Thanks ik ga heerlijk slapen denk ik zomaarquote:Op woensdag 31 december 2014 03:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zal wel veel stemmen hebben omdat die man doodziek is. Ik vind het ook niet zo.
En slaap ze na dit lied
Kan welquote:Op woensdag 31 december 2014 03:20 schreef Jovatov het volgende:
Geniet ze nog verder deze avond. komen echt fanatstische nummers maarja je kan ze niet allemaal luisteren he
Jemig wat lelijk afgekapt zeg
Normaal iets langerquote:
Mwah, daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 31 december 2014 03:20 schreef richolio het volgende:
Paradise is mijn afsluiter. Geweldig nummer dit ook weer.
Ach, dat heb je altijd met Coldplay hèquote:Op woensdag 31 december 2014 03:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Normaal iets langer
[..]
Mwah, daar zijn de meningen over verdeeldSlaap ze!
Hij zei dat hij ging zuigen toen hij I Want To Break Free opzette. Voor de rest heb ik er geen problemen mee, echt wakker ben ik toch niet en daar helpt deze muziek niet bij meequote:Op woensdag 31 december 2014 03:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
adhd mannetje, ben er ook niet kapot van.
Ik heb er nu niets van mee gekregen. Zit a gogo te kijken maar heb m de afgelopen dagen bezig gezien.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij zei dat hij ging zuigen toen hij I Want To Break Free opzette. Voor de rest heb ik er geen problemen mee, echt wakker ben ik toch niet en daar helpt deze muziek niet bij mee
Heb het opgenomen, is wel leuk op zich. Kijk het vooral als ik de muziek in de echte lijst niet je van het vind.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:41 schreef BillDauterive het volgende:
Wordt a gogo nu herhaald? Ik heb het nog nooit gezien, dat is met Matthijs van Nieuwkerk toch? Is het leuker dan de top 2000 luisteren?
Haus jaquote:Op woensdag 31 december 2014 03:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haus!
Deze kan ik wel helemaal meezingen itt de liedjes van Herbert Gronemeyer
Slapen kan morgen om middernacht wel, als de top afgelopen isquote:Op woensdag 31 december 2014 03:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Haus jaGodver, met de Top 2000 komt er weinig slapen van eigenlijk he.
Saai, simpel liedje. Ook nog eens zo vals als de nacht gezongen.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slapen kan morgen om middernacht wel, als de top afgelopen is![]()
Ik vind Joan Franka - You and Me nog steeds leuker dan Birds.
Joan Franka begon daar ook al mee, als het aan het publiek gelegen had, was ze naar de finale gegaanquote:Op woensdag 31 december 2014 03:50 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi nummer van Anouk. Ze gaf hiermee Nederland z'n credibility terug op het Songfestival.
Vast wel wat. Ik gun ze hun pleziertje, maar ik blijf het teringherrie vinden.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben benieuwd of er veel mensen speciaal voor op staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |