we kunnen niet overal een Vondelpark hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:31 schreef Stickertje het volgende:
haha park![]()
1 fietspad met een beetje groen aan beide zijdes
Dat gedeelte gaat vrij moeiteloos inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:31 schreef Ferdo het volgende:
Het aaaaaahahahahaaaaa articuleert hij dan nog wel aardig.
Ik zal het proberen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je ze ook van Broes en ome Bob, Diaan?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:31 schreef Stickertje het volgende:
en hoeren aan de overkant, en dat noemt hij dan paradijs
ik wilde hem maken, maar dacht "nee, laat maar"quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Frank kan me niet echt Boeijen.
Is deze grap al gemaakt?
Ik doe niet aan dialecten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:32 schreef peaceman het volgende:
van de volgende mag ook wel een songtekst geplaatst worden
zijn anders genoeg zwervers om gesprekken mee te hebbenquote:
Wie doet je dan nog wat!quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb de banden vol met wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop