Het spijt me, flikkerquote:Op woensdag 31 december 2014 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter was dit fatoe, biedt nu je excuses aan
Doe TR dan, apinquote:Op woensdag 31 december 2014 15:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Als Pharkie dit ziet pakt hij je tag af.
Wij haten jou ook.quote:
kk op man ik doe altijd aardig tegen iedereen zelfs als ze me hermann noemen enzoquote:Op woensdag 31 december 2014 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je onaardigheden en vileine attitude!
Mooi gezegdquote:Op woensdag 31 december 2014 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je onaardigheden en vileine attitude!
Nou, ik heb desondanks nog wel één en ander op je dispositie aan te merken jongedame.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kk op man ik doe altijd aardig tegen iedereen zelfs als ze me hermann noemen enzo
jongedame? ik heet Der_Mann ben je blind ofzoquote:Op woensdag 31 december 2014 15:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, ik heb desondanks nog wel één en ander op je dispositie aan te merken jongedame.
Ik vind dat je een vrouw bent. Vandaar. Jongedame.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jongedame? ik heet Der_Mann ben je blind ofzo
Vallen we mooi door de mand op de valreep van 2014.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:28 schreef DKUp het volgende:
Die Psyducks zijn toch kloontjes van elkaar....
om welke redenen vindt je datquote:Op woensdag 31 december 2014 15:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind dat je een vrouw bent. Vandaar. Jongedame.
Je UI.quote:
Johnny Walker, zelf hard om moeten giechelen.quote:
1. didt is niedt waarquote:Op woensdag 31 december 2014 15:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
1: Je dt gebruik
2: Je jankt als een wijf
3: Je tieten
4: Je dt gebruik
ik heb een vrouw in mijn UI omdat ik haar wil neuken. zo simpel is het.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je UI.
Daarentegen moet ik eerlijk bekennen dat ik vrouwmensen doorgaans liever vindt dan manmensen. Dus dan zou je inderdaad geen vrouw zijn...
Oppervlakkig hoor...quote:Op woensdag 31 december 2014 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1. didt is niedt waar
2. oneens
3. ik heb heul geen tieten
4. dadt is jouw probleem
[..]
ik heb een vrouw in mijn UI omdat ik haar wil neuken. zo simpel is het.
Een echte vileine Mann, ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoort ook wel een beetje bij een echte Mann
Grap is ook al ongeveer 15.000 jaar oudquote:Op woensdag 31 december 2014 15:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Johnny Walker, zelf hard om moeten giechelen.
Die is dan wel weer leukquote:Op woensdag 31 december 2014 15:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Grap is ook al ongeveer 15.000 jaar oud
Hij is in iedergeval afgebeeld op de grottekeningen van lascaux
pas op of ik pis in je etenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een echte vileine Mann, ja.
ja het is een klein ding maar onderschat niet de hoeveelheid urine die ik eruit kan lozenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met dat pipetje van je? Proef ik niet eens man.
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ondanks je af en toe, laten we zeggen stékelige taalgebruik, ben je toch wel een eindbaas Slaapzak
eerder azijn...quote:Op woensdag 31 december 2014 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja het is een klein ding maar onderschat niet de hoeveelheid urine die ik eruit kan lozen
nee het is toch echt urinequote:Op woensdag 31 december 2014 15:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
eerder azijn...
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! Burn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bek dicht ouwe tamzak.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Grap is ook al ongeveer 15.000 jaar oud
Hij is in iedergeval afgebeeld op de grottekeningen van lascaux
Briljant ... werkelijk, sublieme terugkomstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2014 15:38:49 ]
Ja merkte je het ookquote:Op woensdag 31 december 2014 15:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hij was echt aan het googelen!
Nou, zo voelt dat dus... die bagger van jou moeten lezen.quote:
jij bent wel van de fitties zie ikquote:Op woensdag 31 december 2014 15:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, zo voelt dat dus... die bagger van jou moeten lezen.
Kom vechten dan...quote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent wel van de fitties zie ik
sjongejongejonge
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef eend112 het volgende:
Jullie mogen allemaal de ebola, tyfus, aids en cholera krijgen in 2015. Behalve aber en der_mann. Veel plezier met sterretjes afsteken slaapzap_zak, homo.
sorry, ik moet nee zeggen tegen beide.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom vechten dan...
óf...
mijn postzegelalbums bekijken.
thanks g. jij ook een gelukkig nieuw jaar waarin er hopelijk geen kasten in jouw directe omgeving zullen sneuvelenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef eend112 het volgende:
Jullie mogen allemaal de ebola, tyfus, aids en cholera krijgen in 2015. Behalve aber en der_mann. Veel plezier met sterretjes afsteken slaapzap_zak, homo.
dead. hihi.quote:
Maar jij bent eend.......quote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ze zijn jelly omdat eend popi is hier
Hé Aber als ik straks de 30 miljoen win krijg je ook watquote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ze zijn jelly omdat eend popi is hier
Aber is helemaal geen manquote:Op woensdag 31 december 2014 15:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je een man bent en je voordoet als vrouw
xd leg hem even uit voor de mensen die hem niet snappenquote:
nee.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
xd leg hem even uit voor de mensen die hem niet snappen
quote:
Leuk leuk dan neem ik Franse lessen en pianoles en koop ik een appartement met een tuin en haal ik Princess op bij mijn exquote:Op woensdag 31 december 2014 15:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hé Aber als ik straks de 30 miljoen win krijg je ook wat
Hebben ze de omheining daar bij Utopia per ongeluk open laten staan dat je ineens zoveel in KLB te vinden bent?quote:
frank sluit deze reeks om 0:00 dan stem ik volgend jaar op je voor beste modquote:Op woensdag 31 december 2014 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hebben ze de omheining daar bij Utopia per ongeluk open laten staan dat je ineens zoveel in KLB te vinden bent?
Ze hebben me vrij gelatenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hebben ze de omheining daar bij Utopia per ongeluk open laten staan dat je ineens zoveel in KLB te vinden bent?
Ha meneer Frank zal je wel eens even aanpakken, kwajongenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ja, 1 extra stem heeft Frank idd nodigquote:Op woensdag 31 december 2014 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
frank sluit deze reeks om 0:00 dan stem ik volgend jaar op je voor beste mod
Helaas. Dan ben ik champagne aan het drinken. Eens kijken of ik er diep in de nacht met dronken harses nog aan denk.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
frank sluit deze reeks om 0:00 dan stem ik volgend jaar op je voor beste mod
Mijn eerste doel hier is jullie eendjes te ontmaskerenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ha meneer Frank zal je wel eens even aanpakken, kwajongen
helaas dan gaat mijn stem weer naar hugecoollquote:Op woensdag 31 december 2014 15:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Helaas. Dan ben ik champagne aan het drinken. Eens kijken of ik er diep in de nacht met dronken harses nog aan denk.
Geen zorgen, ik ben er al.quote:
Gaat u naar een hip feest met Hetty en Wim en toastjes met smeerkaas en bitterballen?quote:Op woensdag 31 december 2014 15:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Helaas. Dan ben ik champagne aan het drinken. Eens kijken of ik er diep in de nacht met dronken harses nog aan denk.
Ach, je kunt niet alles hebben in het leven.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
helaas dan gaat mijn stem weer naar hugecooll
zag je die garp van mij xdquote:
Eentje studeert medicijnen en die ander ken ik niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mijn eerste doel hier is jullie eendjes te ontmaskeren
ja hahaha ;Dquote:
hansie hansie dan weer welquote:Op woensdag 31 december 2014 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, je kunt niet alles hebben in het leven.
Neeeeee waarom niemand had het door manquote:Op woensdag 31 december 2014 15:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mijn eerste doel hier is jullie eendjes te ontmaskeren
goeie he xxppquote:
Ze zijn gewoon éénquote:Op woensdag 31 december 2014 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eentje studeert medicijnen en die ander ken ik niet.
Zou me ook niet verbazen als ze allebei slaap_zak blijken te zijn. Die kans is vrij groot aangezien 90% slaap_zak is in KLB.quote:
Of Bradie......quote:Op woensdag 31 december 2014 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou me ook niet verbazen als ze allebei slaap_zak blijken te zijn. Die kans is vrij groot aangezien 90% slaap_zak is in KLB.
Dat komt allemaal door die eendenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:01 schreef deadprez het volgende:
gvd mijn toetsenbord viel opeens uit. gare kut usbpoorten
jij die niet kan typen moeten we niet hebben iddquote:Op woensdag 31 december 2014 16:01 schreef deadprez het volgende:
gvd mijn toetsenbord viel opeens uit. gare kut usbpoorten
Dit doet me pijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eentje studeert medicijnen en die ander ken ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |