het programma waarop het gebaseerd is is ook een aanrader, kenny vs spennyquote:
Alles van Westlife en van Mariah is kutquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:50 schreef MarijeH het volgende:
Phil![]()
De cover van Westlife (waar ik vroeger fan van was) met Mariah Carey vind ik vreselijk. Dit lied stond op hun tweede album. Altijd als dit nummer erop was spoelde ik de cd 1 nummer door.
Correct.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alles van Westlife en van Mariah is kut
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alles van Westlife en van Mariah is kut
Take al look at menuquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
how can you just wok away from me....
Ah kijk je haat ook The Smiths alquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komend uur die zwaar overgewaardeerde kutband van een The SmithsZanger met z'n vlees gejank
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:51 schreef Stickertje het volgende:
bad moon rising![]()
hier heb ik op gestemd
Het is take a look at menu, dat zeggen ze bij de wok awayquote:
Ik snap vooral niet waarom dat nummer erin komt. Er zijn betere.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komend uur die zwaar overgewaardeerde kutband van een The SmithsZanger met z'n vlees gejank
Ik en Top 40quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah kijk je haat ook The Smiths alga dan weer lekker de Top 40 luisteren ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |