Dit. Gewoon hele dag oliebollen eten en bier drinken.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:01 schreef Pauper_Bob het volgende:
Oliebollen natuurlijk.
Het is oud en nieuw, dan hoef je niet gezond te doen.
Doe je beter dan ons hier.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit. Gewoon hele dag oliebollen eten en bier drinken.
Zit er nu al aan.![]()
Boerenkool is inderdaad ook een goedequote:Op woensdag 31 december 2014 11:48 schreef HarveySpecter het volgende:
Boerenkool. Als ik dat gegeten heb kan ik daarna gewoon niet dronken worden.
Absolute aanrader. Wel aftoppen met een beker Ben & Jerry'squote:Op woensdag 31 december 2014 11:02 schreef PierreTT het volgende:
Ik zuip vrij goed op pasta met uien, champignons, gehakt, spek, spinazie a la crème, boursin, geraspte kaas en pijnboompitten. 2000 calorieën per bord maar het is een prima bodem.
quote:Op woensdag 31 december 2014 12:03 schreef DocWho het volgende:
En voor je gaat slapen een ibruprofen dat voorkomt een hoop ellende morgen.
Ibruprofen ter voorkoming van een kater?quote:Op woensdag 31 december 2014 12:03 schreef DocWho het volgende:
Gewoon normaal eten wat weinig suikers bevat dat schijnt erg mee te spelen.
Eiwitrijk, veel water tussendoor drinken en goed gebruik maken van hapjes.
En voor je gaat slapen een ibruprofen dat voorkomt een hoop ellende morgen.
Die krijg ik meestal niet meer wegquote:Op woensdag 31 december 2014 12:04 schreef Deetch het volgende:
[..]
Absolute aanrader. Wel aftoppen met een beker Ben & Jerry's![]()
Boerenkool is het beste voor een goede bodem idd.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:15 schreef Sylvana het volgende:
Hier is het idd traditie om met O&N stamppot boerenkool te eten.
Godver, ik moest lachenquote:Op woensdag 31 december 2014 11:28 schreef Snowballed het volgende:
Klei is wel een goede bodem... Maar beton voldoet ook wel..
En neem dan paracetamol, vind je maag ook leuker.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon water man en veel ook. Tegen de tijd dat je wakker wordt is zo'n pijnstiller vaak al uitgewerkt.
Klopt,quote:Op woensdag 31 december 2014 12:36 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ibruprofen ter voorkoming van een kater?
Volgens mij heeft een kater voor het grootste gedeelte met uitdroging te maken. Voor het slapen gaan een liter water drinken en twee mandarijntjes eten werkt waarschijnlijk beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |