Pertinent onwaar.quote:
quote:
Wajoooquote:
Kom je nu even kuis zijn met me op de bank? :$quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja jij ook.
Wanneer gaan we samen kuis zijn? :$
Wanneer gaan jullie samen vlekkenwater kopen zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja jij ook.
Wanneer gaan we samen kuis zijn? :$
Nothing but love dqodjequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Wajooo
[..]
Kom je nu even kuis zijn met me op de bank? :$
Kuiskuis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kuis en kuis samen, zou dat nog steeds kuis zijn?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Wajooo
[..]
Kom je nu even kuis zijn met me op de bank? :$
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie samen vlekkenwater kopen zul je bedoelen.
quote:
Dat ligt eraan of je kuis ziet als iets positiefs of negatiefsquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kuisception :$quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan is t goequote:
quote:
Oh, waar zou dat imago toch vandaan komen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kuisception, bedoel je nu kuis in kuis?
She started itquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, waar zou dat imago toch vandaan komen?
Min keer min is plus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil jouw kuis wel in mijn kuis voelen ja, als dat is waar je op doeltquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kuisception, bedoel je nu kuis in kuis?
Van een zekere M.?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:08 schreef Dqod het volgende:
Wat ik WEL leuk vind aan bijna jarig zijn; leuke kaartjes krijgen en mooie rode konijnenpills
EY!quote:
Die nijntjes zijn niet van een zekere M. neequote:
De kaart bedoel ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die nijntjes zijn niet van een zekere M. nee
Denk niet dat een zekere M. 2cb aan me geeft :$
Tof cadeautje wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die nijntjes zijn niet van een zekere M. nee
Denk niet dat een zekere M. 2cb aan me geeft :$
Lieve vriendenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:08 schreef Dqod het volgende:
Wat ik WEL leuk vind aan bijna jarig zijn; leuke kaartjes krijgen en mooie rode konijnenpills
Ik bedoel maar.quote:
Jij blijft ten alle tijde een geraffineerde asshole.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:10 schreef Royco1 het volgende:
Kaneel! Een vrouw noemt mij net gewoon lief en schattig
Zeg me dat jij me nog steeds een klootzak vind.
Dankje Thijs.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij blijft ten alle tijde een geraffineerde asshole.
Van binnen ben je gewoon een schatje toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:10 schreef Royco1 het volgende:
Deze kuise dame zal jou eens even aan je haren de bank opsleurenquote:
Ja een beetje wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van binnen ben je gewoon een schatje toch?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze kuise dame zal jou eens even aan je haren de bank opsleuren
Je bent een kale lul met wansmaak in superhelden en voetbalquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:10 schreef Royco1 het volgende:
Haha, ja die wel jaquote:
Ja tochquote:
Jwz. Ik mag me gelukkig prijzen met mijn vriendengroepquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieve vrienden
[..]
Ik bedoel maar.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja een beetje wel.
Voor de mensen die ik mag dan.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een kale lul met wansmaak in superhelden en voetbal
Dit gaat in mijn notitieboekje, dat je het even weetquote:
Graag gedaan Roy. Proost.quote:
Halloquote:
Piraten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hallo
Mijn internet wordt weer gekaapt
Eigenlijk ben ik de piraat en is t internet van de buurman :$quote:
Stout hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik de piraat en is t internet van de buurman :$
Ik mag dat van de buurman :$quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stout hoor.
Ik zal Loka vragen je even te spanken als ze langskomt.
Ik maak liever gewoon kennis met liefdequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stout hoor.
Ik zal Loka vragen je even te spanken als ze langskomt.
Liefdevol spanken dan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik maak liever gewoon kennis met liefde
Dqod = liefde. Komt helemaal goed dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik maak liever gewoon kennis met liefde
Oke dan heb ik er wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dqod = liefde. Komt helemaal goed dus
Ik zit nu al zo op de bank, wanneer ik denk aan onze ontmoetingquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke dan heb ik er wel vertrouwen in
Ik mis de peuk in het gifje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zit nu al zo op de bank, wanneer ik denk aan onze ontmoeting
[ afbeelding ]
Als jij kuis bent, ben ik de nieuwe paus.quote:
Nu je t zegtquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis de peuk in het gifje.
Zoveel vertrouwen in mijquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:31 schreef yats het volgende:
[..]
Als jij kuis bent, ben ik de nieuwe paus.
Onze eerste ontmoetingquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zit nu al zo op de bank, wanneer ik denk aan onze ontmoeting
[ afbeelding ]
Wie is de dikke en wie zit er vol met gaten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze eerste ontmoeting
[ afbeelding ]
Zelf naar gemaaktquote:
Ik pak de popcorn vastquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is de dikke en wie zit er vol met gaten?
Beetje betwistbaar, voor beide kom ik in aanmerking, door de vetjes en de aantasting van het geheugen door drugsmisbruikquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is de dikke en wie zit er vol met gaten?
Ervaring en mensenkennis zorgen daarvoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu je t zegt
[..]
Zoveel vertrouwen in mij
Aanstellerquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje betwistbaar, voor beide kom ik in aanmerking, door de vetjes en de aantasting van het geheugen door drugsmisbruik
Fattyquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Het tweede is echt zo en het eerste relatief tot haar
Dan zou ik toch eerst een goede foto's van jullie buiken moeten zien naast elkaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Het tweede is echt zo en het eerste relatief tot haar
"Did you see my underwear?"quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze eerste ontmoeting
[ afbeelding ]
Beetje winken naar elkaar moet kunnen toch :$quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Did you see my underwear?"
- "No Dqod"
"Did you want to?"
Ik ga je nudgenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje winken naar elkaar moet kunnen toch :$
Hehe
Ik wist niet of ik nou moest lachen of hijgenquote:
You decidequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wist niet of ik nou moest lachen of hijgen
Hmmm decisionsquote:
Fasje :$quote:
Sexy heur.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wist niet of ik nou moest lachen of hijgen
Ik weet niet of mijn Ron Brandstederlach sexy te noemen is :$quote:
Ik herken die pijnquote:
Je zou denken dat ik een kusje zou krijgenquote:
Natuurlijk krijg jij ook eenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou denken dat ik een kusje zou krijgen.
Jaquote:
Hmmm, dat vind ik wel een beetje opdringerig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg jij ook een
Maar ik wilde niet te opdringerig over komen.
Knuffel om het goed te maken dan maar?
Het is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Hmmm, dat vind ik wel een beetje opdringerig.
Het is dan ook gewoon een zielige groente.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:57 schreef Dqod het volgende:
Ik word altijd een bietje verdrietig van spruiten
Bedankt voor je steunquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een zielige groente.
Welneequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
Is het raar dat ik er soms over nadenk welke hond ik in de loop van nu en een paar jaar ga aanschaffen en ook al bedenk hoe deze zou kunnen gaan heten?
Nee helemaal niet gek.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
Is het raar dat ik er soms over nadenk welke hond ik in de loop van nu en een paar jaar ga aanschaffen en ook al bedenk hoe deze zou kunnen gaan heten?
Nee hoor. Datzelfde heb ik met konijnen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
Neequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
Sommige vrouwen hebben dat met een kerel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
Die willen ze aanschaffen en een naam geven?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben dat met een kerel.
Zo zien ze het bijna wel jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die willen ze aanschaffen en een naam geven?
Oh, dan neem ik ook een man als huisdier :$quote:
Ja ik 87 denk ik, als ik later oud benquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik ook een man als huisdier :$
Zullen we gewoon samen gaan wonen dan? Heb jij je mannenhuisdierenverzameling en bouw ik een stal voor mijn vrouwenharemquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik 87 denk ik, als ik later oud ben
Klinkt als een strak plan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we gewoon samen gaan wonen dan? Heb jij je mannenhuisdierenverzameling en bouw ik een stal voor mijn vrouwenharem
Ik zeg Weimaraner, maar goed; da's ook alleen maar omdat ik niet zoveel met (konings)poedels hebquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig, ik ben niet raar.
Ik neig nu heel erg naar een Weimaraner. Naam weet ik dan nog niet. Of een Koningspoedel die ik Pien ga noemen.
Ik vind het karakter van de poedel echt ontzettend tofquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zeg Weimaraner, maar goed; da's ook alleen maar omdat ik niet zoveel met (konings)poedels heb
Een bruine Weimaranerquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig, ik ben niet raar.
Ik neig nu heel erg naar een Weimaraner. Naam weet ik dan nog niet. Of een Koningspoedel die ik Pien ga noemen.
Huh? Weimaraners heb je alleen in het grijs, dacht ik. Of bedoel je een Viszla?quote:
Het karakter is zeker tof, dat ga ik nie ontkennen niequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het karakter van de poedel echt ontzettend tof. Daarnaast is een koningspoedel in leeuwmodel gewoon awesome
.
Ja, mijn ultieme droom is een Bull Mastiff. Maar dat zit er in de toekomst even niet in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het karakter is zeker tof, dat ga ik nie ontkennen nie
Maar nja, mijn voorkeur gaat dus sowieso uit naar lekkere logge lome honden. Van die lompe koeien die denken dat ze wel ff op je schoot neer kunnen ploffen. Zoals een newfoundlander dus.
Naar adem moeten happen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? Weimaraners heb je alleen in het grijs, dacht ik. Of bedoel je een Viszla?
Meh, te weinig ruimte?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mijn ultieme droom is een Bull Mastiff. Maar dat zit er in de toekomst even niet in.
Dat is toch een Viszla? Of heb je tegenwoordig serieus bruine Weimaranersquote:
Meer het risicogedragquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meh, te weinig ruimte?
Grote hond kan ik nu iig ook nog niet, want ik kan me nog geen mooi groot huis veroorloven
Maar atm heb ik sowieso wel even genoeg aan Bonbon
Ik zal jou eens toffer :$quote:
Grijs zijn ze ook leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch een Viszla? Of heb je tegenwoordig serieus bruine Weimaraners? Ik wil de grijze, iig.
Da's ook waar :$quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer het risicogedrag. Mastiffjes zijn niet de meest hondvriendelijke honden
.
Wowquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik word hier opgewonden van.
Garbage.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow
Didn't know I had that in me
Hier een liedje om in de mood te blijven dan
Het is nog geen 12 uur en 31 decemberquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn kat is denk ik een beetje doof.
Hij lijkt geen fuck te geven om al het vuurwerk hier.
Beter voor hem wel
Volgens mij postte je net een Vizsla:quote:
Ik denk het ook wel, jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's ook waar :$
Toch heb ik in jou genoeg vertrouwen en denk ik dat jij een Mastiffje prima op kunt voeden, noasslicking
Shirleyquote:
Scheelt idd. Deze 2 houden er niet van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
Beter voor hem wel
Nee, maar het gaat al aardig los hier verder met knallen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is nog geen 12 uur en 31 december
Geen idee, jij bent de kenner he.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij postte je net een Vizsla:
[ afbeelding ]
Ook erg tof. Mits korthaar, draadhaar vind ik niet zo
.
[..]
Ik denk het ook wel, ja.
Denk 't wel. Al weet je 't tegenwoordig maar nooit. Je hebt ook driekleur Yorkies, dus wie zal 't zeggenquote:
Mijn katten zijn wel bang.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
Beter voor hem wel
Tibetaanse mastiff?quote:
quote:
Awwquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn katten zijn wel bang.![]()
En ze willen niet naar buiten, dus rennen nu door het huis rondjes om wat energie kwijt te raken.
Would ride into battle.quote:
Winterdipjequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aww
Die van mij heeft helemaal geen energie lijkt het, hij wil alleen maar slapen, soms komt hij de hele dag niet uit bed net als ik![]()
Ik zie dit voor me. So so majesticquote:
Ik vind het wel mooier. We weten toch allemaal dat het nep is dus als het beter verkoopt prima toch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
http://diply.com/differen(...)fter-photoshop/49726
Die photoshops. Zo onnodig.
Mijn grote hond zou net zo lief worden als zijn/haar baasje :$quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een beetje bang voor grote honden
Ik vind het in deze voorbeelden vaak niet mooier...quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooier. We weten toch allemaal dat het nep is dus als het beter verkoopt prima toch.
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn grote hond zou net zo lief worden als zijn/haar baasje :$
Maar voorlopig toch alleen Bonnie dus. Daar ben je niet bang voor eh?
Nee, maar wel mee knuffelenquote:
Verkapt winterdipje dan. Voor de mens (en kat) die het wil doen lijken alsof ze niet lui zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meh, ik denk gewoon luiheid die voortvloeit uit het innerlijk
Want? IK weet niet waarom deze voorbeelden anders zouden zijn dan andere.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het in deze voorbeelden vaak niet mooier...
Ah zo ja, da's nooit leukquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ben vroeger eens gebeten dus ik ben altijd een beetje terughoudend bij honden. Vind ze wel tof als ik er eenmaal aan gewend ben verder.
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, maar wel mee knuffelen
Mits goed opgevoed uiteraard!
Tevens zit Penelope Cruz aan de crack, zo lijkt het (dat linkje van je )
Ik weet het ook niet. Ik zeg alleen dat ik van deze voorbeelden de meeste photoshops niet mooier vind.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Want? IK weet niet waarom deze voorbeelden anders zouden zijn dan andere.
Jammerquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik weet het ook niet. Ik zeg alleen dat ik van deze voorbeelden de meeste photoshops niet mooier vind.
Mijn herder zal lief voor je zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah zo ja, da's nooit leuk
Ik ben heul lang bang voor herders geweest daardoor
Zie edit. En ja. Maar de voorbeeldfoto's zijn sowieso niet zo heel charmant vind ik.quote:
Daar zijn ze dan ook voor gemaakt, lijkt me.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind de retouched beelden wel beter passen op van dat gladde strakke papier van een glossy
Kan ik mijn armpjes om m/haar heen slaan en lieve woordjes in zijn/haar oor fluisteren?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn herder zal lief voor je zijn.
Er zit er ook een aantal tussen waarbij voornamelijk de kleuren zijn bijgewerkt. Dat vind ik niet onnodig en ook niet echt onder "Photoshoppen" vallen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooier. We weten toch allemaal dat het nep is dus als het beter verkoopt prima toch.
Ja, daarom vind ik het dus wel degelijk mooier in de after plaatjes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan ook voor gemaakt, lijkt me.
Je hebt een herder?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn herder zal lief voor je zijn.
Herkenbaar welquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Onze oude overburen hadden twee New Foundlanders. Heerlijke knuffeldozen. Je kwam het erf ook makkelijk op. Alleen niet meer af, tenzij de baas het oké vond
.
[..]
Ik weet het ook niet. Ik zeg alleen dat ik van deze voorbeelden de meeste photoshops niet mooier vind.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan ik mijn armpjes om m/haar heen slaan en lieve woordjes in zijn/haar oor fluisteren?
Prima, maar ik doe niet aan zoofiliequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik ga hem opvoeden he.
Kopie van mij, maar dan hariger en met 4 poten en een staart.
Je doet mij toch ook niet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Prima, maar ik doe niet aan zoofilie
Mwa, ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik het dus wel degelijk mooier in de after plaatjes.
Het past bij het doel
Deze honden waren opgevoed om dat te doenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Herkenbaar welDie van ons deed dat ook vroeger
Mgoed, die was sowieso niet fantastisch opgevoed. Wel knuffelbaar, maar wel dominant. En ik was nog klein en onschuldig dus ja
Valt gewoon onder Photoshop hoor? Ik snap niet zo goed waarom we altijd moeten zeiken over bewerkte foto's. Als ik een foto maak (niet eens van een persoon) bewerk ik het ook (met name kleur) omdat het gewoon beter over komt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zit er ook een aantal tussen waarbij voornamelijk de kleuren zijn bijgewerkt. Dat vind ik niet onnodig en ook niet echt onder "Photoshoppen" vallen.
16, 9 (is ook nog eens een andere foto, dus of ze echt slanker gemaakt is weten we niet) en 13 (ok ok buikje weggewerkt maarja) bijvoorbeeld.
Gaat een echte thug worden, dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog niet. Maar dat is wel de hond die ik graag wil.
Goeie wel. Ga ik ook regelen wanneer ik weer een hond heb. Dan beslis ik wel wanneer de vrouwen weer vertrekkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik niet. Maar ik vind photoshoppen sowieso onnodig.
[..]
Deze honden waren opgevoed om dat te doen. Niemand komt betreedt het erf zonder dat de baas het weet. En omdat binnenhouden blijkbaar makkelijker was, dan maar zo
.
Zeggen dat je iets onnodig vindt is toch geen zeiken, hoop ik. Bewerken is niks mis mee. Maar alles straktrekken en wegpoetsen wat 'niet hoort' vind ik gewoon onnodig. Net alsof mensen geen mensen mogen zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Valt gewoon onder Photoshop hoor? Ik snap niet zo goed waarom we altijd moeten zeiken over bewerkte foto's. Als ik een foto maak (niet eens van een persoon) bewerk ik het ook (met name kleur) omdat het gewoon beter over komt.
Neequote:
Neem dan een pitbull.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee
Stoer uiterlijk, beschermend, in staat hard te bijten als het moet, maar lief voor de juiste personen.
Je hebt het over jezelf toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee
Stoer uiterlijk, beschermend, in staat hard te bijten als het moet, maar lief voor de juiste personen.
Let wel op de rug en de schouders/heupen, dan.quote:
Neem jou wel mee danquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Let wel op de rug en de schouders/heupen, dan.
Ik zeg niet dat jij zeikt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeggen dat je iets onnodig vindt is toch geen zeiken, hoop ik. Bewerken is niks mis mee. Maar alles straktrekken en wegpoetsen wat 'niet hoort' vind ik gewoon onnodig. Net alsof mensen geen mensen mogen zijn.
Ik ken wel een fokker die met oud Duitse herders uit de werklijnen fokt.quote:
Tof.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken wel een fokker die met oud Duitse herders uit de werklijnen fokt.
Zitten die ook al op Fok tegenwoordig ja?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken wel een fokker die met oud Duitse herders uit de werklijnen fokt.
De kleuren optimaliseren, bijvoorbeeld, wat meer contrast of de belichting optimaliseren. Lijkt me niks mis mee. Maar iedere oneffenheid of rimpel wegpoetsen, dat vind ik niet nodig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij zeikt.
Wat versta je dan onder bewerken? je gaat toch niet halve bak een foto bewerken dan heeft het echt nul nut.
Je moet een Turkse herder nemen. Die zijn super ruig en dan moet je een wietplantage op zolder bouwen en is het helemaal af.quote:
Zij heeft echt hele toffe honden. En ik ben niet eens super weg van Duitsers.quote:
Ik ga toch niet op mijn eigen zolder een wietplantage beginnen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je moet een Turkse herder nemen. Die zijn super ruig en dan moet je een wietplantage op zolder bouwen en is het helemaal af.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zitten die ook al op Fok tegenwoordig ja?
Ik vind ze echt geweldig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zij heeft echt hele toffe honden. En ik ben niet eens super weg van Duitsers.
Omgquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga toch niet op mijn eigen zolder een wietplantage beginnen.
Ik ga in de methbusiness samen met dqodje.
Gouden handel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omg
Ik wil ook m'n eigen xtc gaan maken dan. Roze Dqodjes
Het logo heb ik al
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kleuren optimaliseren, bijvoorbeeld, wat meer contrast of de belichting optimaliseren. Lijkt me niks mis mee. Maar iedere oneffenheid of rimpel wegpoetsen, dat vind ik niet nodig.
De oude Duitsers wel. Maar hoe ze tegenwoordig gefokt worden... Krijg al zere heupen als ik ernaar kijk.quote:
Als je dat doet moet je er twee nemen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga toch niet op mijn eigen zolder een wietplantage beginnen.
Ik ga in de methbusiness samen met dqodje.
Ja dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
De oude Duitsers wel. Maar hoe ze tegenwoordig gefokt worden... Krijg al zere heupen als ik ernaar kijk.
Doe die drugs waar de vrouwen topless rond een tafel zittenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omg
Het logo heb ik al
Niet topless. Helemaal naakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe die drugs waar de vrouwen topless rond een tafel zitten. Doe ik mee.
quote:
Tik 'm aan broederquote:
He? Wat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe die drugs waar de vrouwen topless rond een tafel zitten. Doe ik mee.
Oh god, zeker een kutkat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omg
Het logo heb ik al
Oh, ik dacht topless. Welke drug was dat? Coke?quote:
Ja. En wel bij meerdere drugs.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht topless. Welke drug was dat? Coke?
Ja, ik weet inderdaad waarom het is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja. En wel bij meerdere drugs.
Dat ze niks kunnen stelen.
Nee, dat logo van m'n website. Dat duiveltjequote:
Dat zie ik wel zitten. Samen met Samzz m'n eigen x proberen ook welquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Samzz wil gaan dealen op grote schaal.
En ik vertrouw jullie uiteraard volledig maar om misverstanden te voorkomen moeten we toch naakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet inderdaad waarom het is.
Ik voel me buitengesloten nu.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat logo van m'n website. Dat duiveltje
[..]
Dat zie ik wel zitten. Samen met Samzz m'n eigen x proberen ook wel
Tuurlijk krijg jij ook een pil in je mik danquote:
Wat een opoffering voor jequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik vertrouw jullie uiteraard volledig maar om misverstanden te voorkomen moeten we toch naakt.
Nee ik kijk wel toe.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg jij ook een pil in je mik dan
Ja, nja ik moet toch weten wat ik op de markt brengquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik kijk wel toe.
Nooit aan je eigen voorraad zitten he.
Daarom blijf ik nuchterquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, nja ik moet toch weten wat ik op de markt breng![]()
Ik ken die regel, maar het is een grote wens van me, begrijp je
Dat is liefquote:
Ik voorspel over 15 jaar een film over ons. En een musical.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is lief
Minimaal 200 mg MDMA btw
MINIMAAL
Ik meld me aan als laborant, denk dat ik potentie heb.quote:
That would be awesomequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voorspel over 15 jaar een film over ons. En een musical.
Nicequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik meld me aan als laborant, denk dat ik potentie heb.
Ik denk dat chantal jansen jou speelt. En voor mij casten ze statham.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
That would be awesome
Verwerk ik mijn CEV's daar ook direct in, in die film
Statham zou mijn ultieme match zijn, aldus een facebookquizquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat chantal jansen jou speelt. En voor mij casten ze statham.
Wie speelt mij dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat chantal jansen jou speelt. En voor mij casten ze statham.
Ik lijk op hem, aldus facebook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Statham zou mijn ultieme match zijn, aldus een facebookquiz
Statham is de ultieme match voor iedereenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Statham zou mijn ultieme match zijn, aldus een facebookquiz
Ik denk ook wel dat ik de chemische skills in mijn bezit heb.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik meld me aan als laborant, denk dat ik potentie heb.
Lijkt wel wat op stevenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Statham is de ultieme match voor iedereen.
Dat zal er wel mee te maken hebben danquote:
Ja gvd, voel ik me eens speciaalquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Statham is de ultieme match voor iedereen.
Al 2 laboranten dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ik de chemische skills in mijn bezit heb.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy doet altijd stoer met zijn Statham, maar hij wordt waarschijnlijk gespeeld door Danny DeVito.
OMFGquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een geblondeerde Charisma Carpenter.
En anders laten we de boel gewoon exploderen, hihi.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ik de chemische skills in mijn bezit heb.
Whut?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een geblondeerde Charisma Carpenter.
Tuurlijk, ik ben niet zo van het niet snoepen uit eigen pot principe, af en toe moet mogenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al 2 laboranten dus
Ik verwacht natuurlijk wel dat jij ook een dqodpilletje in je mik stopt eh
Wat. Ik vind CC wel heel... Nicequote:
Haha.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy doet altijd stoer met zijn Statham, maar hij wordt waarschijnlijk gespeeld door Danny DeVito.
Haha. I approvequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:59 schreef Dqod het volgende:
Ik vind dat Amy Acker de rol van Loka op haar moet nemen
Eens.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:59 schreef Dqod het volgende:
Hihi je zei p.. Nvmquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben niet zo van het niet snoepen uit eigen pot principe, af en toe moet mogen
Nee, Willow. Weet haar echte naam zo niet. Lijken me wel dezelfde types.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:59 schreef Dqod het volgende:
Ik heb het overwogen. Zat in dubio, maar denk toch dat Amy dat net iets beter kan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, Willow. Weet haar echte naam zo niet. Lijken me wel dezelfde types.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Charisma is tof Sammie.
En een mooie vrouw.
net als jij.
Ik heb even gegoogled en misschien heb ik de verkeerde foto's gezien... Want omgquote:
Nohquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als er een film komt over een deel van mijn leven, wordt ik gespeeld door Kevin Smith.
Viesdik en lui zijn met een baard en praten over Batman en eten.
Kweeniequote:Op dinsdag 30 december 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die chick die rosalee speelt in grimm.
Bree Tanner, tochquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Julie Benz dan, vooruitquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik heb even gegoogled en misschien heb ik de verkeerde foto's gezien... Want omg.
Ja, maar niet tanner. Die is van Twilightquote:
Ze heet wel bree toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar niet tanner. Die is van Twilight.
Ja, dat wel. Maar geen Tanner, Turner? Even googlenquote:
Ik heb er vroeger wel op gefapt ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
Wat is er mis met Charisma Carpenter dan? Gewoon een knappe vrouw.
Oh nu ben ik in de warquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar geen Tanner, Turner? Even googlen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of ik word natuurlijk gespeeld door Jason Momoa. Lijkt sprekend op mij.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze heet Bree Turnerquote:
K.D Lang, maar dan kaal :$quote:
Ik vind er niet zo veel aanquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
Wat is er mis met Charisma Carpenter dan? Gewoon een knappe vrouw.
Jij zit niet in de film helaas.quote:
Oh dan had ik wel de goede in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heet Bree Turner. Bree Tanner is een personage uit Twilight
.
Bree Turner.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar geen Tanner, Turner? Even googlen.
Wow.quote:
Ik maakte een raar snurkgeluidje toen ik dit lasquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of ik word natuurlijk gespeeld door Jason Momoa. Lijkt sprekend op mij.
Ja. Zij is leukquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dan had ik wel de goede in mijn hoofd.
Sorry, leek me gewoon leukquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maakte een raar snurkgeluidje toen ik dit las.
Beetje wel eh :$quote:
Ben jij gvd jonger dan ik?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ben 27, waarom word ik vertolkt door een vrouw van begin 40, Rokje?
Laten we psychedelische hiphop maken als soundtrackquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:08 schreef Royco1 het volgende:
Nou aan de cast ligt het niet.
Soundtrack uiteraard verzorgd door The Outlawz. Ft yes-r en Ali B
Felicity uit Arrow gaat jou spelen Sammie.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ben 27, waarom word ik vertolkt door een vrouw van begin 40, Rokje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |