dit topic zou er best een stuk saaier van kunnen worden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat zou de top 2000 zijn zonder nummers in Nederlands/dialect?
Wel goed zeggen hè?quote:
moeten meer limburgse nummers inquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wunderbarquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:42 schreef Ferdo het volgende:
Eén keer ging hij zelf oehoerend hard... Werd hij enkele maanden door Willem "Mouth" Duyn vervangen.
Doen ze dat ook met goede platen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wel(iedereen dumpt zijn collectie bij mij)
Niet als er meer prog rock/metal in staat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit topic zou er best een stuk saaier van kunnen worden.
Zo denken ze bij Radio 2 ook. Alleen Gronings kan uiteraard echt niet...quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
of nog meer coldplayquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet als er meer prog rock/metal in staat.
Een pot nat ofniedan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is geen Twents hè? Dit is achterhoeks.....
1977quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:43 schreef Stickertje het volgende:
uit welk jaar is dit nummer eigenlijk?
allemaal dezelfde meuk voor de rest van nederlandquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
Same difference toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:42 schreef LompeHork het volgende:
Oerend hard is gewoon liefde overal.
Wowow nu moet je oppassen hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop