En Rachel.quote:
Morgen mag Sander de Heer er één van 23 minuten verkrachten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ga een 35 minuten pink floyd lied luisteren want dat is zo;n hoogstaande kwaliteit
Beter dan dit wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ga een 35 minuten pink floyd lied luisteren want dat is zo;n hoogstaande kwaliteit
Ik kan altijd ook veel bier drinken op "Normaal"quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Studentenfeestjes...veel bier sentiment
Ik las poepseksquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je heb gelijk, maar ik wilde het nog even kwijt.
[..]
wat een poepske is da of niedan he
hij kan het niet hard genoeg (ver)neukenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Morgen mag Sander de Heer er één van 23 minuten verkrachten.
hmmhmmjj vertel me daar meer overquote:
doet hij het omgekeerde van zijn oudersquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:29 schreef Homdeck het volgende:
Dreetje heeft een milf aan de haak geslagen #shownieuws
Kronenburger Parkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop