Forget it, is altijd binnen 5 minuten uitverkochtquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Den Bosch is al dichterbij. Eens kijken
oh je woont groot..quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Twee nrs is niet zolang voor de oppervlakte die ik moet stofzuigen
Viel mij ook op jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vond het wel érg frappant dat Overture en See Me Feel Me van The Who allebei aan het begin van een uur zaten. De één voor de tune, de ander erna.
Geen idee. Ik ben niet bepaald een Slayer-expert.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heeft Slayer een leuk nummer met Night in de titel?
Ik doe wel eens mee bij Movies in Eindhoven. Verder wel eens in Den Bosch ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Den Bosch is al dichterbij. Eens kijken
Da's met teams?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We hebben hier met hemelvaart de popronde in de stad. in 10 cafes met in elk cafe een andere ronde
met die Mart Smeets-truienquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi nummer van OMD. Ik herinner me dit nog wel als klein jochie, dat die videoclip dan op TV was in Toppop, of iets dergelijks.
zwolle?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik deed nog wel eens de popquiz in de docter maar dan krijg je allemaal vragen over van die populaire muziek die mij dan net weer niets zegt
dan werd het ook wel een keer tijd..quote:
Wees blij dat Mart zelf niet in beeld kwam.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
met die Mart Smeets-truien
Ik vind The Sprawl II hier altijd wel een beetje op lijken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
Al vind ik de uitvoering van Arcade Fire ook wel mooi.
quote:
Ik ben in alles wel thuis, dat helpt welquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik deed nog wel eens de popquiz in de docter maar dan krijg je allemaal vragen over van die populaire muziek die mij dan net weer niets zegt(vooral de smaak van de quizmaakster de dochter van de eigenaar)
ben regelmatig dronken geworden/geweest daarquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]nu doe ik vaak de pubquiz in de sally's zelfde eigenaar andere quiz(master)
Worden die ergens (centraal) aangekondigd?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe wel eens mee bij Movies in Eindhoven. Verder wel eens in Den Bosch ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |