Wel een goede zorgverzekering met vrije artsenkeuze afgesloten?quote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
Lief dat jullie bezorgd zijn, maar dat is niet de bedoeling. Ik heb gewoon even rust nodig, hoe lang weet ik zelf ook niet, misschien krijg ik vrijdag wel goed nieuws in 't ziekenhuis (al ga ik er niet vanuit). Ik zit er gewoon een beetje doorheen momenteel, het lijkt me niet normaal dat er na een zware ingreep nu alweer twee grote gaten ingevallen zijn en dat het blijft bloeden als een gek. Dat in combinatie met het feit dat m'n eigen arts er doodleuk nog steeds niet is vrijdag (terwijl ik wél een afspraak met hem heb staan) helpt allemaal niet zo veel mee. Maar maak jullie geen zorgen, ik heb verders geen rare plannen of wat dan ook hoor. Gewoon even.. rust. Of zo.
Fijne avond allemaal en een gelukkig & gezond 2015.
Goed om te horen dat je i.i.g. geen rare plannen hebt. Hoop echt dat het snel beter met je gaat!quote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
Lief dat jullie bezorgd zijn, maar dat is niet de bedoeling. Ik heb gewoon even rust nodig, hoe lang weet ik zelf ook niet, misschien krijg ik vrijdag wel goed nieuws in 't ziekenhuis (al ga ik er niet vanuit). Ik zit er gewoon een beetje doorheen momenteel, het lijkt me niet normaal dat er na een zware ingreep nu alweer twee grote gaten ingevallen zijn en dat het blijft bloeden als een gek. Dat in combinatie met het feit dat m'n eigen arts er doodleuk nog steeds niet is vrijdag (terwijl ik wél een afspraak met hem heb staan) helpt allemaal niet zo veel mee. Maar maak jullie geen zorgen, ik heb verders geen rare plannen of wat dan ook hoor. Gewoon even.. rust. Of zo.
Rust is het belangrijkste toto. En veel beterschap.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
Ach, daar moet je maar boven staan.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:19 schreef zeer het volgende:
Ej en Toto, die bemoeial in je LIF topic gaat, wat mij betreft, werkelijke alle grenzen over. Steun en meeleven is oké, dit is gewoon triestig gedrag en niet snappen om wie het nou eigenlijk gaat.
Beterschap en fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik denk wel dat het voortkomt uit compassie, anders maak je je er nooit zo druk over. wellicht kun je dat in het achterhoofd houden en hoef je er niet boven te staan maar kun je er ergens toch steun uit halen.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beterschap en fijne jaarwisseling![]()
De rest van jullie ook
De een drukt het soms ook wat harder en botter uit dan iemand eigenlijk meent. Zijn in principe - zelfs op het internet - maar heel weinig mensen die iets echt heel rot bedoelen.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het voortkomt uit compassie, anders maak je je er nooit zo druk over. wellicht kun je dat in het achterhoofd houden en hoef je er niet boven te staan maar kun je er ergens toch steun uit halen.
Jij ook Slaap_Zakquote:Op woensdag 31 december 2014 18:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hie ris het feest al weer bijna voorbij
Vuurwerkjes met Teun afgestoken, hij heeft voor het eerst gegourmeten is niet in de fik gevlogen
Hij gaat zo naar bed en danouwe lullen oud en nieuw vieren hier
![]()
![]()
Maak er een mooi feest van liefjes
Leuk, slaapzak.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hie ris het feest al weer bijna voorbij
Vuurwerkjes met Teun afgestoken, hij heeft voor het eerst gegourmeten is niet in de fik gevlogen
Hij gaat zo naar bed en danouwe lullen oud en nieuw vieren hier
![]()
![]()
Maak er een mooi feest van liefjes
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
Die Kerst gedachte hou je lang vol man.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zijn in principe - zelfs op het internet - maar heel weinig mensen die iets echt heel rot bedoelen.
Mwah, vaak zie dat de mensen met de grootste monden vaak de kleinste hartjes blijken te hebben. Je hebt er alleen zo verdomd weinig aan als je met zoiets vervelends zit.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Die Kerst gedachte hou je lang vol man.
Vaak. Soms zijn het daadwerkelijk venijnige hufters. Denk dat het met de users die itt vaak posten wel goed zit allemaal.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, vaak zie dat de mensen met de grootste monden vaak de kleinste hartjes blijken te hebben. Je hebt er alleen zo verdomd weinig aan als je met zoiets vervelends zit.
Hehe.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vaak. Soms zijn het daadwerkelijk venijnige hufters. Denk dat het met de users die itt vaak posten wel goed zit allemaal.
comedy/crime/actie/twisted achtige movies.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat voor films ben je voor in de stemming
Thanks bby, jij ook.quote:
Sure, maar in processen zoals bij Toto weet ik uit eigen ervaring dat er veel mensen met de beste bedoelingen gigantisch op je ziel kunnen trappen.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, vaak zie dat de mensen met de grootste monden vaak de kleinste hartjes blijken te hebben. Je hebt er alleen zo verdomd weinig aan als je met zoiets vervelends zit.
Jij trouwens dadelijk ook fijn nieuwjaar, klein knorrepotje.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vaak. Soms zijn het daadwerkelijk venijnige hufters. Denk dat het met de users die itt vaak posten wel goed zit allemaal.
Eens hoor. Je helpt iemand er verder geen klote mee. Maar goed, nadeel van het internet wel - hoewel je soms ook van die klootzakken in het dagelijks leven treft.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Sure, maar in processen zoals bij Toto weet ik uit eigen ervaring dat er veel mensen met de beste bedoelingen gigantisch op je ziel kunnen trappen.
Net ook hier, deed t bijna in mn broek.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
shit, net klonk het echt alsof er een atoombom gedropt werd
Altijd een probleem met die katten hier, die zitten na 12'en trillend ergens onder.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
shit, net klonk het echt alsof er een atoombom gedropt werd
ahw, dat is zielig.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Altijd een probleem met die katten hier, die zitten na 12'en trillend ergens onder.
Ja ik bedoelde juist mensen in het dagelijks leven. Uiteindelijk is het gewoon best lastig om iemand goed te steunen denk ik. En om effectief steun te ontvangen, da's ook niet gemakkelijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens hoor. Je helpt iemand er verder geen klote mee. Maar goed, nadeel van het internet wel - hoewel je soms ook van die klootzakken in het dagelijks leven treft.
Serieus voor het eerst in mijn leven gegourmet met een emmer water en een branddeken binnen handbereikquote:
Na 12 december of woon je in een nette wijk?quote:Op woensdag 31 december 2014 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Altijd een probleem met die katten hier, die zitten na 12'en trillend ergens onder.
Hier zelfde, kruipen onder het kleedquote:Op woensdag 31 december 2014 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stille wijk met niet zo gek veel huizen, het valt nog wel mee, maar voor die beesten is het altijd een uitdaging.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Na 12 december of woon je in een nette wijk?
Soms helpt een stevige toespraak nog weleens hoor, maar dat ligt geheel aan de persoon. Bij toto heeft dat absoluut geen zin, want heb het weleens eerder tegen hem gezegd, ik vind hem buitengewoon vriendelijk en positief altijd.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde juist mensen in het dagelijks leven. Uiteindelijk is het gewoon best lastig om iemand goed te steunen denk ik. En om effectief steun te ontvangen, da's ook niet gemakkelijk.
Waar ik altijd gewoond heb was het vanaf half december soms al een slagveld. Ben nu niet bij het ouderlijk huis dus ik weet niet hoe het met m'n kat is.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stille wijk met niet zo gek veel huizen, het valt nog wel mee, maar voor die beesten is het altijd een uitdaging.
Jij zegt het, er zijn mensen die depressief worden om minder.quote:Soms helpt een stevige toespraak nog weleens hoor, maar dat ligt geheel aan de persoon. Bij toto heeft dat absoluut geen zin, want heb het weleens eerder tegen hem gezegd, ik vind hem buitengewoon vriendelijk en positief altijd.
Dat is vrij uitzonderlijk, mensen worden verbitterd om mindere dingen.
Mee eens. Denk echter dat 'ie zich even moet afvragen wie er aan wie verantwoording moet afleggen.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:40 schreef deadprez het volgende:
Fok-it bedoelt het niet slecht hoor, als het over hem gaat.
In dit topic zit juist maar een select deel van klbquote:Op woensdag 31 december 2014 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gelukkig weet dat Toto dat zelfs in het altijd (zogenaamd) harde KLB, vrijwel iedereen meeleeft.
De elite.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In dit topic zit juist maar een select deel van klb
umhquote:Op woensdag 31 december 2014 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
comedy/crime/actie/twisted achtige movies.
Vind meestal van die comedy/actie/crime films leuk. Heel specifiek i know.
Ik durfde het niet te zeggenquote:
KLB is sowieso de Elite van FOK!quote:Op woensdag 31 december 2014 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggenmaar inderdaad
Die uitspraak zie je niet vaak, zeker niet buiten KLB.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
KLB is sowieso de Elite van FOK!
Daarmee ben ik voorzichtigquote:Op woensdag 31 december 2014 18:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Pls, iedereen weet dat dat BNW is.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hij is de eerste ooit die het zegt gok ikquote:Op woensdag 31 december 2014 18:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die uitspraak zie je niet vaak, zeker niet buiten KLB.
Volgens mij welquote:Op woensdag 31 december 2014 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is de eerste ooit die het zegt gok ik
Feedback en MED.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar wat is dan wel de elite van FOK!?
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is de eerste ooit die het zegt gok ik
vblquote:Op woensdag 31 december 2014 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar wat is dan wel de elite van FOK!?
Moet jij trouwens morgen de krantjes nog rondbrengen?quote:
neenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet jij trouwens morgen de krantjes nog rondbrengen?
1 januari Frank, volgens mij komen er dan geen krantenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet jij trouwens morgen de krantjes nog rondbrengen?
Ik twijfeldequote:Op woensdag 31 december 2014 19:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
1 januari Frank, volgens mij komen er dan geen kranten
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
umh
a fish called wanda
trainspotting
kontroll
el dia de la bestia
fallen angels
the good, the bad, the weird
headhunters
jackie brown
the blues brothers
hot fuzz
shaun of the dead
lucky number slevin
snatch
tucker and dale vs evil
naked
survive style 5+ < zwaar twisted
man bites dog
/
stomme voorkeur om films bij aan te raden
Nee, uitzondering de regel bevestigd, hooguitquote:Op woensdag 31 december 2014 19:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gezien ik daar ook toe behoor, lijkt me duidelijk dat ik de elite van de elite ben.
Nou... Ik probeer me in te houden (zeg ik ieder jaar) maar de ervaring leert dat ik enigszins later wakker word dan normaal en dan, nou ja, ietwat beroerd ben en de belofte maak, noooiiiittt meer.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En dan morgen ook bellen he, waar je telegraaf blijft
Morgenochtend 7 uur bagger ik heel KLB volquote:Op woensdag 31 december 2014 19:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... Ik probeer me in te houden (zeg ik ieder jaar) maar de ervaring leert dat ik enigszins later wakker word dan normaal en dan, nou ja, ietwat beroerd ben en de belofte maak, noooiiiittt meer.
Voor het slapen gaan doe ik gewoon een ronde hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Morgenochtend 7 uur bagger ik heel KLB vol![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan doe ik gewoon een ronde hoor.
Lekker empathisch weer.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, uitzondering de regel bevestigd, hooguit
Ik zou wel modrechten willen zonder kleurtjequote:Op woensdag 31 december 2014 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zet ik heel gevatte oneliners in de sluitposts die achteraf toch niet zo gevat waren.
Racist.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zou wel modrechten willen zonder kleurtjealleen om na het slotje door te kunnen baggeren
Net zoals met kerst dus.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zet ik heel gevatte oneliners in de sluitposts die achteraf toch niet zo gevat waren.
Moahquote:Op woensdag 31 december 2014 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toen was ik anders zeer scherp.
Uhuhquote:Op woensdag 31 december 2014 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toen was ik anders zeer scherp.
Als empaat voel ik je verdriet en woedequote:Op woensdag 31 december 2014 19:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Trek me er lekker helemaal niets van aan.
En als zacht harig beertje wil ik je knuffelen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als empaat voel ik je verdriet en woede
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En als zacht harig beertje wil ik je knuffelen.
Kittensquote:
Aantekening laat ik achter bij mijn pc, reeks sluiten.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
HEY WE ZIJN ER BIJNA DOORHEEN DIT TOPIC
AAN DE TOPICSTARTER:
VERANDER DE TITEL IN
VOORBESPREKING KLB USERVERKIEZINGEN 2015
DT HEBBEN ZE NOOIT DOOR
Ik hack je jonguhquote:Op woensdag 31 december 2014 19:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aantekening laat ik achter bij mijn pc, reeks sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |