Uiteraard. Daar stop ik denk ik ALLES in de vaatwasser. Because I canquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:29 schreef Crumpette het volgende:
Maar dit wil je dan toch weten voor je volgende huis, kwak
Dat rietje effe schoonmaken met dat raggertje (?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Ah ok.Enne, die flessen, doen jullie die ook in de vaatwasser? Ik was ze nu nog steeds op de hand, maar zeker dat blauwe rietje voelt daarmee niet helemaal schoon...
arme Mquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Daar stop ik denk ik ALLES in de vaatwasser. Because I can
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik gooi alles behalve de speen in de vaatwasser. Daarna op flessenrek laten drogen. Spenen doe ik in heet sop of kokend water. We hebben zo'n kokendwaterkraan (! ) dus dat gaat lekker makkelijk. Flessen uitkoken doe ik... heel soms
. Kuch.
Ik had (heb) een magnetronsterilisator, elke week even alle spullen erin. Zo klaar. Handig.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]ik *kuch* even met je mee.
![]()
Ohja dat raggertje![]()
ik spoel hem na het sop af/uit onder de hete kraan en denk dan: nu zal het wel toch?
Ja heb ik ook, maar ik leefde dus in de veronderstelling dat dat na elk gebruik moet? niet dus?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had (heb) een magnetronsterilisator, elke week even alle spullen erin. Zo klaar. Handig.
Euh, geen idee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:08 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, maar ik leefde dus in de veronderstelling dat dat na elk gebruik moet? niet dus?
Zand schuurt de maag?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:12 schreef Crumpette het volgende:
Ja bv is uberhaupt ook geen steriele aangelegenheid natuurlijk![]()
en zand schuurt de maag!![]()
*noteert*quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:26 schreef GotC het volgende:
Dat steriliseren is toch achterhaaldAf en toe is zat. Verder ff afspoelen en gaan.
Raggertje ook af en toe want blijft een hoop bagger achter in dat blauwe ding
Het is niet zo dat steriliseren tegen zand werkt he? Of dacht jij van wel?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:18 schreef Crumpette het volgende:
[..]
als je het uit moet leggen is het garpje mislukt
Ja moet dat echt? Of is dat een fijn verkooppraatje? Ik kijk de spenen steeds goed na, maar als ze er nog goed uitzien ga ik ze niet vervangen denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef GotC het volgende:
Oh en vergeet niet de siliconen spenen elke 6-8 weken te vervangen
Zand schuurt de maag is een uitdrukking, vrij vertaald: ik maak me niet druk als t n x niet mega sterielschoon isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het is niet zo dat steriliseren tegen zand werkt he? Of dacht jij van wel?
Ik gebruik die uitdrukking ook, maar dan alleen als er daadwerkelijk zand in t spel is. Inderdaad ligt er hier op de vloer regelmatig zand.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zand schuurt de maag is een uitdrukking, vrij vertaald: ik maak me niet druk als t n x niet mega sterielschoon is![]()
Of als je kind iets vd grond eet, " joh, zand schuurt de maag"
Dat is toch een voordeel van fv.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hier met bijna 7 maanden (7 maanden alweer OMG!) fase 2 speen. Ik heb 1 gebruikt tot ze ongeveer 4.5 maand was, ze deed zó lang over de flessen. Met fase 2 toen weer een kwartiertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |