SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#viesdik
#bierentieten
#lekkerewijvenopdefiets
#prachtigekleuren
#zoalshethoort
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/2.25755/1.2173513quote:Op woensdag 31 december 2014 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je eens het bochtje van van de Poel opzoeken tijdens de druivencross
Hehe.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:15 schreef buzz1291 het volgende:
Deze heeft ook wel wat.........![]()
http://sporza.be/cm/sporz(...)_opvallend/1.2193624
Zonder woon/werk verkeer en zonder inrijden (meet ik nooit) zo'n 3000 kilometer. Met woon/werk verkeer circa 5.500km.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel heb je dit jaar gefietst?
Wat je zegt klopt wel, theoretisch gezien. De kans op overbelasting en blessure's is groter als je meer traint. Als je nu al op DDX achtige afstanden zit is het niet verstandig om dat zomaar te verdubbelen.
Rij je 3000 km per jaar dan heb je echt niet veel meer blessuregevoeligheid als je dat naar 6000 toe trekt, maar je word er zeker weten fitter van.
Ben Merrit?quote:Op woensdag 31 december 2014 12:14 schreef contrasta het volgende:
Ik sluit af met 6500 km. Daar zitten ook woonw. km (1800) in. Voor mij goed genoeg, ik train ook
nog in mijn homegym de nodige uurtjes.
Wat Ericr zegt, kan ik mij in vinden. En er is soms niet meer tijd in te steken, want het kost nogal
wat uren dat fietsen. Ik merk wel dat mensen met zeer veel km. echt wel taai zijn. Maar niet persé
sneller. Als mogelijk, ga ik morgen mijn nieuwjaars rondje rijden.
Op strava is er een gepensioneerde Amerikaan, die fietst gemiddeld 5500 km per maand, zonder veel
gemopper van zijn vrouw vertelde hij mij. Petje af voor zulke motivatie. Had ik echt geen zin in
fijne jaarwisseling
quote:
Klopt. Sterker nog, wij gebruiken kunststof leidingwerk waar de beste rvssoorten wegrot door de chemische vloeistoffen.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:26 schreef muzas het volgende:
Volgens mij is het vooral een aanslag op je ketting/cassette/kabels(mits buitenom).
Met water afspoelen kan weinig kwaad, maar geen warm water heb ik gelezen omdat dan het pekel op zou lossen en dus nog makkelijker overal tussen komt. Ik heb een zachte borstel waar ik de fiets mee afneem als ie droog onder de meuk zit, anders gaat er een zacht, koud straaltje van de tuinslang op.
Wat betreft kunstof: Volgens mij (gebaseerd op basale scheikundige kennis) heeft pekel daar geen tot weinig invloed op.
En ze doen het nu niet meer?quote:Op woensdag 31 december 2014 15:48 schreef Oksel het volgende:
Ik had m'n ATB + racers achterop de auto uit Duitsland. Wegen vol zout natuurlijk. Ze waren allebei vollédig wit. Dikke laag zout.
Ja goed idee. Maar zulke producten moeten wel 100% waterdicht zijn lijkt me. Alleen de batterij houder + dop is een soort metaalachtig iets, maar moet je echt veel rondjes vastdraaien. Ik weet niet zeker of het omhulsel kunststof is, maar qua gewicht vermoed ik dat wel. Dat zal ik eens navragen.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Sterker nog, wij gebruiken kunststof leidingwerk waar de beste rvssoorten wegrot door de chemische vloeistoffen.
Wel meen ik dat electronica er niet zo heel goed tegen kan. Maar als het waterdicht is moet het wel goedkomen. Anders even een mail sturen naar de leverancier/fabrikant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |