SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
IK DOE DE DEUR DICHT
STRATEN LIJKEN TE HUILEN
WOLKEN LIJKEN TE VLUCHTEN
Is die al geweest?
Vanochtend dacht ik. TIJDENS HET AFWASSEN, memorabel moment was datquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
IK DOE DE DEUR DICHT
STRATEN LIJKEN TE HUILEN
WOLKEN LIJKEN TE VLUCHTEN
Is die al geweest?
en ik heb jullie zo gemist toen ik dat liedje hoordequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En ik weet zelfs de titel enzo![]()
Abel - Onderweg
Volspammen? Kwaliteit hoor!quote:
En de rest drinkt bier in het café.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ik heb jullie zo gemist toen ik dat liedje hoorde
ik.. ik wacht speciaal op jefferson airplanequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
Wie gaat er met mij opblijven tot 2 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop