abonnement Unibet Coolblue
pi_148383981
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 11:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
People assume too much.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 11:44:56 #52
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_148384188
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:57 schreef very het volgende:
ik huil van binnen. Ik heb een poephekel aan hoesjes, maar ik vind de iphone 6 toch niet lekker genoeg in de hand liggen. Hij is gewoon té dun en glad. Nu ben ik gewoon naar hoesjes aan het kijken. Ik walg van mezelf :r
En een skin dan, voor meer grip? Ik heb er een dbrand skin op. Dan is hij nog steeds dun, maar wel een stuk minder glad.

De leren case van Apple heb ik ook, is op zich ook niet verkeerd.
pi_148384605
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 11:44 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En een skin dan, voor meer grip? Ik heb er een dbrand skin op. Dan is hij nog steeds dun, maar wel een stuk minder glad.

De leren case van Apple heb ik ook, is op zich ook niet verkeerd.
Ik ga wel voor die leren case...daar gaat ie ook redelijk makkelijk uit, en dat is weer handig voor mijn carkit :Y
People assume too much.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:03:01 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148384667
Ik was er na mijn 5 echt met 2 dagen aan gewend, dat ie iets gladder is, nog 0 keer laten glippen. hebben jullie de hele dag lotion op je poten ofzo? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_148384774
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik was er na mijn 5 echt met 2 dagen aan gewend, dat ie iets gladder is, nog 0 keer laten glippen. hebben jullie de hele dag lotion op je poten ofzo? :').
Ik heb hem ook nog 0 keer laten glippen, maar dat gaat wel gebeuren gok ik :{
En vooral als ik hem iets anders dan normaal gebruik (links, onhandige hoek of wat dan ook), dan vind ik vooral vervelend.

Ik snap niet waarom ze nou PER SE zo'n dun ding wilden maken. Had hem gewoon zo dik gemaakt dat de camera niet meer uitsteekt. Dan past er ook nog een wat dikkere batterij in en is ie dus iets comfortabeler vast te pakken. Win win win.
People assume too much.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:08:59 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148384829
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:07 schreef very het volgende:

[..]

Ik heb hem ook nog 0 keer laten glippen, maar dat gaat wel gebeuren gok ik :{
En vooral als ik hem iets anders dan normaal gebruik (links, onhandige hoek of wat dan ook), dan vind ik vooral vervelend.

Ik snap niet waarom ze nou PER SE zo'n dun ding wilden maken. Had hem gewoon zo dik gemaakt dat de camera niet meer uitsteekt. Dan past er ook nog een wat dikkere batterij in en is ie dus iets comfortabeler vast te pakken. Win win win.
Ik heb sinds mijn eerste mobiel :

nog nooit een mobiel laten vallen, heb er een stuk of 30 in een la liggen, van Nokia tot iPhone 3gs, HP veer, HTC, allemaal zo'n beetje krasloos en werkend. Ik snap er echt helemaal niets van, al die mensen met gebarsten scherm. En nee, ik doe er niet belachelijk voorzichtig mee, zit gewoon in mijn broekzak.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_148385181
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb sinds mijn eerste mobiel : [ afbeelding ]

nog nooit een mobiel laten vallen, heb er een stuk of 30 in een la liggen, van Nokia tot iPhone 3gs, HP veer, HTC, allemaal zo'n beetje krasloos en werkend. Ik snap er echt helemaal niets van, al die mensen met gebarsten scherm. En nee, ik doe er niet belachelijk voorzichtig mee, zit gewoon in mijn broekzak.
Nou, dat je sporadisch eens iets uit je handen laten vallen is niet bepaald opmerkelijk, vooral niet als het iets is wat je 100+ keer per dag in je hand hebt. Kan gebeuren. Ligt er aan hoe je er mee om gaat...als je ook nog bijvoorbeeld andere dingen wilt pakken terwijl je je telefoon nog vast hebt of verzin iets. Maar het blijft een gebruiksvoorwerp en een krasje vind ik niet perse erg. En gebroken scherm heb ik pas 1 x gehad, maar dat vervang ik wel gelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door very op 06-01-2015 13:59:33 ]
People assume too much.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:29:52 #58
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_148385515
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik was er na mijn 5 echt met 2 dagen aan gewend, dat ie iets gladder is, nog 0 keer laten glippen. hebben jullie de hele dag lotion op je poten ofzo? :').
Nogmaals: droge handen hebben minder grip.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:32:44 #59
102912 crv
Screwed up
pi_148385597
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik was er na mijn 5 echt met 2 dagen aan gewend, dat ie iets gladder is, nog 0 keer laten glippen. hebben jullie de hele dag lotion op je poten ofzo? :').
ik moet zeggen dat ik mijn iFridge ook erg glad vindt. ben echt op zoek naar een goed en bruikbaar hoesje, maar in de tussentijd koop ik er toch ff een condoompje omheen
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 6 januari 2015 @ 13:12:58 #60
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_148386615
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb sinds mijn eerste mobiel : [ afbeelding ]

nog nooit een mobiel laten vallen, heb er een stuk of 30 in een la liggen, van Nokia tot iPhone 3gs, HP veer, HTC, allemaal zo'n beetje krasloos en werkend. Ik snap er echt helemaal niets van, al die mensen met gebarsten scherm. En nee, ik doe er niet belachelijk voorzichtig mee, zit gewoon in mijn broekzak.
WOW! Jij bent stoer!

Mag ik je aanraken?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 13:38:57 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148387431
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:12 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

WOW! Jij bent stoer!

Mag ik je aanraken?
Het feit dat mensen het abnormaal vinden zegt meer over mensen dan over mij. We hebben een duim voor een reden, dat je dingen kan vastpakken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 6 januari 2015 @ 13:44:42 #62
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_148387636
Godver. Ik krijg vrijdag mijn iPhone 6 van m'n werk.
Lees ik net dit in een mailtje:

quote:
Ben je op kantoor? Kies dan voor de Express Set Up. Wil je een back-up terugzetten of meteen al je Apps downloaden? Bedenk dan dat dit alleen buiten kantoor mogelijk is vanwege de blokkade op Applediensten.
Een modderfucking blokkade op Applediensten op kantoor :')
Ik kan dus mijn iCloud-backup pas thuis terugzetten. :(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 14:02:24 #63
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_148388193
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het feit dat mensen het abnormaal vinden zegt meer over mensen dan over mij. We hebben een duim voor een reden, dat je dingen kan vastpakken.
Een smartphone is voor het merendeel van de mensen veruit het meest gebruikte apparaat. Met een toestel dat je dagelijks tientallen keren uit je broekzak haalt, gebruikt, neerlegt, oppakt en voor de meest uiteenlopende redenen gebruikt, is het statistisch gezien niet de vraad of je hem zult laten vallen, maar wanneer. Dat dat bij jou nog niet gebeurd is, is fijn, maar geen reden om zo denigrerend te doen tegen degenen die kiezen voor net wat meer zekerheid voor hun toestel van 800-1000 euro.

Vooral de iPhone 6 plus is in dagelijks gebruik niet bepaald een handzaam toestel. De iPhone 6 is wat mij betreft ideaal, maar dit kan voor anderen weer anders zijn. Zoveel mensen, zoveel wensen. Waarom meteen zo hoog van de toren blazen als iemand andere voorkeuren of gebruik heeft dan jij?
pi_148398646
Het is inmiddels wel een gewoonte geworden om mijn iPhone 6 uit mijn broekzak te halen en naast me te leggen wanneer ik ga zitten. Maar wanneer je dit doet bij andere mensen of plaatsen levert dit toch veel ongemak op, o.a. dat mensen denken dat je hooghartig loopt te doen door zomaar even mee iPhone te showen tot en met het begin van de welbekende vraag of ie ook buigt. Maar meestal ben ik buitenshuis en bewaard ik 'm in mijn jaszak met ritssluiting.

Doet bij jullie SwiftKey ook een beetje raar de laatste tijd, bij mij maakt ie soms midden in een zijn en woord aan dat met een hoofdletter begint. Ergerlijk!
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:44:58 #65
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_148406285
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het feit dat mensen het abnormaal vinden zegt meer over mensen dan over mij. We hebben een duim voor een reden, dat je dingen kan vastpakken.
Gebruik je iPhone eens met een hand terwijl je die duim op het scherm houdt, mkay?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 6 januari 2015 @ 22:00:24 #66
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_148407005
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef KaBuf het volgende:
Godver. Ik krijg vrijdag mijn iPhone 6 van m'n werk.
Lees ik net dit in een mailtje:

[..]

Een modderfucking blokkade op Applediensten op kantoor :')
Ik kan dus mijn iCloud-backup pas thuis terugzetten. :(
Laptop mee en iTunes backup terugzetten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_148415754
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef KaBuf het volgende:
Godver. Ik krijg vrijdag mijn iPhone 6 van m'n werk.
Lees ik net dit in een mailtje:

[..]

Een modderfucking blokkade op Applediensten op kantoor :')
Ik kan dus mijn iCloud-backup pas thuis terugzetten. :(
Da's op zich wel raar natuurlijk. Of verwacht je werkgever niet dat je je data van je werk-telefoon backupt?
  woensdag 7 januari 2015 @ 08:02:55 #68
141482 Q.
JurassiQ
pi_148416092
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 07:11 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Da's op zich wel raar natuurlijk. Of verwacht je werkgever niet dat je je data van je werk-telefoon backupt?
Bij ons mag dat niet eens hoor. Je trekt alle data toch van de Exchange-server af. Wat daar niet op staat wordt beschouwd als privé.
For great justice!
  woensdag 7 januari 2015 @ 08:29:30 #69
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_148416315
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Laptop mee en iTunes backup terugzetten.
Ze beweren dat dat niet eens kan. (iPhone staat ook gekoppeld aan werklaptop.)

quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 07:11 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Da's op zich wel raar natuurlijk. Of verwacht je werkgever niet dat je je data van je werk-telefoon backupt?
Ze zijn bang dat het internetverkeer dan dusdanig stijgt, dat de normale werkzaamheden op de kantoren er hinder van zullen ondervinden. :P

Ach, iets eerder naar huis dan maar op vrijdag he. :+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_148421963
Ik heb zo'n soort hoesje (niet deze):
http://www.miniinthebox.c(...)hone-6_p1946738.html

Die zijn erg dun maar wel stevig. Maakt dat ik hem een stuk fijner in de hand kan houden zonder dat het toestel veel dikker wordt.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:37:38 #71
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_148432653
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gewoon online bestellen?
Dan betaal je 27 dollar verzendkosten, lijkt me een beetje overdreven. Die Flak is in Nederland alleen voor 5/5S te vinden, niet voor de 6 plus, vaag.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:12:30 #72
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_148441471
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:37 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Dan betaal je 27 dollar verzendkosten, lijkt me een beetje overdreven. Die Flak is in Nederland alleen voor 5/5S te vinden, niet voor de 6 plus, vaag.
Komt vanzelf wel, anders bellen met importeur?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_148452908
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:04 schreef LWD-Godius het volgende:
Het is inmiddels wel een gewoonte geworden om mijn iPhone 6 uit mijn broekzak te halen en naast me te leggen wanneer ik ga zitten. Maar wanneer je dit doet bij andere mensen of plaatsen levert dit toch veel ongemak op, o.a. dat mensen denken dat je hooghartig loopt te doen door zomaar even mee iPhone te showen tot en met het begin van de welbekende vraag of ie ook buigt. Maar meestal ben ik buitenshuis en bewaard ik 'm in mijn jaszak met ritssluiting.

Doet bij jullie SwiftKey ook een beetje raar de laatste tijd, bij mij maakt ie soms midden in een zijn en woord aan dat met een hoofdletter begint. Ergerlijk!

Midden in een watte? :P Maar idd, dat doet ie soms ja en ook namen toevoegen in telefoonboek springt ie ongevraagd naar de volgende regel. Ik denk elke keer weer dat dat snel opgelost zal worden maar hoeveel weken zijn we nu verder? :(
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_148458099
SwiftKey is idd nog aardig buggy maar dat volgens mij ook voor een groot deel door de beperkingen die Apple oplegt aan externe toetsenborden.
For great justice!
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:31:48 #75
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_148467391
Mijn iPhone geeft de laatste tijd aan dat ie vol zat.
Waarschijnlijk zat ie dat ook wel met foto's (ik sla veel op van 9gag), nu heb ik gister alles getransfered naar iPhoto en mn iPhone maar meteen naar 8.1.2 geupdate.
Maar vanochtend gaf ie toch aan "full of storage" te zijn.
Ik heb gekeken maar ik heb nog ruim 4GB vrij...

Iemand een idee?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')