Ik ben een beetje druk bezig, dus lees met een half oog meequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit topic doorlezen gaf niet genoeg info?
Netjes dat je je eerst voorsteltquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Serieus, ik heb al meer dan een half jaar geen vreemden meer gekust
Bijna een jaar
Dat vind ik aardig braaf
Fax wees eens wat origineler...quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer je soms in d'r broekje te komen?
Want jij speelt voor rechter?quote:
Ja.quote:
Nee het zijn gewoon de feiten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Want jij speelt voor rechter?
Het gaat toch gewoon om een feit?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat mogen alleen beedigde mensenquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, dat is dus mijn punt. Ik zeg dat het grootste deel van de Nederlanders een intiempiercing gewoon een clitpiercing noemt. Dat dat niet goed is snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het gaat toch gewoon om een feit?
kut piercings.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet echt waarover het verder gaat hier, ligt dat aan mij?
Nou ja, soms word ik het wel, maar dat hangt erg van de situatie en de intentie af. Sommige massages zijn erotisch getint, anderen puur om spieren los te maken. Beiden zijn overigens fijn, alleen de intentie verschilt zowel bij mij als bij de ander.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wow yats, dat jij niet opgewonden wordt van je dates masseren
Ik vind het ook wel iets voor een romanticus als jij.
En dan verder wie er gelijk heeft over wat de mening van de Nederlander daarover is?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan verder wie er gelijk heeft over wat de mening van de Nederlander daarover is?
Dan snap ik het weer.
Lijkt mij lastig om die dingen te scheiden. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, soms word ik het wel, maar dat hangt erg van de situatie en de intentie af. Sommige massages zijn erotisch getint, anderen puur om spieren los te maken. Beiden zijn overigens fijn, alleen de intentie verschilt zowel bij mij als bij de ander.
Over wat een Nederlander zegt in een gesprek. Dus niet 'zij heeft een clithoodpiercing' maar 'zij heeft een clitpiercing'. Denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan verder wie er gelijk heeft over wat de mening van de Nederlander daarover is?
Dan snap ik het weer.
Neequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet echt waarover het verder gaat hier, ligt dat aan mij?
Wat zo'n beetje iedereen een clitpiercing noemt is feitelijk een clithood piercing, en Samzz doet daar moeilijk over, want puur in de betekenis van het woord klopt het niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan snap ik het weer.
Als iemand waarbij ik in het broekje wil mij alleen al kust drijf ik van mijn stoelquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig om die dingen te scheiden. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Lewdquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als iemand waarbij ik in het broekje wil mij alleen al kust drijf ik van mijn stoelIk geloof ook niet dat het mij dan kan schelen wat de intentie achter een massage is
Dat valt best mee. Over het algemeen is de intentie vooraf duidelijk. Niet dat ik het nu tientallen keren per maand/jaar doe overigens, al komt het af en toe zeker voor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig om die dingen te scheiden. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Als ze tegen me praat kom ik al.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als iemand waarbij ik in het broekje wil mij alleen al kust drijf ik van mijn stoelIk geloof ook niet dat het mij dan kan schelen wat de intentie achter een massage is
Onderhand wel.quote:
Ik wil niet bij zoveel vrouwen in het broekjequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb jij het best lastig...
quote:lewd adjective \ˈlüd\
: sexual in an offensive or rude way
Full Definition of LEWD
1
obsolete : evil, wicked
2
a : sexually unchaste or licentious
b : obscene, vulgar
Weet je zeker dat het niet andersom was?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil niet bij zoveel vrouwen in het broekje
Jammer dat het wel een echt woord blijkt te zijn, maar hier redelijk overused..quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet andersom was?
quote:Lewd
What anime fans say when they're vaguely uncomfortable with how they're drooling over 14 year old girls
Ik werd warm van binnenquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
Ok masseer alleen poesjes![]()
[ afbeelding ]
Hoezo ik doe daar moeilijk overquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat zo'n beetje iedereen een clitpiercing noemt is feitelijk een clithood piercing, en Samzz doet daar moeilijk over, want puur in de betekenis van het woord klopt het niet.
Omg so cutequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
Ok masseer alleen poesjes![]()
[ afbeelding ]
Sryquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
De schoonmaaksters hebben mijn venusvliegenvangers weggegooid!!!
Gelukkig volgt fax de discussie wel goed wanneer hij zich ermee bemoeit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo ik doe daar moeilijk over? Ik neem helemaal niet deel aan de verdere discussie.
quote:
Nou, iddquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig volgt fax de discussie wel goed wanneer hij zich ermee bemoeit.
Nee, it wasn't me. En ik snap het. Die dingen zijn tofquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]. Niet tof, het waren net zulke mooie grote plantjes aan het worden.
Houd op, schei uit. Ik wil helemaal geen schoonmaaksters, maar de huisbaas stuurt ze eens in de zoveel tijd ongevraagd langs.quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, it wasn't me. En ik snap het. Die dingen zijn tof
Knuffel tegen de pijn?
Relaxed toch. Waarom wil je op je strepen staan en zelf schoonmaken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd op, schei uit. Ik wil helemaal geen schoonmaaksters, maar de huisbaas stuurt ze eens in de zoveel tijd ongevraagd langs.
Moet ik het komen doen? Ik zal niks zomaar weggooienquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd op, schei uit. Ik wil helemaal geen schoonmaaksters, maar de huisbaas stuurt ze eens in de zoveel tijd ongevraagd langs.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alweer ongevraagd op je kamer geweest dus?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
De schoonmaaksters hebben mijn venusvliegenvangers weggegooid!!!
Sowieso. Dat vraag je eerst toch, me dunkt. Moest ik eens doen op m'n werk. Gaan ze van m'n loon inhouden hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Echt grrrr, ik snap dat niet... Nee, ze zij nu niet op hun mooist, want winter. Maar blijf met je fikken van mijn spullen af.
Ik vind het niet erg wanneer ze de woonkamer, keuken en badkamer doen. Maar ik wil geen vreemden in mijn slaapkamer. Ik vind dat naarquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Relaxed toch. Waarom wil je op je strepen staan en zelf schoonmaken?
Jup.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alweer ongevraagd op je kamer geweest dus?
Maar Samzz dit kan zo niet hoor. Sinds wanneer zijn wij het eens over dingen?quote:
Omdat dit dus best een redelijke inbreuk van Samzz haar privacy is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is allemaal mijn schuld, ik begon over een clitpiercingquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo ik doe daar moeilijk over? Ik neem helemaal niet deel aan de verdere discussie.
In het bezit zijn van een pc/smartphone en denken dat je dan nog enige vorm van privacy geniet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat dit dus best een redelijke inbreuk van Samzz haar privacy is.
Waarom zou je niet je eigen ding schoonmaken? Ik zou het vreselijk ergerlijk vinden wanneer iemand anders het voor me zou doen. Alleen al omdat we hoogstwaarschijnljk totaal andere methodes zouden hanteren etcquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wilde je er een laten zetten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is allemaal mijn schuld, ik begon over een clitpiercing![]()
Schiet op. Een smartphone rommelt niet in mijn ondergoedla.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het bezit zijn van een pc/smartphone en denken dat je dan nog enige vorm van privacy geniet.
Wat aandoenlijk
Ik zou het wel fijn vinden om het niet zelf te hoeven doen. Als ik iets irritant vind is het schoonmaken en de afwas doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom zou je niet je eigen ding schoonmaken? Ik zou het vreselijk ergerlijk vinden wanneer iemand anders het voor me zou doen. Alleen al omdat we hoogstwaarschijnljk totaal andere methodes zouden hanteren etc
Jij bent zo makkelijk hequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik laat mensen wel gewoon in mijn slaapkamer, maar kan me voorstellen dat het vervelend is als je dat niet wilt en mensen het toch doen
Ik ook hoor. Als ik er zelf bij ben of wanneer ik zelf toestemming geef. De schoonmaaksters komen gewoon en gaan overal langs. Ik zit daar niet op de wachten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik laat mensen wel gewoon in mijn slaapkamer, maar kan me voorstellen dat het vervelend is als je dat niet wilt en mensen het toch doen
Ook een smartphone maakt een einde aan je privacy, alleen is dat niet tastbaar, i.e. het verplaatsen van een slipje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schiet op. Een smartphone rommelt niet in mijn ondergoedla.
Nee daar is nog steeds geen app voorquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook op kamer wonen koop of huur gewoon een huis zoals normale mensen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een smartphone kan ook geen potentiele dief zijn van je spullen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook een smartphone maakt een einde aan je privacy, alleen is dat niet tastbaar, i.e. het verplaatsen van een slipje.
Mja, ik vind het van tijd tot tijd wel fijn. Plus ik weet waar alles ligt wanneer ik het zelf doequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou het wel fijn vinden om het niet zelf te hoeven doen. Als ik iets irritant vind is het schoonmaken en de afwas doen.
Nee, okéquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook een smartphone maakt een einde aan je privacy, alleen is dat niet tastbaar, i.e. het verplaatsen van een slipje.
Inderdaad, dat is ie alquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een smartphone kan ook geen potentiele dief zijn van je spullen.
Mensen kunnen wel je smartphone jatten kwam ik achterquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Mag ik zelf bepalen hoe ik woon? Dank je wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook op kamer wonen koop of huur gewoon een huis zoals normale mensen.
Strijken? Wat is dat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja, ik vind het van tijd tot tijd wel fijn. Plus ik weet waar alles ligt wanneer ik het zelf doe
Ik zou wel mensen willen inhuren voor strijkwerk tho
Oh, daar ben ik niet eens bang voor. Ik vind het gewoon niet prettig. Daarnaast gooien ze dus ook mijn spullen weg. En dat is gewoon niet normaal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Och ik heb niet zo heel veel spullen. Dus als iemand schoon maakt en ze iets verplaatst prima.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja, ik vind het van tijd tot tijd wel fijn. Plus ik weet waar alles ligt wanneer ik het zelf doe
Ik zou wel mensen willen inhuren voor strijkwerk tho
Ja, dat kan dan weer welquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen kunnen wel je smartphone jatten kwam ik achter
Dat was de vorige keer toch ook al?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik niet eens bang voor. Ik vind het gewoon niet prettig. Daarnaast gooien ze dus ook mijn spullen weg. En dat is gewoon niet normaal.
Je mag alles ik weerleg alleen je klacht even schatje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Mag ik zelf bepalen hoe ik woon? Dank je wel.
Geen ideequote:
Ik heb niet eens iets dat gestreken moet wordenquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/imets dat gestreken moet worden
Gelukkigg] Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar niet gestreken denk ik
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Want als je op kamers woont is het heel normaal dat iemand je spullen weg gooit? Apartquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag alles ik weerleg alleen je klacht even schatje.
Als ik onder een brug ga wonen ga ik ook nie huilen dat spullen verdwijnen.
Ja. Morgen maar weer aankaarten. Dit is niet tof.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan weer wel
[..]
Dat was de vorige keer toch ook al?
Hoezo weerleg jij mijn klacht? Doe normaal, gek.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Overigens woon ik niet eens op kamers, maar oké, for the sake of argumentquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Want als je op kamers woont is het heel normaal dat iemand je spullen weg gooit? Apart
Ik haal denk ik wel de 5/6 jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb maar Mavo gedaan dus misschien begrijp ik het niet. Maar wat is het verschil tussen een huis wat je huurt of een kamer die je huurt met betrekking tot het weggooien van je eigendommen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Anders ander/hangslot eisenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Morgen maar weer aankaarten. Dit is niet tof.
[..]
Hoezo weerleg jij mijn klacht? Doe normaal, gek.
Waarschuw me even als je mij herkent op naughty pics die miss op het internet belandenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan weer wel
[..]
Dat was de vorige keer toch ook al?
Is voor paupers, niemand komt op mijn kamer tenzij ze voordeursleutel hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Want als je op kamers woont is het heel normaal dat iemand je spullen weg gooit? Apart
Watquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Is voor paupers, niemand komt op mijn kamer tenzij ze voordeursleutel hebben.
Samzz doet alsof ze 19 is en dan nog domme kutklachten ook
Wtf...quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarschuw me even als je mij herkent op naughty pics die miss op het internet belanden
Gast, alsjeblieft ga terug naar je eigen crèche.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent niet veel ouder toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe even normaal. Jij hebt geen idee hoe ik woonquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan toch lezen verdomme zeg huiur of koop dat wat fatsoenlijks pauper.
Not sure if I should laugh or cry. Of binnensmonds kotsen :$quote:
Het is best gezellig om bij andere mensen te wonen hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je een pauper bent.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is best gezellig om bij andere mensen te wonen hoor
Alleen zijn ik en mijn huisgenoten een beetje zwijntjes en wonen we in een oostblokflat
Niks mis met een woonwaggelquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:18 schreef Dqod het volgende:
Gewoon lekker trailer trash, fuck yeahhhh
I'm gonna miss this life
Klinkt niet heel erg aantrekkelijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is best gezellig om bij andere mensen te wonen hoor
Alleen zijn ik en mijn huisgenoten een beetje zwijntjes en wonen we in een oostblokflat
Boos worden dat iemand toch moet kunnen lezen en zelf niet kunnen spellen. Grappig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze man weetquote:
Tief zelf op met je kutklachten. Godverdomme zeg wat ben jij dom.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe even normaal. Jij hebt geen idee hoe ik woon. Tyf even lekker op zeg.
Ik kan dit moeilijk ontkennenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je een pauper bent.
Uiteraard. Nu ben ik domquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Tief zelf op met je kutklachten. Godverdomme zeg wat ben jij dom.
Beter ga ik gewoon met dqod op de zolder van kaneel wonen jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klinkt niet heel erg aantrekkelijk
Wij ook van jou hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je ongesteld knul?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik voelde me veel relaxter, omdat je weet dat er op je gelet wordt als je bevriend bent met bewoners en je op bezoek komt.. Zonder zorgen auto van slot laten enzoquote:
JA IK WIL!quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter ga ik gewoon met dqod op de zolder van kaneel wonen ja
Zelfs ik ben minder opgefokt tijdens die "feestdagen":$quote:
Kijk jij ook op 3quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:20 schreef onlogisch het volgende:
Lenny Dee - Forgotten moments blijft een klassieker
Ik heb nog een berging over.quote:
Ik denk zelfs dat wij 2 gecombineerd zijn niveau nog niet halen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zelfs ik ben minder opgefokt tijdens die "feestdagen":$
Privetoegang vereist.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:21 schreef Fascination het volgende:
Loka, BaajGuardian in de bocht:
http://forum.fok.nl/topic/2183563
Op de zolder bij ons. Gewoon kattenbak goed bijhoudenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waar moeten we onze poesjes dan laten?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat wij 2 gecombineerd zijn niveau nog niet halen.
Nee maar gejank over situaties waar men zelf voor kiest maken mij aan het huilen.quote:
Oke dat moet kunnenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op de zolder bij ons. Gewoon kattenbak goed bijhouden
Ik kreeg al eenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:21 schreef Fascination het volgende:
Loka, BaajGuardian in de bocht:
http://forum.fok.nl/topic/2183563
Dus, Samzz KIEST ervoor dat ONBEKENDEN zonder toestemming op haar kamer komen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar gejank over situaties waar men zelf voor kiest maken mij aan het huilen.
Waar kiest zij ervoor dat er mensen op haar slaapkamer komen en spullen weggooien..?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar gejank over situaties waar men zelf voor kiest maken mij aan het huilen.
quote:
Dude. Ik KIES niet voor die schoonmaakstersquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kennisquiz knul.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nederland 3 kijken, en dat noemt ons pauper
Ik schep die braaf elke dag schoon, dus jaquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:21 schreef Dqod het volgende:
Ik ga wel achter station staan :$
Ede-Wageningen,voor mensen die willen. Elan is not invited trouwens, want ik vind bonkjes en sliertjes vies
Doe ik zekerquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Kennisquiz knul.
Blijf jij maar lekker op busje rijden.
Ja ik ook, ik ruim netjes achter hem op als ik de kans krijgquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik schep die braaf elke dag schoon, dus ja
Blijkbaar. Ik had al aangegeven dat ik het prima vind dat ze m'n woonkamer, keuken en badkamer schoonmaken maar dat ik ze niet op m'n slaapkamer wil. Maar dat dringt kennelijk niet doorquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus, Samzz KIEST ervoor dat ONBEKENDEN zonder toestemming op haar kamer komen?
Gewoon je slot laten vervangen, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus, Samzz KIEST ervoor dat ONBEKENDEN zonder toestemming op haar kamer komen?
En als Bonnie op mij pist, pis ik op haar dus dat doet ze dan ook niet meerquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ruim netjes achter hem op als ik de kans krijg
Wat is er mis met je eigen meuk schoonmaken dan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude. Ik KIES niet voor die schoonmaaksters. Die worden gewoon langs gestuurd. Mevrouw heeft nogal een plaat voor de kop wat dat betreft.
Jij snapt het echt niet he?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er mis met je eigen meuk schoonmaken dan.
Hehe wowquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
En als Bonnie op mij pist, pis ik op haar dus dat doet ze dan ook niet meer
Hij heeft Samzz wel goed op de kast gekregen ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hij is stiekem wel grappig he
Niks. Dat doe ik dan ook gewoon.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er mis met je eigen meuk schoonmaken dan.
Ik heb je gevonden hoor Elan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Kennisquiz knul.
Blijf jij maar lekker op busje rijden.
Werkt dat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
En als Bonnie op mij pist, pis ik op haar dus dat doet ze dan ook niet meer
Oh, nu is het een trol. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft Samzz wel goed op de kast gekregen ja.
Maatje, wil je mij erbuiten houden aub? Dat ben ik nl. Check mijn fobo maar. Dank je.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb je gevonden hoor Elan.
[ afbeelding ]
:$quote:
Dit, ik maak me wel eens schuldig hieraan als alles bij de afwas staat, gewoon wat plastic bordjes kopenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:26 schreef muhahaha het volgende:
Wie maakt er nou nog schoon, alles wordt toch weer vies. Plastic borden yoloswag.
Ik geef eerlijk toe dat ik dat een keer heb gedaan, toen ze op me piste omdat ze vond dat ze te weinig aandacht kreegquote:
Jouw kat gaat echt verquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik dat een keer heb gedaan, toen ze op me piste omdat ze vond dat ze te weinig aandacht kreeg. She never did it again
Seriously?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik dat een keer heb gedaan, toen ze op me piste omdat ze vond dat ze te weinig aandacht kreeg. She never did it again
Ow sorry, ik had de verkeerde foto.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maatje, wil je mij erbuiten houden aub? Dat ben ik nl. Check mijn fobo maar. Dank je.
Watquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dat jofu?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb je gevonden hoor Elan.
[ afbeelding ]
Dat zegt ze dus al vanaf het begin, die worden door haar huisbaas zonder aanvraag langsgestuurd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus die schoonmakers komen ongevraagd?
Steeds ongeloofwaardiger dit verhaal
Lolwut?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je hebt van die idioten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanaf het begin toch al? Hij vergelijkt jouw woonsituatie alsof je onder een brug woont.
Yeah, don't feed the troll.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zegt ze dus al vanaf het begin, die worden door haar huisbaas zonder aanvraag langsgestuurd.
Dat weet je dan toch voor dat je er komt wonen? Dat bedoelt Elan, denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zegt ze dus al vanaf het begin, die worden door haar huisbaas zonder aanvraag langsgestuurd.
"I am Megatron."quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ow sorry, ik had de verkeerde foto.
[ afbeelding ]
Mijn huisbaas deed dat anders nooit hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat weet je dan toch voor dat je er komt wonen? Dat bedoelt Elan, denk ik.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, er is afgesproken dat ik zelf alles schoon houd. Wat ik dus ook doe. Maar waarom ga ik mezelf nog verdedigen. Blijkbaar is het normaal dat er gewoon schoonmakers komen die ook nog eens mijn eigendommen naar goeddunken weggooien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat weet je dan toch voor dat je er komt wonen? Dat bedoelt Elan, denk ik.
Okquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen schoonmaakster langs sturen? Wordt best vaak gedaan voor gemeenschappelijke ruimtes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn huisbaas deed dat anders nooit hoor.
Neuh, ik vind het zelfs huisvredebreuk aangezien ze je toestemming niet hebben maar ja, dat ben ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, er is afgesproken dat ik zelf alles schoon houd. Wat ik dus ook doe. Maar waarom ga ik mezelf nog verdedigen. Blijkbaar is het normaal dat er gewoon schoonmakers komen die ook nog eens mijn eigendommen naar goeddunken weggooien.
Maar dus niet iemands SLAAPKAMER.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Geen schoonmaakster langs sturen? Wordt best vaak gedaan voor gemeenschappelijke ruimtes.
En woonkamer, keuken en badkamer, for that matter (hoewel ik daar minder problemen mee heb). Maar goed, lezen is lastig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dus niet iemands SLAAPKAMER.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dus niet iemands SLAAPKAMER.
Wat voor oude auto's heb je zoal gehad?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik ooit weer een oudere auto koop dan ga ik dit ook doen![]()
Samzz is van tevoren al uitgenodigd.
http://newsbros.com/sharp(...)_campaign=husnain001
Misschien moet je het gewoon wat vriendelijker vragen aan de schoonmaakster.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En woonkamer, keuken en badkamer, for that matter (hoewel ik daar minder problemen mee heb). Maar goed, lezen is lastig.
Ik zal wel een leuk poppetje tekenenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik ooit weer een oudere auto koop dan ga ik dit ook doen![]()
Samzz is van tevoren al uitgenodigd.
http://newsbros.com/sharp(...)_campaign=husnain001
Dan stel ik voor dat je nog eens gaat lezen wat Samzz zegt.. Ze hebben spullen van haar slaapkamer weggegooit. Levende plantjes in dit geval.quote:
Elan, is Inso niet online dat je hier zit?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor oude auto's heb je zoal gehad?
De fuck inolvi.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Misschien moet je het gewoon wat vriendelijker vragen aan de schoonmaakster.
Beetje lastig wanneer ze komen als ik werk. Ik heb het al aangekaart bij de huisbaas.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Misschien moet je het gewoon wat vriendelijker vragen aan de schoonmaakster.
Waarom stel je dat voor? Ik heb dat toch niet goedgekeurd of wel dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je nog eens gaat lezen wat Samzz zegt.. Ze hebben spullen van haar slaapkamer weggegooit. Levende plantjes in dit geval.
Nee hoezoquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elan, is Inso niet online dat je hier zit?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal wel een leuk poppetje tekenen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom stel je dat voor? Ik heb dat toch niet goedgekeurd of wel dan?
Als je over hebt....quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:37 schreef Myraela het volgende:
Twi heeft chocolade en M&M's gehaald. "Ja we moeten wel iets te snoepen hebben"
Ik was al van plan om donuts en appelbeignets te bakken.![]()
Wat een snoepkontjes zijn we toch.
Oh.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleen Art, Roy of Yv kunnen een spel starten geloof ik.
Doen je teentjes nog pijn, ja?quote:
Lijkt best wel op de patroontjes die ik in m'n zentangle heb gemaakt. Soort vanquote:
Van?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Doen je teentjes nog pijn, ja?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb wijn gehad dus ik speel nu waarschijnlijk slecht.
#indekken
Melk/caramel/zout? Wat is dat dan voor combiquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef twi het volgende:
En nu ben ik teleurgesteld, omdat ik Tony's Chocelonely Melk heb i.p.v. Melk / Caramel / Zout. Ik keek niet goed en wil gaan ruilen
Nomnomnom-combi.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Melk/caramel/zout? Wat is dat dan voor combi?
Alleen maar de lekkerste combinatie ooit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Melk/caramel/zout? Wat is dat dan voor combi?
Zelfde idee wel zo'n beetje jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt best wel op de patroontjes die ik in m'n zentangle heb gemaakt. Soort van.
Nog nooit gehad. Zal 't eens proberen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen maar de lekkerste combinatie ooit.
[ afbeelding ]
Jammer dat het zo aan de prijs is. Maar gelukkig hoef je de Limited Drop-versie en de reep met Marshmellows niet meer uit te proberen. Die waren namelijk de moeite niet waard.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Zal 't eens proberen.
Dropquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer dat het zo aan de prijs is. Maar gelukkig hoef je de Limited Drop-versie en de reep met Marshmellows niet meer uit te proberen. Die waren namelijk de moeite niet waard.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:42 schreef Myraela het volgende:
Zout is echt heel erg lekker, het is niet alsof de hele reep zout is, maar soms bijt je op een korreltje en heb je dat heel even. Hemels. Laatst ook zoute karamel door mijn chocolade ijs baked alaska gedaan.
Je wordt nu verbannen uit deze SC.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind chocolade allemaal een beetje hetzelfde smaken, vind het ook niet bijzonder ofzo eigenlijk
Ben ik nu raar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Lindt Crème Brûlée repen, die al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer dat het zo aan de prijs is. Maar gelukkig hoef je de Limited Drop-versie en de reep met Marshmellows niet meer uit te proberen. Die waren namelijk de moeite niet waard.
Hij reageert niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Bel Art eens. Dit zijn belangrijke zaken.
Nee, ik steun geen slavenchocolade.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die Lindt Crème Brûlée repen, die al eens geprobeerd?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je wordt nu verbannen uit deze SC.
Je bent de zwakste schakel.
Tot ziens!Ik hou veel meer van koekjes en dat soort dingen, chocola smelt op zo'n nasty manier in je mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De smaak is lekker, maar de structuur onaangenaam.
Je kunt Roy toch even DM'en?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Bel Art eens. Dit zijn belangrijke zaken.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:44 schreef twi het volgende:
Dat is niet helemaal waar, aangezien ik ook gewoon de goedkoopste van de Lidl koop
Niet de goedkoopste, die pakken waar twee repen in zitten. Die melk chocolade is wel lekker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:44 schreef twi het volgende:
Dat is niet helemaal waar, aangezien ik ook gewoon de goedkoopste van de Lidl koop
Niks mis met die chocolade. Als het maar geen koetjesrepen zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:44 schreef twi het volgende:
Moet je eens chocola eten tijdens een trip. Zo, alsof je uren met een klein brokje doet en je hele mond overstroomdquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou veel meer van koekjes en dat soort dingen, chocola smelt op zo'n nasty manier in je mond
Want?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met die chocolade. Als het maar geen koetjesrepen zijn.
Nee man. Alles in één keer in je mond stoppen, omdat het zo lekker wegbijt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je eens chocola eten tijdens een trip. Zo, alsof je uren met een klein brokje doet en je hele mond overstroomd
quote:
Waarheid. Die zijn smerig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met die chocolade. Als het maar geen koetjesrepen zijn.
Al eens gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je eens chocola eten tijdens een trip. Zo, alsof je uren met een klein brokje doet en je hele mond overstroomd
Zeg het maar gewoon hoor.quote:
World of Trufflelcraft?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
Ohja Loka!
Wij hadden een vraagje. We hadden zo van die levels gelezen met truffels, en nu zat twi in level 2 maar wil hij graag naar level 3. Moet hij dan een hogere dosis, of kun je met dezelfde dosis toch een diepere trip krijgen?
Ja, maar dat is Kinder chocoladequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
Die chocolade om een kinder ei is ook lekker.
Net als die repenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
Dat je op je teentjes getrapt bent omdat je niet genoeg aandacht krijgt.quote:
Lol ja dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat je op je teentjes getrapt bent omdat je niet genoeg aandacht krijgt.
Je kent die Kinder chocoladerepen toch wel?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
Ohmygod, heb je dat in repen? Er gaat een wereld voor me open.
Dat is pauperchocolade.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
Wat dan?quote:
Koekjes ben ik ook meer van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou veel meer van koekjes en dat soort dingen, chocola smelt op zo'n nasty manier in je mond
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
Ohmygod, heb je dat in repen? Er gaat een wereld voor me open.
Nee. Dat wist ik niet! Maar ik koop dus oprecht zelden chocolade.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kent die Kinder chocoladerepen toch wel?
Ik ben niet op mijn tenen getrapt dus niks. Maar ja vecht jij dit lekker uit in het topic met je zelf.quote:
Wat een gemisquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Dat wist ik niet! Maar ik koop dus oprecht zelden chocolade.
Prima, als jij me dan ook met rust laat op WA en DM zijn we eruit. Tering zeg, je moet daar echt iets aan doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben niet op mijn tenen getrapt dus niks. Maar ja vecht jij dit lekker uit in het topic met je zelf.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Prima, als jij me dan ook met rust laat op WA en DM zijn we eruit. Tering zeg, je moet daar echt iets aan doen.
Stuur Twi naar de BP aan de Groene Kruisweg, die heeft ze volgensmijquote:
Leuke outfit gevonden?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Koekjes ben ik ook meer van.Daarom haal ik ze nooit. Gaan op. In een zitting.
Pure chocolade smelt minder erg. Met name >70% cacao.
Denken dat ik snacks bij een tankstation ga kopenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stuur Twi naar de BP aan de Groene Kruisweg, die heeft ze volgensmij
En anders de Appie en de Action wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stuur Twi naar de BP aan de Groene Kruisweg, die heeft ze volgensmij
Het was toch nog even moeilijk zag ik.quote:
Ahw, Bagels & Beans is zo'n leuke zaakquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is een pokerspel.
Even mijn sollicitatie bij Bagels & Beans afronden.Hoop dat ik word uitgenodigd, zou leuk zijn.
Ik denk het wel.quote:
Maar die zijn nu dichtquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
En anders de Appie en de Action wel.
Bedankt!quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
Er staat een pokertoernooi klaar.
En myra en Straw zijn beheerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |