Sure, maar in processen zoals bij Toto weet ik uit eigen ervaring dat er veel mensen met de beste bedoelingen gigantisch op je ziel kunnen trappen.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, vaak zie dat de mensen met de grootste monden vaak de kleinste hartjes blijken te hebben. Je hebt er alleen zo verdomd weinig aan als je met zoiets vervelends zit.
Jij trouwens dadelijk ook fijn nieuwjaar, klein knorrepotje.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vaak. Soms zijn het daadwerkelijk venijnige hufters. Denk dat het met de users die itt vaak posten wel goed zit allemaal.
Eens hoor. Je helpt iemand er verder geen klote mee. Maar goed, nadeel van het internet wel - hoewel je soms ook van die klootzakken in het dagelijks leven treft.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Sure, maar in processen zoals bij Toto weet ik uit eigen ervaring dat er veel mensen met de beste bedoelingen gigantisch op je ziel kunnen trappen.
Net ook hier, deed t bijna in mn broek.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
shit, net klonk het echt alsof er een atoombom gedropt werd
Altijd een probleem met die katten hier, die zitten na 12'en trillend ergens onder.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
shit, net klonk het echt alsof er een atoombom gedropt werd
ahw, dat is zielig.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Altijd een probleem met die katten hier, die zitten na 12'en trillend ergens onder.
Ja ik bedoelde juist mensen in het dagelijks leven. Uiteindelijk is het gewoon best lastig om iemand goed te steunen denk ik. En om effectief steun te ontvangen, da's ook niet gemakkelijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens hoor. Je helpt iemand er verder geen klote mee. Maar goed, nadeel van het internet wel - hoewel je soms ook van die klootzakken in het dagelijks leven treft.
Serieus voor het eerst in mijn leven gegourmet met een emmer water en een branddeken binnen handbereikquote:
Na 12 december of woon je in een nette wijk?quote:Op woensdag 31 december 2014 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Altijd een probleem met die katten hier, die zitten na 12'en trillend ergens onder.
Hier zelfde, kruipen onder het kleedquote:Op woensdag 31 december 2014 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stille wijk met niet zo gek veel huizen, het valt nog wel mee, maar voor die beesten is het altijd een uitdaging.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Na 12 december of woon je in een nette wijk?
Soms helpt een stevige toespraak nog weleens hoor, maar dat ligt geheel aan de persoon. Bij toto heeft dat absoluut geen zin, want heb het weleens eerder tegen hem gezegd, ik vind hem buitengewoon vriendelijk en positief altijd.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde juist mensen in het dagelijks leven. Uiteindelijk is het gewoon best lastig om iemand goed te steunen denk ik. En om effectief steun te ontvangen, da's ook niet gemakkelijk.
Waar ik altijd gewoond heb was het vanaf half december soms al een slagveld. Ben nu niet bij het ouderlijk huis dus ik weet niet hoe het met m'n kat is.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stille wijk met niet zo gek veel huizen, het valt nog wel mee, maar voor die beesten is het altijd een uitdaging.
Jij zegt het, er zijn mensen die depressief worden om minder.quote:Soms helpt een stevige toespraak nog weleens hoor, maar dat ligt geheel aan de persoon. Bij toto heeft dat absoluut geen zin, want heb het weleens eerder tegen hem gezegd, ik vind hem buitengewoon vriendelijk en positief altijd.
Dat is vrij uitzonderlijk, mensen worden verbitterd om mindere dingen.
Mee eens. Denk echter dat 'ie zich even moet afvragen wie er aan wie verantwoording moet afleggen.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:40 schreef deadprez het volgende:
Fok-it bedoelt het niet slecht hoor, als het over hem gaat.
In dit topic zit juist maar een select deel van klbquote:Op woensdag 31 december 2014 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gelukkig weet dat Toto dat zelfs in het altijd (zogenaamd) harde KLB, vrijwel iedereen meeleeft.
De elite.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In dit topic zit juist maar een select deel van klb
umhquote:Op woensdag 31 december 2014 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
comedy/crime/actie/twisted achtige movies.
Vind meestal van die comedy/actie/crime films leuk. Heel specifiek i know.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |