Doet ie goed, ofnie?quote:
Ja hij mist het ook net af en toe.quote:
je bent laat!quote:
Looprekje nodig?quote:
Wat een leuk wijf is dat en die Tina Turner bewegingen die ze op die hoge hakken maakte.quote:
Ze haalde het bij lange niet bij het origineelquote:Op donderdag 1 januari 2015 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een leuk wijf is dat en die Tina Turner bewegingen die ze op die hoge hakken maakte.
I knoooow!!quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:22 schreef golfer het volgende:
Wat een leuk wijf is dat en die Tina Turner bewegingen die ze op die hoge hakken maakte.
Had mijn vrouw maar 1 zo'n been.quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
I knoooow!!
Ik heb een girlcrush op d'r.
Zag je die benen, ZAG JE DIE BENEN??!!
*stil*
*mooi*
Kijk straks die videootjes die ik heb gepostquote:Op donderdag 1 januari 2015 01:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
I knoooow!!
Ik heb een girlcrush op d'r.
Zag je die benen, ZAG JE DIE BENEN??!!
*stil*
*mooi*
Jaaa, 1 van mijn favoriete quotes.quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:25 schreef golfer het volgende:
Had mijn vrouw maar 1 zo'n been.
/bomans
Will do!quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:26 schreef wdn het volgende:
Kijk straks die videootjes die ik heb gepost
Die 2de is de video clip van "can't trust you". Dat haar was ze daar heeft is echt
HO HO ?quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:26 schreef Doc het volgende:
ooooooooOOOOoooooooOOOOOOoooooooOOOOOO HO
Alweer iemand die ik niet kende en in dit geval ook helemaal niet van onder de indruk ben.quote:
Ze heeft een paar hitjes gehadquote:Op donderdag 1 januari 2015 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer iemand die ik niet kende en in dit geval ook helemaal niet van onder de indruk ben.
13 in een dozijn zangereuteltje.
Danku jij ookquote:Op donderdag 1 januari 2015 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt hier ook elk jaar ff buurten ..Beste wensen Karina
Maar in Engeland hebben al die talentjes wel het voordeel dat ze meestal al Engels kunnen spreken ...quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer iemand die ik niet kende en in dit geval ook helemaal niet van onder de indruk ben.
Niet spectaculair maar leuk genoegquote:Op donderdag 1 januari 2015 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
We willen toch eik gewoon alleen Madness, ABC, Dexy's en Chrissie Hynde zien of wat.quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat!quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:39 schreef Modus het volgende:
[..]
We willen toch eik gewoon alleen Madness, ABC, Dexy's en Chrissie Hynde zien of wat..
Vink ook, de lat ligt hoog dit jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:39 schreef Doc het volgende:
Prima jaar dit trouwens - muzieks gewijs - er zijn beroerder jaren geweest
Neequote:Op donderdag 1 januari 2015 01:43 schreef shmoopy het volgende:
En had ik al gezegd hoe leuk Paloma is?
Die in huize Doc sinds de Hootenanny 2006/2007 door de bewoners standaard "vogeltje" genoemd wordtquote:
Hmm ze hebben nog 1 leuk nummerquote:Op donderdag 1 januari 2015 01:45 schreef Doc het volgende:
Ook een lekker moppie muziek (wel het enige behoorlijke nummer van ze...)
Ze zit al druipend voor de buis te kijken.quote:
Wat ik voor de rest van ze gehoord had vond ik eerder niet veel soeps, maar dit nummer was leukquote:Op donderdag 1 januari 2015 01:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm ze hebben nog 1 leuk nummer
Daar is Paolo weer
2 zenders zonden vandaag hetzelfde concert uit van die 5 zingende divas.quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:52 schreef chufi het volgende:
Nederland is echt triest met TV op deze nacht ... Ga je herhalen wat je 3 uur eerder al hebt uitgezonden ...
Je hebt altijd nog een alternatief met de ZDF Kultnacht.quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:52 schreef chufi het volgende:
Nederland is echt triest met TV op deze nacht ... Ga je herhalen wat je 3 uur eerder al hebt uitgezonden ...
EN de commercielen met 2 uur concert van Justin Timberlake ... echt ... Om 9 uur zat ik al bij de oosterburen te genieten van hung lice programmas ,,, Met wat meer afwisseling..quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:54 schreef wdn het volgende:
[..]
2 zenders zonden vandaag hetzelfde concert uit van die 5 zingende divas.
Ik ben gaan gamenquote:Op donderdag 1 januari 2015 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
EN de commercielen met 2 uur concert van Justin Timberlake ... echt ... Om 9 uur zat ik al bij de oosterburen te genieten van hung lice programmas ,,, Met wat meer afwisseling..
Ja dat bedoel ik ... Dat is toch ook veel leuker dan voor de 2e keer Youp aan moeten horen.. Ik paste de 1e keer al ...quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog een alternatief met de ZDF Kultnacht.
Zdf kijken joh.quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:54 schreef wdn het volgende:
[..]
2 zenders zonden vandaag hetzelfde concert uit van die 5 zingende divas.
DVquote:Op donderdag 1 januari 2015 02:00 schreef Doc het volgende:
Nou lieverds - ik ga d'r weer vandoor - tot in ieder geval volgend jaar weer
En een beetje vuurwerkshow kan er ook niet vanaf... Ik gin even bij mezelf op het balkon kijken en 5 min later was het op TV al weer over ...quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet je het 'aftelmoment' op de NPO op een winderige kade in Amsterdam eens vergelijken met het aftellen met Jools met die geweldige gospel van Ruby Turner.
Hayseed dixiequote:
You lucky bastard.quote:
Ik vond ze leuk. Maar Seasick Steve vind ik ook leuk.quote:
Je kent Jools niet of Ed Sheerar niet?quote:
muziek?quote:
Ik had het over die eye of the tiger kneusjesquote:Op donderdag 1 januari 2015 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent Jools niet of Ed Sheerar niet?
Oh, je liep een nummer achter.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:11 schreef Norrage het volgende:
Ik had het over die eye of the tiger kneusjes
Dus toch wel Seasick Steve.quote:
Jah!quote:
Hij was aan het doorbreken maar zijn Hootenanny optreden heeft zeer zeker geholpen ja.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:15 schreef svann het volgende:
[..]
Dus toch wel Seasick Steve.
Ik twijfelde omdat zijn gitaar heel was. :p
Die is hier doorgebroken door zo'n Hootenanny optreden, dacht ik.
Nee, die deed niet mee.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:15 schreef svann het volgende:
Dus toch wel Seasick Steve.
Ik twijfelde omdat zijn gitaar heel was. :p
Die is hier doorgebroken door zo'n Hootenanny optreden, dacht ik.
Jullie worden op je wenken bedient.quote:
quote:
Je kunt ongeveer uitrekenen wat volgt (iedereen komt 3x langsquote:Op donderdag 1 januari 2015 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie worden op je wenken bedient.
Joh.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:18 schreef wdn het volgende:
Je kunt omgeveer uitrekenen wat volgt (iedereen komt 3x langs)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |