Ik ben een beetje druk bezig, dus lees met een half oog meequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit topic doorlezen gaf niet genoeg info?
Netjes dat je je eerst voorsteltquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Serieus, ik heb al meer dan een half jaar geen vreemden meer gekust
Bijna een jaar
Dat vind ik aardig braaf
Fax wees eens wat origineler...quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer je soms in d'r broekje te komen?
Want jij speelt voor rechter?quote:
Ja.quote:
Nee het zijn gewoon de feiten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Want jij speelt voor rechter?
Het gaat toch gewoon om een feit?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat mogen alleen beedigde mensenquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, dat is dus mijn punt. Ik zeg dat het grootste deel van de Nederlanders een intiempiercing gewoon een clitpiercing noemt. Dat dat niet goed is snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het gaat toch gewoon om een feit?
kut piercings.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet echt waarover het verder gaat hier, ligt dat aan mij?
Nou ja, soms word ik het wel, maar dat hangt erg van de situatie en de intentie af. Sommige massages zijn erotisch getint, anderen puur om spieren los te maken. Beiden zijn overigens fijn, alleen de intentie verschilt zowel bij mij als bij de ander.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wow yats, dat jij niet opgewonden wordt van je dates masseren
Ik vind het ook wel iets voor een romanticus als jij.
En dan verder wie er gelijk heeft over wat de mening van de Nederlander daarover is?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan verder wie er gelijk heeft over wat de mening van de Nederlander daarover is?
Dan snap ik het weer.
Lijkt mij lastig om die dingen te scheiden. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, soms word ik het wel, maar dat hangt erg van de situatie en de intentie af. Sommige massages zijn erotisch getint, anderen puur om spieren los te maken. Beiden zijn overigens fijn, alleen de intentie verschilt zowel bij mij als bij de ander.
Over wat een Nederlander zegt in een gesprek. Dus niet 'zij heeft een clithoodpiercing' maar 'zij heeft een clitpiercing'. Denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan verder wie er gelijk heeft over wat de mening van de Nederlander daarover is?
Dan snap ik het weer.
Neequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet echt waarover het verder gaat hier, ligt dat aan mij?
Wat zo'n beetje iedereen een clitpiercing noemt is feitelijk een clithood piercing, en Samzz doet daar moeilijk over, want puur in de betekenis van het woord klopt het niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan snap ik het weer.
Als iemand waarbij ik in het broekje wil mij alleen al kust drijf ik van mijn stoelquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig om die dingen te scheiden. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Lewdquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als iemand waarbij ik in het broekje wil mij alleen al kust drijf ik van mijn stoelIk geloof ook niet dat het mij dan kan schelen wat de intentie achter een massage is
Dat valt best mee. Over het algemeen is de intentie vooraf duidelijk. Niet dat ik het nu tientallen keren per maand/jaar doe overigens, al komt het af en toe zeker voor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig om die dingen te scheiden. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Als ze tegen me praat kom ik al.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als iemand waarbij ik in het broekje wil mij alleen al kust drijf ik van mijn stoelIk geloof ook niet dat het mij dan kan schelen wat de intentie achter een massage is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |