SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Michael van Gerwen v Robert Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v /Winstanley/Van der Voort
22:00 Lewis/Van Barneveld v Bunting/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Bedankt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
Jongens we gaan nu wel een beetje offtopic he, daar houdt Ambrosius niet zo van.
Ik denk ik waarschuw even.
Co heeft daar geen boodschap aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
Jongens we gaan nu wel een beetje offtopic he, daar houdt Ambrosius niet zo van.
Ik denk ik waarschuw even.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:54 schreef Smoofie het volgende:
Wat is wistanely 33??? Ik dacht 50. Zn vrouw ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:56 schreef BB-King het volgende:
Schijnt dat Winstanley na z'n verliespartij van daarnet z'n naam heeft veranderd.Deze grap is al verteld door Ad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat als Taylor bij de BDO had gezeten in die tijd je ook hem had en dan een hele tijd nietsquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, een jaar of 10 geleden ontliep het elkaar niet veel waarbij ik zelfs durf te beweren dat over de hele linie genomen de BDO de betere spelers had. De grote naam bij de PDC was Taylor en daarna had je een hele tijd niets. Bij de BDO zaten de betere spelers maar die zijn nu allemaal overgestapt, wat heb je nu nog bij de BDO? Martin Adams? Hankey? Dan houdt het wel een beetje op met de grote namen.
Hell, Bunting was vorig jaar nog de winnaar bij de BDO.
Schijnt dat Winstanley na z'n verliespartij van daarnet z'n naam heeft veranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schijnt dat Winstanley na z'n verliespartij van daarnet z'n naam heeft veranderd.Ik en Ambrosius willen vragen of je hier zo snel mogelijk mee kan ophouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Z'n vrouw denkt ook dat hij 50 is? Had ze laatst een abraham voor hem in de tuin gezet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:54 schreef Smoofie het volgende:
Wat is wistanely 33??? Ik dacht 50. Zn vrouw ook.
Het zou netter zijn als je ''Ambrosius en ik'' schrijft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik en Ambrosius willen vragen of je hier zo snel mogelijk mee kan ophouden.
Co zijn powerlevel is over 180quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan hier iemand een mooie Dragonbal Z gif van maken?
Ambrosius en ik willen zeggen dat het Ambrosius en ik is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik en Ambrosius willen vragen of je hier zo snel mogelijk mee kan ophouden.
Ambrosius en ik hadden het daar al over gehad, ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius en ik willen zeggen dat het Ambrosius en ik is.
Dat is toch de zingende kraanmachinist?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef Caland het volgende:
Op Nederland 2 is er trouwens een documentaire over Leen Huizer op.Al zijn topnummers komen voorbij, genieten.
Het verschil was veel minder groot.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat als Taylor bij de BDO had gezeten in die tijd je ook hem had en dan een hele tijd niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |