quote:
ssst, straks ontdekt Blof die stunt ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij had een marketingstunt om zijn platen te pushen
Het jaar dat hij dood ging ja. Geeft altijd een tijdelijke ´boost´.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ooit top 100 materiaal. Zoals je bij zoveel platen kunt zeggen.
Fuck zaklampenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is anno 2015: WAAR ZIJN DIE ZAKLAMP-APPS.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ssst, straks ontdekt Blof die stunt ook
Zingt ie in een coverquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
Ik schrijf mijn eigen lied. Totdat iemand mij ontdekt en ziet. Vind ik altijd een mooi zinnetje
Ja, maarja, als je op alle rare dingen moet gaan reageren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Vind het gewoon raar.
JA HIJ IS VAN HET PADJE AF OMDAT HIJ IN IETS GELOOFT!!!@111!!
fucking bullshit.
Gelukkig hebben we kleine Dré nog.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mooi lied, rip andre. Voor altijd in onze harten xo
ga een 35 minuten pink floyd lied luisteren want dat is zo;n hoogstaande kwaliteitquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef LompeHork het volgende:
Stomme Amsterdammer die even zijn accent moet laten geldenondertussen heeft het 0 muziekale waarde verder.
"Oh wat mooi!"please.
Studentenfeestjes...veel bier sentimentquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef LompeHork het volgende:
Stomme Amsterdammer die even zijn accent moet laten geldenondertussen heeft het 0 muziekale waarde verder.
"Oh wat mooi!"please.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef LompeHork het volgende:
"Oh wat mooi!"please.
Baas van het caféquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef LompeHork het volgende:
"Oh wat mooi!"please.
Dat had je nou niet moeten zeggen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we kleine Dré nog.
Je heb gelijk, maar ik wilde het nog even kwijt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maarja, als je op alle rare dingen moet gaan reageren.
wat een poepske is da of niedan hequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
en Dries !quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
shots fireeeeeeeeed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ga een 35 minuten pink floyd lied luisteren want dat is zo;n hoogstaande kwaliteit
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop