Beter dan Paris of Londonquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:40 schreef PippenScottie het volgende:
Je kind Vienna noemen...![]()
Meat Loaf... No just no.
De sfeer, de architectuur..quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
In welk opzicht?
[..]
Vlieg nooit dus ...
Ik geloof dat ik nog wat ga binnenhengelenquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Dangerous Rhythm
My Sex
The Wild, the Beautiful and the Damned![]()
quote:
Jaquote:
Dit is toch om horendol van te worden? Als je niet van Yes houdt... dan is dit toch ook een technische puinzooi?quote:
Lekker harig en zweterigquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Schijnt dat Meat Loaf deze naakt heeft ingezongen ( mental image)
quote:
Dan ziet hij hem nog niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Schijnt dat Meat Loaf deze naakt heeft ingezongen ( mental image)
Dacht inderdaad toen de zang begon: typisch Meat Loaf hahaquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:42 schreef Stickertje het volgende:
meatloaf heeft zo;n herkenbare stem
Paradise vind ik eigenlijk ook wel geweldigquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze hoor je in elk geval niet zo vaak.
Een beetje?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:42 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind meatloaf een beetje 'te' altijd. Niet mijn ding
Ja dit eigenlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:42 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind meatloaf een beetje 'te' altijd. Niet mijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |