat.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:27 schreef nipeng het volgende:
Iedereen is al weg?
klinkt altijd hetzelfde
blaat
![]()
En anders vallen de luisteraars vanzelf dood neerquote:Op woensdag 31 december 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit nummer wordt vooral veel op begrafenissen gedraaid en werd ook gedraaid met die MH17-herdenking heb ik gehoord.![]()
Aha. Dan is het in de lijst gekomen door "Respect!" roepende mensen op de MH17 Facebook-gedenkpagina.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit nummer wordt vooral veel op begrafenissen gedraaid en werd ook gedraaid met die MH17-herdenking heb ik gehoord.Fitter. Happier. More productive
Beste eigenschap is de beperkte lengte van het nummer.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Dit is met afstand het aller-aller-slechtste nummer in de Top 2000.![]()
Een heuse MH17 Facebook-gedenkpaginaquote:Op woensdag 31 december 2014 21:45 schreef Bugno het volgende:
[..]
Aha. Dan is het in de lijst gekomen door "Respect!" roepende mensen op de MH17 Facebook-gedenkpagina.. Gaan we dit voor elke aardbeving of neerstortende vliegtuig doen?
![]()
Ah, weer een plaatje om mijn visite te stangen
Ik vind eigenlijk de "Respect!" schreeuwers op alle willekeurige herdenkingspagina's nog verderfelijker dan de pagina's zelf. "Respect!". Zeg dan niks.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een heuse MH17 Facebook-gedenkpagina. Gaan we dit voor elke aardbeving of neerstortende vliegtuig doen?
![]()
One
Nou ja MH17 was geen katteplas. Dag van nationale rouw etc.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een heuse MH17 Facebook-gedenkpagina. Gaan we dit voor elke aardbeving of neerstortende vliegtuig doen?
![]()
Ik vind het nog steeds zwaar overdreven allemaal. Vond die vliegramp in Libië minstens zo erg.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:47 schreef nipeng het volgende:
One
[..]
Nou ja MH17 was geen katteplas. Dag van nationale rouw etc.![]()
Meatquote:Op woensdag 31 december 2014 21:47 schreef DeLuna het volgende:
Paradise by the dashboardlight staat pas veel te hoogLoaf
![]()
![]()
Het gaat om de platheid van zo'n pagina, waar iedereen ter meerdere eer en glorie van zichzelf medeleven betuigtquote:Op woensdag 31 december 2014 21:47 schreef nipeng het volgende:
One
[..]
Nou ja MH17 was geen katteplas. Dag van nationale rouw etc.
Erg lekker idd.
Eensch.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Het gaat om de platheid van zo'n pagina, waar iedereen ter meerdere eer en glorie van zichzelf medeleven betuigt![]()
![]()
Maar hier wel steeds harder, dat dan weer wel. Steeds als ik denk dat de klap niet harder kan, wordt hij overtroffen door een andere bom. Geeft wel een apart sfeertje bij de muziek.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:48 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Het vuurwerk knalt hier niet in de maatAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
ik kon een duizendklapper wel waarderen tijdens happyquote:Op woensdag 31 december 2014 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar hier wel steeds harder, dat dan weer wel. Steeds als ik denk dat de klap niet harder kan, wordt hij overtroffen door een andere bom. Geeft wel een apart sfeertje bij de muziek.Ze smelten de kazen!![]()
ik begin zo langzamerhand te hopen op wat afgerukte vingers![]()
Het geluid van de ambulance zou prima passen in dit nummer.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik krijg kromme tenen van die mensen in het café. Zeker van die overjarige koppeltjes die dit nummer tegen elkaar gaan zingen. Ugh.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Over x jaar sta jij daar ook te rocken.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg kromme tenen van die mensen in het café. Zeker van die overjarige koppeltjes die dit nummer tegen elkaar gaan zingen. Ugh.![]()
![]()
Ha ha , in plaats van een sportwedstrijd een live verslag van een amputatiequote:Op woensdag 31 december 2014 21:53 schreef livelink het volgende:
ik begin zo langzamerhand te hopen op wat afgerukte vingers![]()
Het geluid van de ambulance zou prima passen in dit nummer.![]()
![]()
Inderdaad. Ik heb het nummer vorig jaar tijdens Ekstra Weekend ontdekt. Het album Automatic for The People (waar dat nummer opstaat) zou je ook eens moeten luisteren. Dat is een goed album.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:43 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Nightswimming was zo mooi. Echt eentje die ik heb ontdekt door de top 2000.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Ik ga nog even genieten van de laatste uurtjes.
Vond het leuk om mee te posten en hopelijk tot volgend jaar.
Folle lok en seine yn 2015(oftewel gelukkig nieuwjaar!)
![]()
Stiekem vind ik deze echt top...![]()
![]()
Idemquote:Op woensdag 31 december 2014 21:56 schreef Grutsk het volgende:
![]()
![]()
fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2014 21:56 schreef Grutsk het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:56 schreef Grutsk het volgende:
Fijne jaarwisseling. Tot volgend jaar.
16 Bruce Springsteen The River![]()
15 Coldplay Fix You![]()
14 Dire Straits Brothers In Arms![]()
13 The Beach Boys God Only Knows![]()
12 Pearl Jam Black![]()
11 Metallica Nothing Else Matters![]()
10 Guns N' Roses November Rain![]()
9 Pink Floyd Shine On You Crazy Diamond![]()
15 Coldplay Fix You![]()
14 Dire Straits Brothers In Arms
12 Pearl Jam Black<- op gestemd
10 Guns N' Roses November Rain<- op gestemd
9 Pink Floyd Shine On You Crazy Diamond
Omdat Slashgodquote:Op woensdag 31 december 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
15 Coldplay Fix You![]()
-XOXO-![]()
God Only Knows niet kennenquote:Op woensdag 31 december 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
15 Coldplay Fix You![]()
-XOXO-![]()
Haten op Shine On. Onze relatie is gedoemd te falen.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
15 Coldplay Fix You![]()
9 Pink Floyd Shine On You Crazy Diamond![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 22:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haten op Shine On. Onze relatie is gedoemd te falen.
johnny rottenquote:Op woensdag 31 december 2014 22:11 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Haha, een punker die denkt een mening te kunnen hebben over Muziek![]()
sex pistols horen in de top 2000Ze smelten de kazen!![]()
Vinnikook, maar dan op 2001quote:Op woensdag 31 december 2014 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
johnny rotten![]()
sex pistols horen in de top 2000![]()
Kutnummer van Coldplay, en als zelfs ik dat zeg dan klopt dat!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit is het laatste nummer van mijn lijst.![]()
Beach Boys![]()
God Only Knows![]()
Ik vind Fix You het op 1 na beste Coldplay nummer. Na ShiverFitter. Happier. More productive
top 10 materiaalquote:Op woensdag 31 december 2014 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een prachtige plaat eigenlijk!
nu niet de beste plaat van Pearl Jam...I love music |Ajax forever
Wel beter te pruimen dan de Beach Boys van net. Die trok ik niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:24 schreef peaceman het volgende:
nu niet de beste plaat van Pearl Jam...![]()
Wishlistquote:Op woensdag 31 december 2014 22:24 schreef peaceman het volgende:
nu niet de beste plaat van Pearl Jam...
![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
en nu de best van Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
oh shit ben te vroeg..quote:
we zijn aan t kaarten....quote:I love music |Ajax forever
Stickert laat ik het volgende voorstellen:quote:
Wij geven elkaar beide een album dat uitgebreid gereviewd dient te worden.
Als ik tevreden ben gaan we samen ergens eten. Okay?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2014 22:45:09 ]![]()
dus als ik een one direction cd koop, luister je het van voor tot achter?quote:Op woensdag 31 december 2014 22:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stickert laat ik het volgende voorstellen:
Wij geven elkaar beide een album dat uitgebreid gereviewd dient te worden.
Als ik tevreden ben gaan we samen ergens eten. Okay?Ze smelten de kazen!![]()
Anderzijds luister jij die plaat van De Breij ook van A tot Z.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus als ik een one direction cd koop, luister je het van voor tot achter?![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 22:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Anderzijds luister jij die plaat van De Breij ook van A tot Z.
dirty pretty things - waterloo to anywherequote:Op woensdag 31 december 2014 22:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dus beter even goeie shit aanraden meis
dit tribute mag er ook zijn andersquote:Op woensdag 31 december 2014 22:49 schreef nipeng het volgende:
Bring it on Pink Floyd.
Syd wasoverigens.
![]()
![]()
![]()
Die ken ik niet. Ken je Funeral van Arcade Fire?quote:Op woensdag 31 december 2014 22:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dirty pretty things - waterloo to anywhere![]()
neequote:Op woensdag 31 december 2014 22:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ken je Funeral van Arcade Fire?Ze smelten de kazen!![]()
Ik heb op "One Of These Days" gestemd. Mezelf beperkt tot 1 stem per band/artiest.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit tribute mag er ook zijn anders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is toch geweldig? Dit mag van mij best op 1![]()
![]()
Wil ons etentje ooit kans van slagen hebben zul je toch tijd moeten maken.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ok![]()
zal er naar luisteren als ik tijd heb![]()
Maar deze bewoogquote:![]()
![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Foeiquote:Op woensdag 31 december 2014 22:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toen Time kwam ging die vent erdoorheen lullen
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI![]()
![]()
![]()
![]()
de laatste nummers van 2014
8 Pink Floyd Comfortably Numb1979
7 Billy Joel Piano Man1974
6 Pink Floyd Wish You Were Here1975
5 Boudewijn de Groot Avond1997
4 Deep Purple Child In Time1972
3 Led Zeppelin Stairway To Heaven1971
2 Queen Bohemian Rhapsody1975
1 Eagles Hotel California1977![]()
ik zet de radio uit na queen.. is mijn favoriete nummer om het nieuwjaar mee in te gaanquote:Op woensdag 31 december 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
de laatste nummers van 2014
8 Pink Floyd Comfortably Numb1979
7 Billy Joel Piano Man1974
6 Pink Floyd Wish You Were Here1975
5 Boudewijn de Groot Avond1997
4 Deep Purple Child In Time1972
3 Led Zeppelin Stairway To Heaven1971
2 Queen Bohemian Rhapsody1975
1 Eagles Hotel California1977
8 Pink Floyd Comfortably Numb1979![]()
![]()
![]()
7 Billy Joel Piano Man1974![]()
![]()
6 Pink Floyd Wish You Were Here1975![]()
![]()
![]()
5 Boudewijn de Groot Avond1997![]()
4 Deep Purple Child In Time1972![]()
![]()
3 Led Zeppelin Stairway To Heaven1971![]()
![]()
2 Queen Bohemian Rhapsody1975![]()
![]()
1 Eagles Hotel California1977![]()
![]()
Aardig uurtje wel![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 23:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zet de radio uit na queen.. is mijn favoriete nummer om het nieuwjaar mee in te gaan![]()
![]()
Wish you were here is sowieso de beste pf plaat. Zie m'n onderschriftHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
vroeg mij al af of hij is gestegen door de reclamequote:Op woensdag 31 december 2014 23:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat een reclame zo n invloed kan hebben he
Laaaadididaaa![]()
![]()
Komt ie danquote:Op woensdag 31 december 2014 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wish you were here is sowieso de beste pf plaat. Zie m'n onderschrift![]()
![]()
Omdat Gilmourgodquote:Op woensdag 31 december 2014 23:19 schreef Stickertje het volgende:
enige pink floyd die ik kan waarderen, maar wat een pracht nummer![]()
![]()
-XOXO-![]()
Met de geur van brood en honing.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Prachtig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik geloof ik geloof ik geloof
Ik geloof.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Feit: Beste plaat uit de top 9!I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |