quote:
Ik vond de stemmen iig aangenamerquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
in before ik vond de versie van double date een stuk beter
Mijn vader ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Old school hier. Doe bijna alles met cash. Heb echt een pleurishekel aan pasjes en pinnen.
Zoveel heerlijke gerechten en recepten met tomaat, maar daar kan ik niet tegenquote:
Dank je wel, hufter! Was ik hem eindelijk vergeten...quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
in before ik vond de versie van double date een stuk beter
Johnny Cashquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Old school hier. Doe bijna alles met cash. Heb echt een pleurishekel aan pasjes en pinnen.
Ik ben ook old-school dan, en anti-bigbrotherquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond de stemmen iig aangenamer
Ik ken die versie nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dank je wel, hufter! Was ik hem eindelijk vergeten...![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dank je wel, hufter! Was ik hem eindelijk vergeten...![]()
Hij is zo slecht dat hij zelfs niet op youtube staatquote:
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij is zo slecht dat hij zelfs niet op youtube staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |