SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ben je nou jaloers vanwege de (lease)auto of omdat wij wel op verjaardagen van anderen komen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:36 schreef Weissman het volgende:
allemaal van die figuren hier die op verjaardagen over ''de zaak'' en ''de lease bak'' praten
Komt omdat ze in Italië geen rekening houden met vorst/sneeuw (zie Fyra).quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:46 schreef kaasplankje het volgende:
mijn wage ging vorige week kapot op de snelweg thermostaat naar de kk
ja de garantie was ook net verlopequote:Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Komt omdat ze in Italië geen rekening houden met vorst/sneeuw (zie Fyra).
Sterkte, bro.
Een enorme spuitraket tussen m'n quads.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een enorme spuitraket tussen m'n quads.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik begrijp wat je zegt
ik ga denk ik nog wat slof astronauten halen
ziet er niet uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:02 schreef Eleiko het volgende:
Hey Ray: mooi projectje voor op je werk:
http://tweakers.net/video(...)en-oscilloscoop.html
wat is dit voor betashitquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:02 schreef Eleiko het volgende:
Hey Ray: mooi projectje voor op je werk:
http://tweakers.net/video(...)en-oscilloscoop.html
M'n ouders hebben een maandje geleden een nieuwe gekocht, 1.3 benzine, geen hybride. Het is geenr racebak maar gewoon een lekkere comfortabele en makkelijke autoquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tx. Die stond al op mijn shortlist (ik wilde even kijken waar jullie mee kwamen). Niet die eerste generatie: die is echt lelijk. Die nieuwe generatie is best OK. Beetje een loaded versie uitzoeken.
Eens. Prima keuze!quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:10 schreef Champy het volgende:
[..]
M'n ouders hebben een maandje geleden een nieuwe gekocht, 1.3 benzine, geen hybride. Het is geenr racebak maar gewoon een lekkere comfortabele en makkelijke auto
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ziet er niet uit
ga pas zo iets plaatsen als je w0w erop hebt gezet
Mensen die dit soort intellectueel prachtwerk niet kunnen waarderen maar wel allerlei ranzige meuk van internet postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |