quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
tijd om te gaan. Hopelijk kan ik zo nog meeluisteren en/of -posten vanuit het ziekenhuis.
Dat hoop ik niet nee...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje, je gaat toch niet dood ofzo?
Allemaal op dezelfde stemmen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe doen die Limburgers dat trouwens, zo veel platen de lijst in krijgen?
Wat denk je van die Zeeuwen danquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
Nee moet met mijn moeder mee... iets met huidkanker op de neus en nieuwe huid laten plaatsen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje, je gaat toch niet dood ofzo?
Kan me Zwolle zonder dat Cafe lastig voorstellen.quote:
haten op CCRquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:55 schreef Wave103 het volgende:
ELO, Beatles, RATM, Billy Joel en Queen wordt genot, voor de rest
Heb je de Zeeuwse noteringen nog niet geteld zeker?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ook, dankjewel!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meevalt voor je moeder
Oh ja, dat zei je. Sterkte voor allebeiquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee moet met mijn moeder mee... iets met huidkanker op de neus en nieuwe huid laten plaatsen.
Jupquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan me Zwolle zonder dat Cafe lastig voorstellen.
Bestaat de Joffer nog?
Ok kut, nou sterkte dan maar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee moet met mijn moeder mee... iets met huidkanker op de neus en nieuwe huid laten plaatsen.
Oei dat is minder. Sterkte toegewenst. Hopelijk valt het mee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
kwamen we vaak op dinsdagavondquote:
Vreemdgangerquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat ik even een uurtje vreemdga met het KX album basispakket. Zo 3 albums van The Who achter elkaar(dat krijg je wel snel als je alfabetisch werkt
)
Klinkt niet als n pretje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heftig! Sterkte!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |