een niet 020er kent lelylaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon bij Lelylaangod, en dan een bakkie koffie na afloop.
Is de vlag van Tenerifequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:10 schreef Caland het volgende:
Waarom heeft Reyes de Schotse vlag op zijn mouw.
vlag van Tenerifequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:10 schreef Caland het volgende:
Waarom heeft Reyes de Schotse vlag op zijn mouw.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:12 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd had die spanjaard anders ook al veel vet
Omdat ze in Duitsland wel een paar toernooien hebben met veel publiek.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:11 schreef Caland het volgende:
Zitten ze bij dat RTL7 al jaren te kankeren wanneer er nou eindelijk eens een mof doorbreekt is het straks een Spanjool
dat is waarquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat anonymousz eigenlijk een man is en Powerloungen een vrouw.
Weet jij wat er met 57 Duitse vliegtuigen gebeurde toen ze landden op Vliegkamp Valkenburg nadat de Duitsers het hadden ingenomen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zoveel nuttige pubquiz kennis. Slobeend weet dit.
Die vormden de basis van het Kattukse Openlucht Museum.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weet jij wat er met 57 Duitse vliegtuigen gebeurde toen ze landden op Vliegkamp Valkenburg nadat de Duitsers het hadden ingenomen?
... en uiteindelijk nada dus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:13 schreef Caland het volgende:
Voor Cristo krijg je nog steeds 4.75 op unibet.
komt hij uit 020quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lelylaan, Derby van Galicie, je weet het allemaal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee laat maar, was er van overtuigd dat we begonnen met bunting-hamilton, ik heb me vergist en voor niks gehaastquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar als Reyes wint dan krijg je toch geld?
Omdat kroeg en bier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:17 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom zijn al die darters dik rtl7darts#
Aan jou hadden we dus ook niks gisteren. Ik had hem goed trouwens, maar de rest van mijn team geloofde me niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die vormden de basis van het Kattukse Openlucht Museum.
Ik kan me geen vraag herinneren over de Derby van Galicië.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lelylaan, Derby van Galicie, je weet het allemaal.
Hierna:quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Neer laat maar, was er van overtuigd dat we begonnen met bunting-hamilton, ik heb me vergist en voor niks gehaast
Omdat het maar 3 stappen is naar het bord en geen 15quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:17 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom zijn al die darters dik rtl7darts#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |