Ik vind eigenlijk de "Respect!" schreeuwers op alle willekeurige herdenkingspagina's nog verderfelijker dan de pagina's zelf. "Respect!". Zeg dan niks.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een heuse MH17 Facebook-gedenkpagina. Gaan we dit voor elke aardbeving of neerstortende vliegtuig doen?
Nou ja MH17 was geen katteplas. Dag van nationale rouw etc.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een heuse MH17 Facebook-gedenkpagina. Gaan we dit voor elke aardbeving of neerstortende vliegtuig doen?
Ik vind het nog steeds zwaar overdreven allemaal. Vond die vliegramp in Libië minstens zo erg.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:47 schreef nipeng het volgende:
One
[..]
Nou ja MH17 was geen katteplas. Dag van nationale rouw etc.
Meatquote:Op woensdag 31 december 2014 21:47 schreef DeLuna het volgende:
Paradise by the dashboardlight staat pas veel te hoog
Het gaat om de platheid van zo'n pagina, waar iedereen ter meerdere eer en glorie van zichzelf medeleven betuigtquote:Op woensdag 31 december 2014 21:47 schreef nipeng het volgende:
One
[..]
Nou ja MH17 was geen katteplas. Dag van nationale rouw etc.
Eensch.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Het gaat om de platheid van zo'n pagina, waar iedereen ter meerdere eer en glorie van zichzelf medeleven betuigt
Maar hier wel steeds harder, dat dan weer wel. Steeds als ik denk dat de klap niet harder kan, wordt hij overtroffen door een andere bom. Geeft wel een apart sfeertje bij de muziek.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:48 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Het vuurwerk knalt hier niet in de maat
ik kon een duizendklapper wel waarderen tijdens happyquote:Op woensdag 31 december 2014 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar hier wel steeds harder, dat dan weer wel. Steeds als ik denk dat de klap niet harder kan, wordt hij overtroffen door een andere bom. Geeft wel een apart sfeertje bij de muziek.
Over x jaar sta jij daar ook te rocken.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg kromme tenen van die mensen in het café. Zeker van die overjarige koppeltjes die dit nummer tegen elkaar gaan zingen. Ugh.
Ha ha , in plaats van een sportwedstrijd een live verslag van een amputatiequote:Op woensdag 31 december 2014 21:53 schreef livelink het volgende:
ik begin zo langzamerhand te hopen op wat afgerukte vingers![]()
Het geluid van de ambulance zou prima passen in dit nummer.
Inderdaad. Ik heb het nummer vorig jaar tijdens Ekstra Weekend ontdekt. Het album Automatic for The People (waar dat nummer opstaat) zou je ook eens moeten luisteren. Dat is een goed album.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:43 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Nightswimming was zo mooi. Echt eentje die ik heb ontdekt door de top 2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |