Gitaar spelen en doping innemen niet te vergeten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Lance Armstrong.
Kan naast fietsen ook nog zingen en op de maan staan.
Held
Ik wist dat die ging komenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Lance Armstrong.
Kan naast fietsen ook nog zingen en op de maan staan.
Held
Timequote:Op dinsdag 30 december 2014 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik wel de mooiste van APP.
Want alles wat populair is is goed?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Als je met zoveel nummers in de top2000 staat, wie zijn wij dan om Coldplay als slechte kwaliteit te bestempelen? Natuurlijk is over 10 jaar het aantal Coldplay nummers in deze lijst vast en zeker gehalveerd (of misschien wel nog meer). Maar als je zo populair bent, dan doe je toch iets goed lijkt me?
De Top 2000 is nu eenmaal een feest van herkenning.quote:
Trolololol. Coldplay goed vinden en dit afkrakenquote:
quote:
Je hebt jezelf overtroffen in je wansmaak, mani.quote:
Neil>Louis>Lancequote:Op dinsdag 30 december 2014 12:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Louis blijft voor mij toch DE Armstrong
Young, Diamond of Finn?quote:
Snel en goed opgelostquote:
Trollquote:
quote:Door vrienden en collega's werd hij meestal aangesproken met Pops, een naam die hij zelf ook voor anderen gebruikte (met uitzondering van Pops Foster, die hij steevast George noemde).
gewoon een beetje sjaggo blijven kijken helpt altijdquote:
quote:
Hahaha. Hij kwam vuurwerk brengen... dus was goed bezoek voor Peace.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
gewoon een beetje sjaggo blijven kijken helpt altijd
"shht! Mooi liedje!"quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
gewoon een beetje sjaggo blijven kijken helpt altijd
once in a lifetimequote:Op dinsdag 30 december 2014 12:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Psycho Killer en The Road To Nowhere vind ik mooier.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:37 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha. Hij kwam vuurwerk brengen... dus was goed bezoek voor Peace.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:37 schreef SonicVolcano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |