Dat was Zeeuws voor kuttopic, slotje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik word gewoon door 1 van de mods voor hoer en/of slet uitgemaakt.
Doe er wat aan.. Dit is toch niet het beeld dat je wilt schetsen van je website?
Dat de moderators gewoon zonder reden users uitschelden?
Hij vindt dat ik net wat te weinig tekst oid in mijn topic heb gestopt. En daarom ben ik maar een hoer/slet?quote:
Misschien haalde hij je PoHi aan. Maar goed, dat is speculatie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hij vindt dat ik net wat te weinig tekst oid in mijn topic heb gestopt. En daarom ben ik maar een hoer/slet?
Is dat een gegronde reden?
Kutsmoes. Ik ga admins mailenquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien haalde hij je PoHi aan. Maar goed, dat is speculatie.
Nou nou nou, drama om niets, meid.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kutsmoes. Ik ga admins mailen
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Succes. Dan zijn we er hier klaar mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wens niet voor hoer of slet uitgemaakt te worden en al helemaal niet door een moderatorquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou nou nou, drama om niets, meid.
Nee de sluitpostquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Slet genaaid, beurs weg.
Daar gaat het om? Serieus?.
Hij is niet gereekst, hij staat centraalquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:39 schreef Remqo het volgende:
Ik zie ineens dat mijn paint-topic ineens gereekst is en hij nog lang niet vol.
KLB / [Paint] Tekening valt niet in goede aarde.
Ik vind het wel grappig, maar waarom eigenlijk? een vergissing misschien?
Geen idee, weer los.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:39 schreef Remqo het volgende:
Ik zie ineens dat mijn paint-topic ineens gereekst is en hij nog lang niet vol.
KLB / [Paint] Tekening valt niet in goede aarde.
Ik vind het wel grappig, maar waarom eigenlijk? een vergissing misschien?
Ik vond 'm wel vermakelijk. Maar laten we eerlijk zijn, als je niks kunt hebben ben je in KLB sowieso aan het verkeerde adres.quote:
Er is wel een verschil tussen niks kunnen hebben en iets niet over je kant laten gaan. Moderators die members uitschelden voor hoer/slet is wel een brug te ver. Het zou die gast sieren als hij even "sorry, was niet zo bedoeld" typt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel vermakelijk. Maar laten we eerlijk zijn, als je niks kunt hebben ben je in KLB sowieso aan het verkeerde adres.
Sja, (ik ben hier geen mod oid, dus niets officieels) ik vind het wel een grappige afsluiter, als hij nou letterlijk HOER! had geschreven ok, maar dit is gewoon grappig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen niks kunnen hebben en iets niet over je kant laten gaan. Moderators die members uitschelden voor hoer/slet is wel een brug te ver. Het zou die gast sieren als hij even "sorry, was niet zo bedoeld" typt.
Je weet toch dat er hier geintjes gemaakt worden in de sluitposts... Dit vind ik echt drama om niks hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen niks kunnen hebben en iets niet over je kant laten gaan. Moderators die members uitschelden voor hoer/slet is wel een brug te ver. Het zou die gast sieren als hij even "sorry, was niet zo bedoeld" typt.
Ja, ik vond het zelf ook meevallen. De eerdere post was bovendien een knipoog naar een eerder topic van iemand anders (slet genaaid, beurs weg), maar ik kan me voorstellen dat je je aangevallen voelt als een mod gaat "schelden", ook al is het voor de grap.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, (ik ben hier geen mod oid, dus niets officieels) ik vind het wel een grappige afsluiter, als hij nou letterlijk HOER! had geschreven ok, maar dit is gewoon grappig.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik herken de hypocrisie. Ze doen het vaak lachend af als: Haha, denken dat er democratie op fok! bestaatquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:19 schreef PausNicolaas het volgende:
Mods mogen jou wel uitschelden, maar als je mods uitscheld krijg je twee weken ban. Uit eigen ervaring meegemaakt.
Wat flauw weer, ik vond wel wel leuk en was alleen maar benieuwd waarom het centraal stond.quote:
Alsjeblieft hoor. Ik dacht dat je 'm los wilde hebben. Zie er in de verste verte het nut ook niet van in, maar veel plezier er mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat flauw weer, ik vond wel wel leuk en was alleen maar benieuwd waarom het centraal stond.
Dat zei ik niet, maar ik was enkel verrast dat het centraal stond.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsjeblieft hoor. Ik dacht dat je 'm los wilde hebben. Zie er in de verste verte het nut ook niet van in, maar veel plezier er mee.
Waarom weet ik niet, is nergens iets over terug te vinden. Zie alleen dat Frank hem centraal gezet heeft. Las vervolgens je post vluchtig, heb 'm losgekiepert, maar blijkbaar was je er blij mee. Voor andere users, de kans dat een topic van jullie centraal komt te staan is klein.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar ik was enkel verrast dat het centraal stond.
Ik ben zelfs een beetje blij met die eer die ik onverwacht kreeg.
Daarom stelde ik de vraag: waarom?
Ik vroeg om uitleg, misschien ook handig naar andere users.
Ludo, je hebt blijkbaar een collega die ook Charlie is
Ik heb ome Frank al ingelicht via DM, dus hij is op de hoogtequote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, is nergens iets over terug te vinden. Zie alleen dat Frank hem centraal gezet heeft. Las vervolgens je post vluchtig, heb 'm losgekiepert, maar blijkbaar was je er blij mee. Voor andere users, de kans dat een topic van jullie centraal komt te staan is klein.![]()
Voor het waarom moet je bij Frank zijn dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |