roostervrije zaterdagen hebben ze bij ons allang niet meer, hoewel ze daar volgens de cao wel recht op hebben. Bij ons draaien ze op papier dus vaak minder dan 37 uur omdat de uren vrijwel nooit kloppen. In werkelijkheid zal het meestal wel rond de 37 uur liggenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Draaien de fulltimers bij jullie dan elke week op papier exact 37 uur? Dan zou dan wel moeten, namelijk. Bij ons hebben ze een roulatie waarin ze eens per 3 (?) weken een zaterdag vrij hebben. Dus ze werken zeg 2 x 35 uur en 1 x 40.
Er zijn geen rooster vrije zaterdagen meer in de cao. Ging in op 01-01.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:48 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
roostervrije zaterdagen hebben ze bij ons allang niet meer, hoewel ze daar volgens de cao wel recht op hebben. Bij ons draaien ze op papier dus vaak minder dan 37 uur omdat de uren vrijwel nooit kloppen. In werkelijkheid zal het meestal wel rond de 37 uur liggen
Zou kunnen, maar vorig jaar had je er in ieder geval nog recht op 13 en het jaar daarvoor 26 geloof ik, maar toen kregen we die ook al niet meer, dus wat dat betreft verandert er dan niks voor ons met die nieuwe caoquote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn geen rooster vrije zaterdagen meer in de cao. Ging in op 01-01.
Bij ons staan ruim 30 kasten. Alle kasten zijn bezet en daar zitten zo'n 10 nieuwe mensen bij. Die hebben geen flauw benul van tijden die wel of niet betaald worden, ja... een enkeling. Die krijgen we dus nooit zover om GEZAMENLIJK actie te ondernemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als jij een contract hebt voor 10 uur per week, en je uitloop wordt niet betaald, dan is de simpelste oplossing om weg te gaan zodra je 10 uur gewerkt hebt.
En dat is wat mensen, logisch, stil houdt en PostNL weet dat verdomd goed!quote:Op maandag 12 januari 2015 12:26 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Bij ons staan ruim 30 kasten. Alle kasten zijn bezet en daar zitten zo'n 10 nieuwe mensen bij. Die hebben geen flauw benul van tijden die wel of niet betaald worden, ja... een enkeling. Die krijgen we dus nooit zover om GEZAMENLIJK actie te ondernemen.
Bovendien loopt mijn 3de contract over een paar manden af en m i s s c h i e n mag ik terug komen. Hetzelfde bij 3 andere collega's. Ik hou me dus erg gedeisd en stel me welwillend op omdat ik heel graag terug wil komen.
Beter dit dan helemaal niks.
(extra)Korting is ook al voldoende. Op betaalbare wandelschoenen bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 januari 2015 13:11 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Excuses aangenomen. In ruil wil ik wel een gratis lidmaatschap op de ANWB.
Wat is dit? Contextquote:Op maandag 12 januari 2015 12:45 schreef V__L_N het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)%2011.37.59.jpg?dl=0
Aha. Worden we in ieder geval door een iemand in dit land gewaardeerd.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef V__L_N het volgende:
Een stukje van de eerste blz van de kampioen. Ik dacht, wel aardig om de excuses even door te geven.
Ik zie hem nog niet op het HaH overzichtje staan, bezorgen we dat ding nog wel dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh mochten er hier nog mensen zijn die dat apotheek blad ook rond moeten brengen, mijn moeder had hem vd week mee genomen in de apotheek en hij was nu veel kleinerscheelt toch weer!
die 10 nieuwe mensen behoren tot de doelgroepquote:Op maandag 12 januari 2015 12:26 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Bij ons staan ruim 30 kasten. Alle kasten zijn bezet en daar zitten zo'n 10 nieuwe mensen bij. Die hebben geen flauw benul van tijden die wel of niet betaald worden, ja... een enkeling. Die krijgen we dus nooit zover om GEZAMENLIJK actie te ondernemen.
Bovendien loopt mijn 3de contract over een paar manden af en m i s s c h i e n mag ik terug komen. Hetzelfde bij 3 andere collega's. Ik hou me dus erg gedeisd en stel me welwillend op omdat ik heel graag terug wil komen.
Beter dit dan helemaal niks.
daar moet je goed op letten, want als tientallen mensen dat niet doen, dan verdwijnt dat geld ergens anders heenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:38 schreef V__L_N het volgende:
Zaterdag geen HaH? Of zetten ze dat gewoon niet op het rooster...
Grappenmakers bij dat rooster trouwens.Mijn collega kreeg vorige week dinsdag 3:30 minuten voor deze week, ik krijg er deze week maar 3:15 minuten. Voor zaterdag krijg ik ook ineens nog maar 3:15 minuten...
Bij mij zegt Buienradar nu "komende 2 uur geen regen", terwijl het buiten met bakken uit de lucht valt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:52 schreef Rafierafie het volgende:
Net de hond uitgelaten en ondanks dat ik (nogal moeizaam) met een paraplu liep, kwam ik zeiknat thuis. Gelukkig mag ik tijdens het werk een fantastisch regenpak dragen.
Het zal vanmiddag op twitter wel weer klachten regenen over natte en "opengemaakte" post.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij mij zegt Buienradar nu "komende 2 uur geen regen", terwijl het buiten met bakken uit de lucht valt.
Doe dat dan ook niet!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:52 schreef Rafierafie het volgende:
Net de hond uitgelaten en ondanks dat ik (nogal moeizaam) met een paraplu liep, kwam ik zeiknat thuis. Gelukkig mag ik tijdens het werk een fantastisch regenpak dragen.
Het zal vanmiddag op twitter wel weer klachten regenen over natte en "opengemaakte" post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |