Die vormden de basis van het Kattukse Openlucht Museum.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weet jij wat er met 57 Duitse vliegtuigen gebeurde toen ze landden op Vliegkamp Valkenburg nadat de Duitsers het hadden ingenomen?
... en uiteindelijk nada dus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:13 schreef Caland het volgende:
Voor Cristo krijg je nog steeds 4.75 op unibet.
komt hij uit 020quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zoveel nuttige pubquiz kennis. Slobeend weet dit.
Lelylaan, Derby van Galicie, je weet het allemaal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zoveel nuttige pubquiz kennis. Slobeend weet dit.
Nee laat maar, was er van overtuigd dat we begonnen met bunting-hamilton, ik heb me vergist en voor niks gehaastquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar als Reyes wint dan krijg je toch geld?
Omdat kroeg en bier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:17 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom zijn al die darters dik rtl7darts#
Aan jou hadden we dus ook niks gisteren. Ik had hem goed trouwens, maar de rest van mijn team geloofde me niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die vormden de basis van het Kattukse Openlucht Museum.
Ik kan me geen vraag herinneren over de Derby van Galicië.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lelylaan, Derby van Galicie, je weet het allemaal.
Hierna:quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Neer laat maar, was er van overtuigd dat we begonnen met bunting-hamilton, ik heb me vergist en voor niks gehaast
Omdat het maar 3 stappen is naar het bord en geen 15quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:17 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom zijn al die darters dik rtl7darts#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |