Volledig terecht, beetje respect voor ons taaltje is wel op z'n plaats.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ach joh, mierenneukerij van mijn kant.
Het is niet echt een meezinger, ook al zegt de dj van welquote:Op woensdag 31 december 2014 01:55 schreef JanPiraat het volgende:
Dan besef je ff hoe matig je Duits is
Soms ook prettig als je niet weet waar een liedje over gaat.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:55 schreef JanPiraat het volgende:
Dan besef je ff hoe matig je Duits is
Lie-la-liequote:Op woensdag 31 december 2014 01:55 schreef hhh38 het volgende:
Ik blijf nog tot de Stones denk ik. Morgen hopelijk op tijd wakker voor The Boxer
Maar wat een inleiderquote:Op woensdag 31 december 2014 01:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Volgende uur is maar matig trouwens.
Het begint goed met 4 mooie liedjes bij de eerste 5!quote:Op woensdag 31 december 2014 01:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Volgende uur is maar matig trouwens.
Oh die staat nog op mijn lijstjequote:Op woensdag 31 december 2014 01:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Scene uit een film waarin dat liedje gespeeld werd toch :$ Fear and Loathing in Las Vegas
Klap hemquote:Op woensdag 31 december 2014 02:00 schreef Stickertje het volgende:
godver, zit mijn vriend er doorheen te praten tegen de huisdieren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die verdient straf!quote:Op woensdag 31 december 2014 02:00 schreef Stickertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pak de deegroller.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:00 schreef Stickertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal hem lerenquote:Op woensdag 31 december 2014 02:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
morgen een vuurpijl in zijn gezicht
Pak de vlammenwerper.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:00 schreef Stickertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jazeker, wat een malloten, ik neem aan dat ze hier na dit jaar mee stoppenquote:Op woensdag 31 december 2014 02:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hahaha, hoorde je ook die meerstemmige?
Misschien een teken dat je hem verwaarloostquote:Op woensdag 31 december 2014 02:00 schreef Stickertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had Dire Straits niet eens gezien! Dit is echt een mooi begin van het uurquote:Op woensdag 31 december 2014 02:03 schreef Wave103 het volgende:
Na No Woman No Cry slapen, teveel bagger daarna, en sowieso nog even Dire Straits
Het valt me op dat hoe verder we in de lijst komen, hoe meer mensen zeggen dat ze erop gestemd hebbenquote:
Inderdaad wees maar eens extra lief voor hem voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien een teken dat je hem verwaarloost
Doodsverwensing, banquote:Op woensdag 31 december 2014 02:04 schreef Mani89 het volgende:
Kan niet wachten tot de Rolling Stones met pensioen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |