Wel een goede zorgverzekering met vrije artsenkeuze afgesloten?quote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
Lief dat jullie bezorgd zijn, maar dat is niet de bedoeling. Ik heb gewoon even rust nodig, hoe lang weet ik zelf ook niet, misschien krijg ik vrijdag wel goed nieuws in 't ziekenhuis (al ga ik er niet vanuit). Ik zit er gewoon een beetje doorheen momenteel, het lijkt me niet normaal dat er na een zware ingreep nu alweer twee grote gaten ingevallen zijn en dat het blijft bloeden als een gek. Dat in combinatie met het feit dat m'n eigen arts er doodleuk nog steeds niet is vrijdag (terwijl ik wél een afspraak met hem heb staan) helpt allemaal niet zo veel mee. Maar maak jullie geen zorgen, ik heb verders geen rare plannen of wat dan ook hoor. Gewoon even.. rust. Of zo.
Fijne avond allemaal en een gelukkig & gezond 2015.
Goed om te horen dat je i.i.g. geen rare plannen hebt. Hoop echt dat het snel beter met je gaat!quote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
Lief dat jullie bezorgd zijn, maar dat is niet de bedoeling. Ik heb gewoon even rust nodig, hoe lang weet ik zelf ook niet, misschien krijg ik vrijdag wel goed nieuws in 't ziekenhuis (al ga ik er niet vanuit). Ik zit er gewoon een beetje doorheen momenteel, het lijkt me niet normaal dat er na een zware ingreep nu alweer twee grote gaten ingevallen zijn en dat het blijft bloeden als een gek. Dat in combinatie met het feit dat m'n eigen arts er doodleuk nog steeds niet is vrijdag (terwijl ik wél een afspraak met hem heb staan) helpt allemaal niet zo veel mee. Maar maak jullie geen zorgen, ik heb verders geen rare plannen of wat dan ook hoor. Gewoon even.. rust. Of zo.
Rust is het belangrijkste toto. En veel beterschap.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
Ach, daar moet je maar boven staan.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:19 schreef zeer het volgende:
Ej en Toto, die bemoeial in je LIF topic gaat, wat mij betreft, werkelijke alle grenzen over. Steun en meeleven is oké, dit is gewoon triestig gedrag en niet snappen om wie het nou eigenlijk gaat.
Beterschap en fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik denk wel dat het voortkomt uit compassie, anders maak je je er nooit zo druk over. wellicht kun je dat in het achterhoofd houden en hoef je er niet boven te staan maar kun je er ergens toch steun uit halen.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beterschap en fijne jaarwisseling![]()
De rest van jullie ook
De een drukt het soms ook wat harder en botter uit dan iemand eigenlijk meent. Zijn in principe - zelfs op het internet - maar heel weinig mensen die iets echt heel rot bedoelen.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het voortkomt uit compassie, anders maak je je er nooit zo druk over. wellicht kun je dat in het achterhoofd houden en hoef je er niet boven te staan maar kun je er ergens toch steun uit halen.
Jij ook Slaap_Zakquote:Op woensdag 31 december 2014 18:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hie ris het feest al weer bijna voorbij
Vuurwerkjes met Teun afgestoken, hij heeft voor het eerst gegourmeten is niet in de fik gevlogen
Hij gaat zo naar bed en danouwe lullen oud en nieuw vieren hier
![]()
![]()
Maak er een mooi feest van liefjes
Leuk, slaapzak.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hie ris het feest al weer bijna voorbij
Vuurwerkjes met Teun afgestoken, hij heeft voor het eerst gegourmeten is niet in de fik gevlogen
Hij gaat zo naar bed en danouwe lullen oud en nieuw vieren hier
![]()
![]()
Maak er een mooi feest van liefjes
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
Die Kerst gedachte hou je lang vol man.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zijn in principe - zelfs op het internet - maar heel weinig mensen die iets echt heel rot bedoelen.
Mwah, vaak zie dat de mensen met de grootste monden vaak de kleinste hartjes blijken te hebben. Je hebt er alleen zo verdomd weinig aan als je met zoiets vervelends zit.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Die Kerst gedachte hou je lang vol man.
Vaak. Soms zijn het daadwerkelijk venijnige hufters. Denk dat het met de users die itt vaak posten wel goed zit allemaal.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, vaak zie dat de mensen met de grootste monden vaak de kleinste hartjes blijken te hebben. Je hebt er alleen zo verdomd weinig aan als je met zoiets vervelends zit.
Hehe.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vaak. Soms zijn het daadwerkelijk venijnige hufters. Denk dat het met de users die itt vaak posten wel goed zit allemaal.
comedy/crime/actie/twisted achtige movies.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat voor films ben je voor in de stemming
Thanks bby, jij ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |