dat heb ik dus vanavond gedaan bij het eten koken .. hij wilde persé helpen. Prima, je mag de champignons doen (heb zo'n multirasp, leg er een champ op, druk omlaag en je hebt plakjes). Maar even later wilde hij in een pan kokend water roeren, dat ging me even iets te ver. Toen heb ik 'm gevraagd hoe laat het was en hij sprintte gelijk naar de woonkamer om op de klok te kijkenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:23 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind bijna alle gedrag een fase. Ooit (al is het pas bij volwassenheid) gaat het gedrag over.![]()
Maar hoever je moet gaan is echt aan jezelf. Kijken wat voor jou de grenzen zijn en in hoeverre je zijn wensen kan respecteren. Als bepaalde dingen echt jouw grenzen voorbij gaan leg je hem uit dat je snapt dat hij het zo wil, maar dat dat niet kan, omdat (en dan de reden)
Dat ligt o.a. aan de ernst en oorzaak van het gedrag. Soms gaat het niet zomaar vanzelf over.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:23 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind bijna alle gedrag een fase. Ooit (al is het pas bij volwassenheid) gaat het gedrag over.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Vanyel op 12-01-2015 21:49:06 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik heb zelf niet zoveel, maar op de website van Basic trust moet je wel een hoop kunnen vinden.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:03 schreef Aventura het volgende:
Hoe dan, Vanyel? Heb je daar misschien wat leesvoer over?
Hou op schei uit, dat is inderdaad echt gedoe. Is niet het eerste waar wij aan dachten bij een mindere ontwikkeling en moeilijk gedrag.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:31 schreef Kyara het volgende:
Vanyel, wat moeilijk zeg. Wel fijn dat jullie verbetering zien. Lijkt me ook nog best lastig om er achter te komen waar het probleem zat, en hoe het op te lossen zeg.
ja idd, zeker nadat ze dus al een half jaar heeft stilgestaan (als het niet langer is)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |