Helemaal waar! Wel sneu hoor dat ie zijn maatje zo mist...quote:Op woensdag 31 december 2014 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter dat dan dat ze niks vreten...
quote:Op woensdag 31 december 2014 13:44 schreef MadMaster het volgende:
En, as we speak:
[ afbeelding ]
Nog nooit zo blij geweest met een kattenbolus...
Beetje bozig kijkt hij wel ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:03 schreef MadMaster het volgende:
Namens Tutu bedankt.
Hij wil alleen niet stilzitten voor de foto...
[ afbeelding ]
Dat lijkt maar zo omdat hij zwart is.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje bozig kijkt hij wel ja.
TR aan Quincy gemaakt.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:21 schreef Deisyy het volgende:
Dat lijkt maar zo omdat hij zwart is.
Hij kijkt altijd chagerijnig.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje bozig kijkt hij wel ja.
Hoe was het ook alweer....gingen huisdieren op hun baasjes lijken of nemen de baasjes huisdieren die op hun lijken? Laatste toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 14:25 schreef MadMaster het volgende:
Hij kijkt altijd chagerijnig.
Net z'n baas...
Mw. MM heeft Tutu uitgezocht, maar die kent me ook wat langer dan vandaag.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer....gingen huisdieren op hun baasjes lijken of nemen de baasjes huisdieren die op hun lijken? Laatste toch?
Mijn nichtje heeft zo'n grijze Britse korthaar, een heel mooi beest, alleen jammer dat hij constant in huis zeikt.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft Tutu uitgezocht, maar die kent me ook wat langer dan vandaag.
Ik wilde een grijs exemplaar, maar die was niet meer beschikbaar...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft zo'n grijze Britse korthaar, een heel mooi beest, alleen jammer dat hij constant in huis zeikt.
Die van ons zeikt niet in huis.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft zo'n grijze Britse korthaar, een heel mooi beest, alleen jammer dat hij constant in huis zeikt.
Wat heeft de dierenarts ervan gezegd?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Die van ons zeikt niet in huis.
Hij wilde niet eens kakken.
Hoor net dat mw. MM 'm vanmorgen een lepel olijfolie heeft gegeven over z'n voer.
Kijk, die oude indianen truc kon hij niet weerstaan...
Is een telefonisch consult geworden, een vriendin van ons is ook onze dierenarts.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heeft de dierenarts ervan gezegd?
Morgen is die nieuwjaarsduik toch pas?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:04 schreef sacha het volgende:
nog even een pizza in de Aap duwen en dan kunnen we over een uur los!
dat doen we morgenquote:Op woensdag 31 december 2014 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen is die nieuwjaarsduik toch pas?
Met je oranje Unox muts...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |