Dit was een onbeduidende vraag.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Aan jou hadden we dus ook niks gisteren. Ik had hem goed trouwens, maar de rest van mijn team geloofde me niet.
Zal het doen, ik weet niet hoe ik er aan kom, bunting heeft gisteren gespeeld dus zutomatisch niet de middagpartij vandaag stomquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Hierna:
Winstanley - Van der Voort
Lewis - Van Barneveld
Taylor - Kim Huybrechts
Bunting - M. Smith
1 januari
Van Gerwen - Thornton
Wright - Anderson/Reyes
Schrijf het in je agenda!
Wie is dat meisje in je avatarquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was een onbeduidende vraag.
Laatst geloofde mijn team me ook niet, ze ontkenden het bestaan van denksporten. Heb ze toen een flinke pofferd op de neus gegeven maar het mocht niet baten.
Ah, zat even niet op te letten...quote:
Dat is Jessica Alba, een succesvolle en aantrekkelijke actricequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wie is dat meisje in je avatar
bedankt hansquote:
Okequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me geen vraag herinneren over de Derby van Galicië.
even googelenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is Jessica Alba, een succesvolle en aantrekkelijke actrice
Demolition Derbyquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke, iets met een Spaanse derby.
Bij welke voetbalwedstrijd er een dooie was gevallen dat weekend en dat was natuurlijk Deportivo - Atletico, wat niet bekend staat als een derby.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke, iets met een Spaanse derby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |