abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2015 @ 09:15:17 #151
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152172969
http://worldnewsdailyrepo(...)uccessful-at-age-99/

David Rockerfeller heeft zijn 6e hart transplantatie gehad afgelopen week bij een leeftijd van 99 jaar..
Niet te vergeten ook nog 2 nier transplantaties!

En anderen maar wachten!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 mei 2015 @ 09:21:59 #152
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_152173071
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het is simpelweg een feit, feiten mogen genoemd worden.

Wat betreft 1776, ik ben op zoek naar een definitieve bron. De link die genoemd wordt is Jezuieten - Adam Weishaupt's Illuminati - Rothschild.
Dat is niet echt een verband. Hoe moet ik mij dit nu voorstellen? In dat magische jaar zijn de dertien kolonien in opstand gekomen, heeft de familie Rothschild het beheer van de financien overgenomen in de Pauselijke Staten en hebben de Jezuieten ook ergens toegeslagen (misschien wel in de Verenigde Staten)?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 1 mei 2015 @ 09:42:35 #153
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_152173399
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 09:15 schreef theguyver het volgende:
http://worldnewsdailyrepo(...)uccessful-at-age-99/

David Rockerfeller heeft zijn 6e hart transplantatie gehad afgelopen week bij een leeftijd van 99 jaar..
Niet te vergeten ook nog 2 nier transplantaties!

En anderen maar wachten!
It's a darn spoof! :D Pvd guyver :{w ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_152173985
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 08:41 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

UN heeft politiek weinig in te brokkelen. :)

Behalve de dreiging van sancties en resoluties, maar dat blijkt vaak een tandloze draak.

[..]

Natuurlijk doen ze dat. :) Waarom zou je zo'n organisatie niet om hulp vragen? Dat zou stom zijn.

[..]

Goede vraag, maar het antwoord wat je geeft hoeft helemaal niet de reden te zijn. Je vult in. Sterker nog, je vult in omdat je jouw eigen profetieën en geloof graag waarheid wil zien worden. Uit angst of gewoon omdat je graag gelijk wil hebben.

[..]

Dat is niet wat ik uit het artikel lees, maar dat zal wel komen omdat ik een goddeloze kapitalist ben? ;)

Jouw interpretatie is fictie.

Nog steeds gebaseerd op de (in mijn ogen misselijkmakende) gedachte dat we religie nodig hebben om de juiste morele keuzes te maken. Arrogant :{w en zum kotsen :r
Ik zou door kunnen gaan op je te blijven reageren maar ik vind je antwoorden eigelijk niet interessant of gefundeerd genoeg.

Ik laat het hier dus bij op om je posts te reageren.
Met als enige opmerking dat ik nooit op extreem rechtse sites kijk.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 10:17:10 #155
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_152174028
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik zou door kunnen gaan op je te blijven reageren maar ik vind je antwoorden eigelijk niet interessant of gefundeerd genoeg.

Ali, lang geleden. Hoe gaat ie?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 10:30:02 #156
116015 SicSicSics
pi_152174326
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik zou er graag op doorgaan, waar mis je onderbouwing? :)
quote:
Jammer. Niet van die sites trouwens. Dat is ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_152174620
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:30 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik zou er graag op doorgaan, waar mis je onderbouwing? :)

Ik vind het een beetje zinloos om alle informatie te vermijden omdat het van 'antisemitische aard' zou zijn.
Als je beweert dat de rotschild familie geen enorm bankenimperium is, met enorme invloed op politiek etc. sinds enkele eeuwen, dien je aan te tonen dat het een gewone invloedloze familie is waar we verder geen aandacht aan hoeven te besteden.
Dat heb je tot nu toe nog niet gedaan.
Terwijl het aantal historische bronnen dat het tegendeel aantoont overweldigend is.
pi_152174645
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:17 schreef vigilant7 het volgende:

[..]

Ali, lang geleden. Hoe gaat ie?
Ja tijdje geleden. Het gaat goed en met jou? Ik heb fok een beetje links laten liggen wegens andere bezigheden. Maar heb nu weer even tijd om hier en daar wat berichtjes te plaatsen...
  vrijdag 1 mei 2015 @ 10:54:21 #159
116015 SicSicSics
pi_152174913
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik vind het een beetje zinloos om alle informatie te vermijden omdat het van 'antisemitische aard' zou zijn.
Ik vind de bron, de oorsprong, de vraag: "waar komt het verhaal vandaag en wat is de geloofwaardigheid daarvan?" nou eenmaal belangrijk.

Ik geloof niet (graag) iets omdat het aannemelijk klinkt.
quote:
Als je beweert dat de rotschild familie geen enorm bankenimperium is, met enorme invloed op politiek etc. sinds enkele eeuwen, dien je aan te tonen dat het een gewone invloedloze familie is waar we verder geen aandacht aan hoeven te besteden.
Dat heb je mij nooit horen of zien beweren. :N
quote:
Dat heb je tot nu toe nog niet gedaan.
Dat kan ook niet, want ze zijn een rijke bankiersfamilie. Ze hebben kennissen in en dus invloed op 'de politiek'. Vroeger en nu. Dat zul je mij ook nooit horen ontkennen.
quote:
Terwijl het aantal historische bronnen dat het tegendeel aantoont overweldigend is.
Maar de bronnen die het over 'het grote kwaad' hebben. Die de familie niet alleen macht toeschrijft, maar ook zegt dat ze deze macht inzetten voor 'kwade bedoelingen' (anders dan zelfverrijking, want dat kunnen ze ;) ) die zijn overweldigend vaak gebaseerd op aannames, op fabels, op mythes en op leugens.
Fine, fuck you then!
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 10:57:54 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_152175004
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik vind de bron, de oorsprong, de vraag: "waar komt het verhaal vandaag en wat is de geloofwaardigheid daarvan?" nou eenmaal belangrijk.

[..]

[..]

Dat kan ook niet, want ze zijn een rijke bankiersfamilie. Ze hebben kennissen in en dus invloed op 'de politiek'. Vroeger en nu. Dat zul je mij ook nooit horen ontkennen.

[..]

Maar de bronnen die het over 'het grote kwaad' hebben. Die de familie niet alleen macht toeschrijft, maar ook zegt dat ze deze macht inzetten voor 'kwade bedoelingen' (anders dan zelfverrijking, want dat kunnen ze ;) ) die zijn overweldigend vaak gebaseerd op aannames, op fabels, op mythes en op leugens.
Daar zit 'm de crux.
pi_152175012
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

OK nu is je standpunt voor mij duidelijker.

Op welke 'kwade bedoelingen' doel je?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 10:58:31 #162
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_152175021
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja tijdje geleden. Het gaat goed en met jou? Ik heb fok een beetje links laten liggen wegens andere bezigheden. Maar heb nu weer even tijd om hier en daar wat berichtjes te plaatsen...
Gaat goed, ja. Ik denk dat er nog vreemde gebeurtenissen ons staan op te wachten. Heb jij daar wat inzicht in? CERN, alientoestanden enz... Er is een tijd van verdiepen in bepaalde materie en een tijd van het naar buiten brengen. Uiteindelijk komt het maar op 1 ding neer. En dat weet je zelf ook wel.
Groeten en be blessed.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:26:39 #163
116015 SicSicSics
pi_152175740
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
OK nu is je standpunt voor mij duidelijker.

Op welke 'kwade bedoelingen' doel je?
Eigenlijk alle dingen die de Rothschilds toegeschoven krijgen die verder gaan dan, ze hebben geld en invloed.

Neem bijvoorbeeld het artikel wat Izzie poste, waar het allemaal mee begon. Daar staat (en dan negeer is Soros even) dat de Rothschilds:
- Russia will make The United States reflect upon what they allowed Rothschild to do to their own country.
- when you see protests against Vladimir now, keep in mind it is probably staged by The Rothschild’s trying to control Russia once again.
- the speculation that has devastated the entire global financial system, in collaboration Rothschild / Rockefeller and other jackals.
- Putin will be done and start the hunt for these criminals and their accomplices Bankers Rothschild, Rockefeller...

4 maal wordt de naam Rothschild genoemd in dat artikel. 4 maal zonder enig bewijs, zonder enige onderbouwing, zonder enig iets.

Insinuaties over 'kwade bedoelingen' en 'sinistere agenda's'.

Als je dit artikel van maart 2015 googled, blijkt dat deze in 2012 al eens naar boven kwam.
http://csglobe.com/russia(...)or-rothschild-soros/

Verder wordt er géén verdere onderbouwing geboden, géén bewijs geleverd... niets. Het artikel kun je wel terugvinden bij 'the usual suspects'. Dat wil zeggen, sites die dit soort nieuws hosten, waarvan een groot deel op zijn minst uiterst onbetrouwbaar is.

Maar verder natuurlijk alle claims waarbij gezegd wordt dat de Rothschilds NWO, Illuminati, One World Governement e.d. door willen drukken, meestal op hoogst omslachtige manieren zijn daar natuurlijk een voorbeeld van.
Fine, fuck you then!
pi_152175827
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Eigenlijk alle dingen die de Rothschilds toegeschoven krijgen die verder gaan dan, ze hebben geld en invloed.

Neem bijvoorbeeld het artikel wat Izzie poste, waar het allemaal mee begon. Daar staat (en dan negeer is Soros even) dat de Rothschilds:
- Russia will make The United States reflect upon what they allowed Rothschild to do to their own country.
- when you see protests against Vladimir now, keep in mind it is probably staged by The Rothschild’s trying to control Russia once again.
- the speculation that has devastated the entire global financial system, in collaboration Rothschild / Rockefeller and other jackals.
- Putin will be done and start the hunt for these criminals and their accomplices Bankers Rothschild, Rockefeller...

4 maal wordt de naam Rothschild genoemd in dat artikel. 4 maal zonder enig bewijs, zonder enige onderbouwing, zonder enig iets.

Insinuaties over 'kwade bedoelingen' en 'sinistere agenda's'.

Als je dit artikel van maart 2015 googled, blijkt dat deze in 2012 al eens naar boven kwam.
http://csglobe.com/russia(...)or-rothschild-soros/

Verder wordt er géén verdere onderbouwing geboden, géén bewijs geleverd... niets. Het artikel kun je wel terugvinden bij 'the usual suspects'. Dat wil zeggen, sites die dit soort nieuws hosten, waarvan een groot deel op zijn minst uiterst onbetrouwbaar is.

Maar verder natuurlijk alle claims waarbij gezegd wordt dat de Rothschilds NWO, Illuminati, One World Governement e.d. door willen drukken, meestal op hoogst omslachtige manieren zijn daar natuurlijk een voorbeeld van.
Erken je het bestaan van een verlangen een NWO te creeren?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:36:03 #165
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_152175975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat is dat nu precies?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:42:25 #166
116015 SicSicSics
pi_152176134
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ja. In de politieke zin. De wens van Churchill en Wilson om een 'Global Governance' te creëren, waar de UN en NATO natuurlijk (sterk verdunde) voorbeelden van zijn.
Fine, fuck you then!
pi_152176205
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:42 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ja. In de politieke zin. De wens van Churchill en Wilson om een 'Global Governance' te creëren, waar de UN en NATO natuurlijk (sterk verdunde) voorbeelden van zijn.
Ok. Ken je Alice Bailey?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:46:41 #168
116015 SicSicSics
pi_152176229
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ok. Ken je Alice Bailey?
Zegt me niets, nee. :)
Fine, fuck you then!
pi_152176368
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Die "historische bronnen" zijn zoals al eerder gezegd of extreem rechts van aard (wellicht heb jij een andere interpretatie van extreem rechts) of religieus van aard. In beide gevallen zit er een doel achter om deze familie in een kwaad daglicht te stellen en beiden hebben een anti-semitische grondslag.

En in beide gevallen kan ik er niks mee. Ben niet extreem rechts en ben niet religieus. Dus angst zaaien op deze gronden heeft niet zoveel effect.
pi_152176384
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zegt me niets, nee. :)
Wat is je idee van de vorm die de 'global governance zou krijgen? Wat voor soort economie, politiek, etc.
pi_152176536
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat is je idee van de vorm die de 'global governance zou krijgen? Wat voor soort economie, politiek, etc.
Ah ok omdat een esoterische (dode) zweefteef en haar stichtng erkend worden als non-gouvermentele organisatie door de VN is dit een bewijs dat de VN naar een NWO streeft met 1 wereldreligie?

Moet ik het zo zien?

Of ligt het weer wat genuanceerder en ben je gewoon religieus aan het cherypicken uit de door de VN erkende ngo's, want het is nogal een lijst?

Hier alleen al de erkende ngo's met de letter A

AARP (1995)
Academic Council on the United Nations System (1996)
Adventist Development and Relief Agency (1997)
Africa Muslims Agency (1998)
Africa-America Institute (1995)
African American Islamic Institute (1998)
Agence internationale pour le développement (2001)
Al-khoei Foundation (1998)
Asia Crime Prevention Foundation (2000)
Asian Forum of Parliamentarians on Population and Development (1996)
Asian Legal Resource Centre (1998)
Assemblée parlementaire de la francophonie (1980)
Association for Progressive Communications (1995)
Association for Women’s Rights in Development (1997)
Association of Medical Doctors of Asia (2006)
Association tunisienne des mères (2001)

Complete lijst (wellicht niet helemaal meer actueel)
http://esango.un.org/paperless/reports/E2010INF4.pdf

Overigens zijn zo ongeveer alle religieuze stromingen vertegenwoordigt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2015 12:04:24 ]
  vrijdag 1 mei 2015 @ 12:01:09 #172
116015 SicSicSics
pi_152176544
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hoe bedoel je dat Ali? En waar wil je naartoe Ali?

Om toch een antwoord te geven: De utopische versie. Een wereldpresident en een wereld eerste en tweede kamer. :) Voor altijd onhaalbaar omdat belangen (en mensen) nou eenmaal slecht te verenigen zijn. Omdat de schaal te groot voor ons is om vooralsnog te bevatten. Omdat de EU het niet eens fatsoenlijk van de grond krijgt.

Een wereldeconomie met een wereld minimumloon, gelijke kansen op de arbeidsmarkt, geen discriminatie op basis van wat dan ook.

In harmonie met elkaar, met de natuur, met grondstoffen, zonder negatieve bijeffecten.

Dromen is mooi ;)
Fine, fuck you then!
pi_152176633
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:01 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat Ali? En waar wil je naartoe Ali?

Om toch een antwoord te geven: De utopische versie. Een wereldpresident en een wereld eerste en tweede kamer. :) Voor altijd onhaalbaar omdat belangen (en mensen) nou eenmaal slecht te verenigen zijn. Omdat de schaal te groot voor ons is om vooralsnog te bevatten. Omdat de EU het niet eens fatsoenlijk van de grond krijgt.

Een wereldeconomie met een wereld minimumloon, gelijke kansen op de arbeidsmarkt, geen discriminatie op basis van wat dan ook.

In harmonie met elkaar, met de natuur, met grondstoffen, zonder negatieve bijeffecten.

Dromen is mooi ;)
Ik probeer een idee te krijgen van hoe je de zaken ziet. Dat maakt communicatie makkelijker.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 12:39:32 #174
116015 SicSicSics
pi_152177370
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik probeer een idee te krijgen van hoe je de zaken ziet. Dat maakt communicatie makkelijker.
Eigenlijk heeft het er weinig mee te maken :) hoe ik tegen de zaken aankijk.

Dat maakt de verhalen en claims over de Rothschilds niet meer of minder waar ;)
Fine, fuck you then!
pi_152177411
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft het er weinig mee te maken :) hoe ik tegen de zaken aankijk.

Dat maakt de verhalen en claims over de Rothschilds niet meer of minder waar ;)
Het verandert niets aan die claims nee.
Maar het geeft mij een idee van welke informatie je tot je hebt genomen.
Waardoor ik eventueel adequater kan reageren op je posts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')