Oiquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:58 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond benne we weer![]()
Gastonquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:58 schreef Timo20 het volgende:
Dat vraag ik me nou bij heel veel liedjes afquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heb ik niet onthouden dat Baker Street dat liedje is?
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heb ik niet onthouden dat Baker Street dat liedje is?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:58 schreef Timo20 het volgende:
sympathy for the devil gecovered door guns n roses?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wilde eerst sympathy for the devil, maar het origineel is toch wel toffer
dat ga je niet volhouden als de lijst wel bekend is..quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar ga ik lijstloos luisteren denk ik. Ik ken nu vrijwel alles.
Ja, nummer 8 wordt ditquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Welke bingo speel je trouwens?keuzelijstbingo?
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat ga je niet volhouden als de lijst wel bekend is..
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sympathy for the devil gecovered door guns n roses?
Ik gokte op een Fok!kerquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:00 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Was een beetje een gekkie met een heel raar accentje
Maar volgend jaar vergeet je weer dat je Baker Street kentquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar ga ik lijstloos luisteren denk ik. Ik ken nu vrijwel alles.
nieuwsgierigheid.... dan ga je echt wel een keer kijken.quote:
En je moet dit topic vermijdenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
nieuwsgierigheid.... dan ga je echt wel een keer kijken.
Ik post gewoon geen uurlijstjes meer.quote:
dat doen anderen dan welquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik post gewoon geen uurlijstjes meer.
Maar wat als ik dat nou ga doen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik post gewoon geen uurlijstjes meer.
Dan post ik hier gewoon niet meer. Ga ik wat met mijn leven doen.quote:
Tsja, balladje hequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:03 schreef Gehenna het volgende:
Ik vraag me af of ik die van Queensryche ga herkennen. Heb operation mindcrime wel een paar keer (tevergeefs, vind er nie veel aan) geluisterd. Geen idee dat ze groot genoeg waten voor de lijst
herken je welquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:03 schreef Gehenna het volgende:
Ik vraag me af of ik die van Queensryche ga herkennen. Heb operation mindcrime wel een paar keer (tevergeefs, vind er nie veel aan) geluisterd. Geen idee dat ze groot genoeg waten voor de lijst
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan post ik hier gewoon niet meer. Ga ik wat met mijn leven doen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat als ik dat nou ga doen?
Pas maar op... het is boze wereld daarbuitenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan post ik hier gewoon niet meer. Ga ik wat met mijn leven doen.
Dramatisch denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:03 schreef Stickertje het volgende:
ben benieuwd hoe de top 2000 eruit zou zien als elke artiest er maar 1 keer in mag voorkomen
Dat doe je toch al steeds?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat als ik dat nou ga doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |