Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
Ik ga mijn pc uitzetten...misschien straks nog mobiel als jullie niet te snel zijn
Anders slaap lekker
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga liggen.Misschien post ik nog even op de ipad, als dat bij te houden is.
quote:
I like itquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is niet het hipste nummer uit de lijst hè
Volg het witte konijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef Stickertje het volgende:
ik probeer tot 2 uur op te blijven, wil white rabbit niet missen
White Rabbitquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Mijn fout
Ik verwarde ze met een andere band
en als je niet gestemd hebt?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:58 schreef LompeHork het volgende:
Tevens trap ik iedereen helemaal naar de pleuris als ze 277 niet op nr. 1 hebben staan (behalve Uccie).
Zo ben ik wel.
Niet eens op gestemd. Wel op 279.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:58 schreef LompeHork het volgende:
Tevens trap ik iedereen helemaal naar de pleuris als ze 277 niet op nr. 1 hebben staan (behalve Uccie).
Zo ben ik wel.
Niet stijf van de drugs in een badkuip gaan luisteren met elektrische apparaten in de buurt!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef Stickertje het volgende:
Nou nou nou nou!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:58 schreef LompeHork het volgende:
Zo ben ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PF in mijn lijstje? Geloof het nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:58 schreef LompeHork het volgende:
Zo ben ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |