Vind ik wel een aardige plaat ja. Niets om warm of koud van te worden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euhm lees je over Massive attack heen of zo?
In elk geval het laatste.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan beginnen ze toch lekker eerder en praten ze minder
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:49 schreef Fred_B het volgende:
Net bij de supermarkt denk ik relaxed even een zak ijsblokjes te kunnen kopen, staat er achter me een gast heel de tijd rare bekken te trekken
Geen flauw idee, maar sommige mensen...quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet je om 14:00 op een dinsdagmiddag in de winter met een zak ijsklontjes
Eerder voor een feestje denk ik danquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:51 schreef DjeDje het volgende:
Blijft een goudenplaat tand van anouk.
Lijkt me wat voor SkyRadio.quote:
Adele op 1 en Coldplay op 2quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me wat voor SkyRadio.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:49 schreef Fred_B het volgende:
Net bij de supermarkt denk ik relaxed even een zak ijsblokjes te kunnen kopen, staat er achter me een gast heel de tijd rare bekken te trekken
nee, die hadden een andere zangerquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:53 schreef Ferdo het volgende:
Het heeft wel iets Genesis-achtigs, vinden jullie niet?
Karin Bloemen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
Volgend uur eentje uit mijn lijstje trouwen
Ik hoor het nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:53 schreef Ferdo het volgende:
Het heeft wel iets Genesis-achtigs, vinden jullie niet?
Als hij zo goed kon zingen als drummen kwam hij in de laatste uren van de Top zeker nog een paar keer voorbij.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snow, dat moet toch wel het kutste nummer zijn wat de Peppers ooit hebben gemaakt. Aardig bandje hoor, maar dat is echt een draak
Jammer dat Ringo er niet in staat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als hij zo goed kon zingen als drummen kwam hij in de laatste uren van de Top zeker nog een paar keer voorbij.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snow, dat moet toch wel het kutste nummer zijn wat de Peppers ooit hebben gemaakt. Aardig bandje hoor, maar dat is echt een draak
Die stond er ooit nog wel in trouwens. Maar toen was FOK nog niet zo groot.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat Ringo er niet in staat.
Wel een lekker riffjequote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ook een topper zijn in de Crematie-/Begrafenis-top 50?quote:
Als ze die bij mij draaien, stap ik uit om snel zelf die kist in de oven te duwenquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zal ook een topper zijn in de Crematie-/Begrafenis-top 50?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |