Het is te hopen.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zal binnen een paar jaar wel weer eerder in de lijst komen, hoop ik
Steeds meer jongere luisteraars héquote:Op woensdag 31 december 2014 01:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er stat wel erg veel nieuwe meuk bovenin..
Een oude middelbare collega van mij stemde op Mr. Probz. De proleet. En hij zei: Ja queen redt het wel zonder mij.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:28 schreef JanPiraat het volgende:
Hierna toch even wat moois hopelijk om te compenseren
quote:
Ja..t begint verdomme wel de q music top 1000 te lijkenquote:Op woensdag 31 december 2014 01:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Steeds meer jongere luisteraars hé
Laten we 'm stenigen.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een oude middelbare collega van mij stemde op Mr. Probz. De proleet. En hij zei: Ja queen redt het wel zonder mij.![]()
DOOR HEM STAAT QUEEN OP 2 IPV 1.
Eens.quote:
Anouk.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:28 schreef JanPiraat het volgende:
Jij gaat straks stokslagen krijgen.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:29 schreef datismijnmening het volgende:
Die drums![]()
Daar kan Ringo wat van leren
2015 is ruined door deze praktijken, nu alquote:Op woensdag 31 december 2014 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een oude middelbare collega van mij stemde op Mr. Probz. De proleet. En hij zei: Ja queen redt het wel zonder mij.![]()
DOOR HEM STAAT QUEEN OP 2 IPV 1.
Ik vind het niet erg dat er ook wat jonge platen in staan. Goede muziek wordt ook vandaag nog gemaakt. Zij het een stuk zeldzamerquote:Op woensdag 31 december 2014 01:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja..t begint verdomme wel de q music top 1000 te lijken
These Are the Days Of Our Lives, zo mooiquote:Op woensdag 31 december 2014 01:28 schreef JanPiraat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |